تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816172882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ملي جودو در المپيك به دو مقام پنجمي بسنده كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: تيم ملي جودو در المپيك به دو مقام پنجمي بسنده كرد
تيم ملي جودو در بازي هاي المپيك در حالي به دو مقام پنجمي بسنده كرد كه در اين بازي ها سهم آسيا 11 مدال، اروپا 11 مدال، آمريكا لاتين چهار مدال و آفريقا دو مدال بود.
محمدرضا حاج يوسف زاده سرمربي تيم ملي جودو بزرگسالان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: پيش از اعزام به المپيك شانس يك تا دو مدال را براي تيم ملي پيش بيني مي كرديم كه متاسفانه با حاضر نشدن برخي از نفرات در حد و اندازه شان اين اميدها از بين رفت.

وي تصريح كرد: آرش مير اسماعيلي يكي از اميدهاي كسب مدال به شمار مي رفت كه متاسفانه در عين ناباوري از دور مسابقات حذف شد. البته وي مقابل حريفان بزرگي تن به شكست داد. مسعود حاجي آخوند زاده نيز از ديگر شانس هاي كسب مدال بود كه به دليل وزن كم كردن و تحليل قواي جسماني نتيجه نگرفت. در اين ميان تمرينات وي نامطلوب بود. احساس مي كنم آخوندزاده در زمان استراحت تيم ملي تمرين مناسبي نداشت كه برخلاف برنامه هاي آماده سازي ما بود كه همين عامل نيز سهم مهمي در ناكامي وي داشت.

سرمربي تيم ملي جودو افزود: علي معلومات پديده تيم ملي جودو در اين بازي ها بود كه به طور حتم در آينده حرف هاي بسياري براي گفتن خواهد داشت. حسين قمي ديگر نماينده كشور بود كه البته انتظار چنين عملكردي از وي نداشتم. قمي از سال 2001 با عضويت در تيم ملي جوانان خود را به تيم ملي بزرگسالان رساند و با وجود قابليت هاي فراوان نتوانست در المپيك در حد خود ظاهر شود. قمي تحت تاثير تاتامي المپيك قرار گرفت.

وي ادامه داد: رودكي از جمله جودوكاران موفق در اين ميدان بود كه شايد اگر دچار آسيب ديدگي نمي شد به مدال برنز دست مي يافت. وي عملكرد مطلوبي از خود به نمايش گذاشت. به عنوان سرمربي تمامي انتقادهاي سازنده را با جان و دل مي پذيرم، اما يك سري به اصطلاح منتقدين نمي دانم چطور بدون داشتن سابقه علمي در مورد مسابقات اظهار نظر مي كنند.

يوسف زاده تاكيد كرد: گزينش ها براي المپيك كافي و كامل بود و بارها طي نشست هاي مختلف تعيين شد، اما متاسفانه اين نكته فراموش شده كه جودو ايران در قياس با ساير قدرت هاي جهان كه حرف اول را در المپيك زدند از قدمت كمتري برخوردار است. در واقع جودو ما پس از انقلاب اسلامي متولد شد. در حالي كه كشورهاي مطرح جودو سالها پيشتر به صورت حرفه اي اين رشته را دنبال مي كردند.

وي ادامه داد: از سوي ديگر به عنوان سرمربي تيم ملي مي گويم كه نتيجه كسب شده ما در المپيك مربوط به چهار ماه دوره آماده سازي بود. در حالي كه تمامي تيم ها در يك پروژه چهار ساله خود را براي المپيك آماده مي كنند./ش
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن