تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815151604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مجلس شوراي اسلامي: لايحه حمايت از خانواده براي دفاع از حريم خانواده تنظيم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده مجلس شوراي اسلامي: لايحه حمايت از خانواده براي دفاع از حريم خانواده تنظيم شده است
اجتماعي. اوقاف . مسابقات قرآن
نماينده مجلس شوراي اسلامي گفت: لايحه حمايت از خانواده براي دفاع از حريم خانواده تنظيم شده و پذيرش شايعات بر عليه آن توسط برخي از خودي‌هاي كشور درد آور است.

دكتر لاله افتخاري نماينده مجلس و رييس فراكسيون قرآن و عترت اسلامي در مجلس در آيين گشايش دومين دوره مسابقات كشوري همخواني قرآن كريم و مديحه سرايي (تواشيح) ويژه خواهران گفت: متاسفانه عدم آگاهي برخي از خودي‌هايي ما از قرآن و عترت سبب شده تا شايعاتي كه از سوي استكبار ايجاد مي‌شود، چشم دل آنها را ببندد و اين درد بزرگي است.

وي افزود: با برگزاري چنين مسابقاتي مي‌توان تلاش كرد تا فاصله خود را با قرآن و عترت كم نمود و اين كم كردن فاصله مي‌تواند فاصله ما را با ظهور امام زمان (عج) را هم كم كند.

افتخاري با اشاره به الگوي زنان عالم حضرت زهرا (ع) و عدم شناخت آن حضرت تاكيد كرد: اين كار در مورد زنان از ارزش مضاعف برخوردار است و بايد كاري كرد تا الگوي زنان را به همه جهانيان شناساند.

افتخاري با اشاره به اينكه دنيا از تمام امكانات خود بر عليه جمهوري اسلامي استفاده مي‌كند، مطرح كردن بحث‌هايي مانند ارث زنان، تبعيض و خشونت عليه زنان، حقوق سياسي، اقتصادي، خانوادگي توسط دشمن را از جمله سياست هاي دشمن براي تضعيف فرهنگ اسلامي اعلام كرد.

وي گفت: متاسفانه به دليل كم كاري برخي از مردم و مسوولان ما، دشمن موفق شده رنگ جامعه را تغيير دهد.

نماينده مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: بايد براي از بين بردن نقشه‌هاي دشمن بايد وارد عرصه شد و به دشمن اعلام كرد كه ما از مواضع فعال و تاثير گذار برخورداريم.

وي گفت: بايد براي از بين بردن مظلوميت زنان به تقنين و فرهنگ‌سازي پرداخت و در اين راه همه بايد با تمام توان خود تلاش كنند.

افتخاري با اشاره به اينكه مجلس هم وظيقه دارد در اين راستا ارتباط متقابل با دولت برقرار كند از تاسيس كميته بررسي آموزش و پژوهش در مجلس خبر داد و گفت: اين كميته با بررسي منايع درسي در تمام مقاطع تحصيلي سعي دارد نگاه حاشيه‌اي به قرآن را تغيير داده و آن را به عنوان نگاه اصلي در نظر گيرد.

وي بر انس با قرآن نيز تاكيد كرد و گفت: براي انس با قرآن بايد خودمان را به عنوان مخاطب قرآن بدانيم.

حجت‌الاسلام و المسلمين حسين احمديان معاون فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه نيز در اين آيين گفت: برقراري فضاي معنوي، آشنايي با قرآن و مفاهيم آن، توجه به خود و استفاده از فضاي معنوي از اهداف برگزاري اين مسابقات است.

وي برگزاري جشنواره‌هاي شعر و مديحه سرايي در سال‌هاي گذشته را در راستاي اين اهداف عنوان كرد و گفت: اولين دوره اين مسابقات در سال ‪ ۷۳‬برگزار شد و دومين دوره اين مسابقات با حضور گروه‌هاي برتر كشور به مدت دو روز به رقابت مي‌پردازند كه در پايان از سه گروه برتر تقدير خواهد شد.

احمديان افزود: در اين دوره از مسابقات ‪ ۲۸‬گروه همخواني و مديحه سرايي خواهران منتخب ‪ ۲۱‬استان به اجراي توليدات خود با موضوع حضرت فاطمه زهرا ( س) و امام خميني (ره) مي‌پردازند.

وي گفت: اين مسابقات را پنج تن از داوران خواهر، خانم‌ها اعظم الوندي ( رئيس)، زينب آقايي (لحن)، بشري فلكي (متن)، ليلا چراغعلي (وقف و ابتدا، آداب و شرايط) و فرخنده كريم زاده
(صوت) داوري خواهند كرد.

مسابقات گشايش دومين دوره مسابقات كشوري همخواني قرآن كريم و مديحه سرايي (تواشيح) ويژه خواهران از امروز (چهارشنيه) به مدت دو روز در مجموعه فرهنگي سيدالشهدا تهران و به همت سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار مي شود.

آيين اختتاميه اين مسابقات نيز روز پنج شنبه ‪ ۳۱‬مرداد ماه از ساعت ‪ ۱۱‬تا ‪ ۱۳‬با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي نماينده ولي فقيه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خيريه برگزار خواهد شد.
 چهارشنبه 30 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن