تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تکمیل قانون هدفمندی در سال 90/ افزایش سرمایه‎گذاری خارجی به 2.8 میلی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در سال جاری تکمیل خواهد شد، گفت: میزان سرمایه گذاری خارجی کشور به 2 میلیارد و 800 میلیون دلار بالغ شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، سیدشمس الدین حسینی به پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد که سرمایه گذاری خارجی کشور به 2 میلیارد و800 میلیون دلار افزایش یافته است و در این راستا نیز افق‌های جدیدی با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها برای کشور ایجاد شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی، اظهار داشت: امسال ظرفیت های صندوق توسعه ملی هم درخدمت اقتصاد ایران خواهد بود و تلاش خواهیم کرد منابع این صندوق با سایر منابع بانکی و مردمی تلفیق شود که تولید بیشتری در جامعه ایجاد و برنامه ایجاد اشتغال در کشور نیز تقویت شود.
حسینی گفت: برنامه های تحول گمرکی، مالیاتی و بانکی نیز امسال دنبال می شود و سال 90؛ سال کار، تلاش، کوشش و در واقع تجهیز بیشتر و بهتر اقتصاد ایران است.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه هایی که امسال دنبال خواهیم کرد به طور یقین تداوم و تکمیل قانون هدفمند کردن یارانه ها خواهد بود، بیان داشت: همچنین به دنبال آن هستیم تا تحرک بیشتری در حوزه تولید، سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد شود.
وزیر اقتصاد افزود: در سال جاری یکی از برنامه هایی که دنبال خواهیم کرد این است که هزینه های تامین مالی فعالیت های اقتصادی را کاهش دهیم و امیدوار هستیم که امسال هم برنامه های تحول اقتصادی با استحکام و توفیق بیشتری اجرا شود و تلاش دولت هم همین است.
حسینی در ادامه سال 89 را سال منحصر به فردی در اقتصاد ایران عنوان کرد و افزود: در سال گذشته طرح هدفمندی یارانه ها و تحول اقتصادی با موفقیت اجرا شد و با تلاش و جدیت ملت بزرگ ایران، فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان تهدید و تحریم های اقتصادی و قطعنامه ای که برضد ایران بود، خنثی شد.
به گفته وی، البته این تحریم ها هزینه هایی برای کشور داشت ولی دستاوردهای آن خیلی بود و فکر می کنم دیگر دشمنان این ملت به این موضوع پی برده باشند که این ملت، ملتی با ظرفیت های خیلی بالا است و فشارها را در پناه توان خود مدیریت می کند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: همچنین در این مدت صادرات غیرنفتی نیز 25 درصد رشد داشته و سرمایه گذاری خارجی طی 11 ماه به حدود 2 میلیارد و 800 میلیون دلار رسید. شاخص بورس هم هنوز دارای رشد فزاینده است. حجم و ارزش معاملات بورس کالا و اوراق بسیار افزایش یافت و رشد بورس اوراق بهادار بی سابقه بود، نهادهای فرابورس هم راه اندازی شدند که خدمت جدیدی به کشور محسوب می شود و در شاخص های اقتصاد بین الملل و داخلی نیز موفق بودیم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن