تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815146423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پنجره


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پشت پنجره
شكايت شيرين عبادي از ايرنا

شيرين عبادي از خبرگزاري جمهوري اسلامي، ايرنا، به دادگاه شكايت كرده است.
به گزارش «جهان» عبادي مي گويد از ايرنا به خاطر نشر اكاذيب و افترا شكايت كرده است.
اين شكايت در پي انتشار گزارشي به وسيله اين خبرگزاري صورت مي گيرد كه در آن از گرويدن دختر خانم عبادي به دين بهائيت خبر داده بود.
خانم عبادي و دخترش، نرگس توسليان، اين گزارش را تكذيب كرده اند.
شيرين عبادي در يك كنفرانس مطبوعاتي در تهران پذيرفتن وكالت هفت تن از رهبران بهائيان ايران را كه به اتهام ارتباط با اسرائيل بازداشت شده اند را علت انتشار اين گزارش دانست.
او گفت: «من و دخترم عليه ايرنا، نويسنده گزارش و روزنامه هايي كه آن را منتشر كرده اند، به دادگاه شكايت كرده ايم.»
خانم عبادي همچنين با اشاره به تهديد جاني خود در ماه آوريل گذشته، گفت: پيام تهديد آميزي كه به در منزل خانم عبادي نصب شده بود، به وسيله گروهي با عنوان «اتحاديه ضد بهائيت» امضا شده بود.

خبر توقيف همشهري جوان شايعه بود

شنيده ها حاكي از آن است كه خبر توقيف «همشهري جوان» در حد يك شايعه بوده است.
يك منبع آگاه در گفت وگو با آفتاب اظهار داشت: «خبر توقيف همشهري جوان از سوي منابع غيررسمي چهارشنبه مورخ 23 مردادماه به اين نشريه اعلام شده بود».
اين منبع آگاه ادامه داد: «با توجه به اينكه هنوز هيچ ابلاغيه رسمي از سوي مقامات ذي صلاح به اين نشريه ارسال نشده است، هفته نامه مذكور بر روي كيوسك رفته و به احتمال قوي شماره بعدي آن نيز انتشار خواهد يافت».
اين در حالي است كه پيش از اين، فريدالدين حدادعادل، سردبير همشهري جوان در گفت وگو با خبرگزاري ها توضيح داده بود كه منابع غير رسمي دليل توقيف اين نشريه را انتشار برخي مطالب غير اخلاقي عنوان كرده اند.

شيوه نوين كلاهبرداري در پاساژ علا»الدين

چند وقتي است در پاساژ علا»الدين روش جديدي براي كلاهبرداري اجرا مي شود. گوشي ها زير قيمت بازار به مردم عرضه مي شوند اما به شرطي كه هزينه آپديت گوشي كه بين 20 تا 30 هزار تومان است، از مشتري گرفته شود.
تابناك از قول يكي از مخاطبان خود نوشته است بسياري از گوشي ها هيچ وقت آپديت لازم ندارند. آنها هم كه لازم دارند، وقتي نو و تازه هستند نيازي به آپديت نيست، چون توليدكننده آخرين ورژن را نصب كرده است.
در ضمن 99 درصد فروشندگان مستقر در علا»الدين حتي كلمه سيمبين را هم نمي توانند بنويسند چه رسد به آپديت كردن گوشي موبايل.
يك مورد براي دوستم پيش آمد كه 63 هزار تومان براي گوشي پرداخت و 30 هزار تومان براي آپديت و گارانتي اصلي اضافه گرفتند.
گارانتي مجعول كه از اسم اتصالات سو»استفاده مي كند و كاملا متفرقه است. آپديت كه چه عرض كنم حتي يك تم نريخته بودند كه اين بيچاره اقلا گول بخورد چه برسد به نرم افزار. پس از مراجعه و آوردن دلايل، صاحب مغازه و شاگردانش با تهديد و فحاشي به ما گفتند برويد بيرون. برويد شكايت كنيد.
به كانكس نيروي انتظامي مراجعه كرديم، 3 تا درجه دار جلوي كولر بودند، گفتند به ما ربطي ندارد. اگه كتك كاري شود ما مي آييم. برويد دادسرا اگه قاضي دستور داد، ما دخالت مي كنيم.

دستگيري 9 تبعه عراق در آبهاي اروندرود

به دنبال تجاوز شناور «المحمديه» به آبهاي سرزميني ايران در دهانه اروندرود و اقدام به خريد سوخت قاچاق، با دخالت ماموران درياباني منطقه اروند، 9 تبعه عراق در آبهاي اروندرود دستگير شدند.
يك مقام آگاه نظامي به خبرنگار «تابناك» در خوزستان گفت: در پي توقيف اين شناور، 9 خدمه و سرنشين آن كه همگي عراقي هستند، بازداشت و در اختيار مقامات محلي قرار گرفتند اين در حالي است كه نيروهاي درياباني ايران در منطقه اروند در يك عمليات ويژه از يك باند قاچاق سوخت عراقي مقدار هفتادهزار ليتر انواع سوخت را در آب هاي سرزميني ايران در دهانه اروند و حوالي منطقه «كرند»، كشف و ضبط كردند.
اين شناور عراقي با ورود غيرمجاز به حريم آب هاي ايران، اقدام به بارگيري هفتاد هزار ليتر سوخت قاچاق - كه توسط قاچاقچيان ايراني به آنان عرضه شده بود - كرده و در حالي كه آماده ترك آبهاي سرزمين ايران بود، توسط تيم درياباني ايران مستقر در منطقه اروند محاصره و توقيف شد. هنوز از تعداد دستگيرشدگان عراقي آمار دقيقي در دست نيست.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن