تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819637882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عملكرد رايزنان فرهنگي در انتقال پيام قرآني انقلاب/25سخنگوي جامعه روحانيت مبارز: تمركز فعاليت رايزنان فرهنگي بر محتواي قرآن باعث وحشت استكبار خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: عملكرد رايزنان فرهنگي در انتقال پيام قرآني انقلاب/25سخنگوي جامعه روحانيت مبارز: تمركز فعاليت رايزنان فرهنگي بر محتواي قرآن باعث وحشت استكبار خواهد شد
گروه سياسي: رايزنان فرهنگي روي مسئله قرآن با تمركز بيشتري كار كنند چرا كه قرآن كتابي است كه استكبار جهاني از آن وحشت دارد و هرچه بيشتر محتواي آن به مردم معرفي شود، مرگ استكبار را نزديك‌تر مي‌كند.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمد سالك كاشاني، سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) با اشاره به برگزاري نشست رايزنان فرهنگي كشورمان در هفته گذشته، رايزنان و نمايندگان فرهنگي را، سفيران فرهنگ انقلاب اسلامي براي مردم دنيا دانست.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: فعاليت رايزنان فرهنگي، بي‌ترديد بايد مجموعه ارزش‌هاي انقلاب اسلامي ايران كه برخاسته از محتوا و عترت قرآن است را در قالب برنامه‌هاي زندگي دنيوي و هدايت به‌سوي زندگي جاويد و آخرتي در برداشته و ابلاغ كند.

وي نشست رايزنان فرهنگي در ايران را تجديد عهدي با يكديگر دانست و گفت: رايزنان فرهنگي در اين نشست به بررسي آسيب‌ها و چالش‌هاي انقلاب اسلامي در جهان و نيز تنظيم برنامه‌ها و تطبيق آن با شرايط كنوني جهاني پرداختند.

اين فعال ديني ادامه داد: اين نشست، پاسخگويي به شبهات معاندين اسلام از جمله وهابيت و رفع نيازهاي فكري و اخلاقي مردم علاقمند به جمهوري اسلامي در گوشه و كنار جهان و آشناشدن سطح وسيعي از مردم با انقلاب اسلامي كه در جايگاه بلندي در سطح منطقه و جهان قرار دارد، بود.

حجت‌الاسلام سالك در ادامه، مجموعه اين نشست‌ها را براي جمهوري اسلامي مفيد دانست و خاطرنشان كرد: برنامه‌هايي كه از طرف رياست سازمان ارتباطات و معاونين ايشان براي سال آتي و فعاليت‌هاي آينده اعلام شد، بسيار خوب بود.

وي در مجموع عملكرد رايزنان را در سال‌هاي گذشته ضعيف ارزيابي كرد و اعلام داشت: رايزنان ما در خارج از كشور مي‌توانند بيش از گذشته فعاليت داشته باشند؛ ما نبايد به يكسري فعاليت‌هاي شكلي و كپي‌برداري از فعاليت‌هاي كشور اكتفا كنيم و بايد خلاقيت، ابتكار و نوآوري در عرصه بين‌المللي در معرفي اسلام ناب محمدي داشته باشيم.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز دقت در انتخاب رايزنان در ارتقاي جايگاه فرهنگي كشورمان را مهم دانست و توضيح داد: رايزنان ما بايد در ابعاد واقعي شناخت اسلام و دشمن در سطح عالي قرار داشته باشند؛ بايد خصوصيات و ويژگي‌هايي كه آنان از بعد سابقه حضور در مسائل فرهنگي، انقلابي و دلسوزي براي انقلاب و نيز تلاش براي معرفي اسلام ناب بدون خرافه و پيرايه به جهانيان دارند، مورد بررسي و معرفي قرار گيرد.

وي در ادامه بررسي نيازهاي بشر و مردم علاقه‌مند در كشورهاي مختلف دنيا را از ضروريات ارتقاء جايگاه فرهنگي كشورمان معرفي كرد و بيان داشت: حسب نياز بايد حضور فعال فرهنگي داشت، شناخت جهاني كه در آن زندگي مي‌كنيم نيازمند جهان‌بيني جامعي است كه رايزنان ما بايد داشته باشند و در حقيقت خودآگاهي را با جهان‌آگاهي تلفيق كنند تا بتوانند پيام انقلاب اسلامي، شهدا و فعاليت‌هاي اين انقلاب را به دنيا معرفي كنند.

حجت‌الاسلام سالك كاشاني متذكر شد: رايزنان فرهنگي روي مسئله قرآن با تمركز بيشتري كار كنند چرا كه قرآن كتابي است كه استكبار جهاني از آن وحشت دارد و هرچه بيشتر محتواي آن به مردم معرفي شود، مرگ استكبار را نزديك‌تر مي‌كند و اين عملياتي نيست مگر آنكه رايزنان ما اطلاعات كاملي را از آن داشته باشند.

وي در پايان تأكيد كرد: قبل از اينكه شعار دهيم بايد عمل كنيم، حركت ما متناسب با عمل ما بايد پيش رود چرا كه دنيا عمل ما را مي‌نگرد و هرچه عمل ما منطبق با اسلام ناب باشد، سرعت و برآيند پيشرفت ما بيشتر خواهد بود لذا رايزنان و خانواده‌هاي آنان بايستي خود را با قرآن، اسلام و عترت تطبيق دهند.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن