تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805423079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شما آينده سازان ايران اسلامي در تشكل ها تمرين كار گروهي و خردورزي نماييد در پيام دكتر جاسبي به پنجمين انتخابات شوراي مركزي سازمان اسلامي دانشجويان ايران:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: شما آينده سازان ايران اسلامي در تشكل ها تمرين كار گروهي و خردورزي نماييد در پيام دكتر جاسبي به پنجمين انتخابات شوراي مركزي سازمان اسلامي دانشجويان ايران:
پنجمين انتخابات شوراي مركزي سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا)، اتحاديه دوم تشكل هاي سياسي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي با پيام دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي و با حضور نمايندگان هيات عالي نظارت بر اتحاديه هاي دانشجويي و با حضور نمايندگان هيات عالي نظارت بر اتحاديه هاي دانشجويي برگزار شد.
در اين جلسه كه با حضور 250 عضو شوراهاي مركزي 40 تشكل عضو سازمان اسلامي دانشجويان ايران برگزار شد، 11 نفر از بين 26 كانديداي عضويت در شوراي مركزي اين اتحاديه دانشجويي انتخاب شدند كه به شرح زير است.
علي رستمي، سيد مجتبي منتظري، سيد ابراهيم موسويان، علي محمدي، حامد دلفاردي، حسين صفر بيرانوند، محسن دهمرده، سيد امين جلال الديني، ميلاد اعواني، محمد واحدي، فاطمه محمدي; همچنين منتخبين پنجمين شوراي مركزي سازمان اسلامي دانشجويان ايران در جلسه ابتدايي خود به طور موقت حامد دلفاردي را به عنوان دبيركل، سيد مجتبي منتظري سخنگو، ميلاد اعواني دبير تشكيلات، علي رستمي مسوول واحد سياسي و علي محمدي را به عنوان مسوول واحد مالي انتخاب كرد.
در پيام رئيس دانشگاه آزاد اسلامي به نشست پنجمين دوره انتخابات شوراي مركزي سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) آمده است :
لازمه هويت تشكل هاي سياسي اسلامي، دانشجويي برخاسته از ايمان و باورهاي عميق ارزشي و ديني است; باورهايي كه با اخلاق اسلامي، شعور سياسي و شناخت آرمان ها عجين شده است، اگر جنبش دانشجويي واجد چنين هويتي گردد بدون ترديد مي تواند يك جنبش پيشتاز، راهبر و تاثيرگذار باشد، لذا به شما دبيران و اعضاي شوراي مركزي تشكل ها و كليه اعضاي سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) توصيه مي كنم آنچه امروز براي شما در درجه اول مهم مي باشد، كسب دانش و معرفت است و شما بايد در دنياي امروز به سلاح علم و ايمان مجهز باشيد و با شناخت عميق و روحيه مشاركت جمعي در اعتلاي دانشگاه آزاد اسلامي در ميهن اسلامي مان بكوشيد.
در ادامه پيام آمده است: شما آينده سازان ايران اسلامي بايد در تشكل ها تمرين كار گروهي و خردورزي نماييد و با مطالعه و درس خواندن، سطح آگاهي هاي خود را ارتقا داده تا بتوانيد در محيط دانشگاه و جامعه تاثيرگذار باشيد.
به گزارش ايسكا نيوز رئيس دانشگاه آزاد اسلامي در اين پيام مي افزايد: عزيزان من! شما مي دانيد كه بيشترين تعداد جوانان دانشجوي كشور در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي مشغول به تحصيل مي باشند، لذا بايد اين پتانسيل و توان عظيم را قدر دانسته و در جهت ارتقاي علمي، توليد فكر و جنبش نرم افزاري در همه واحدهاي اين دانشگاه و در سطح كشور همت گماشت.
فرزندان عزيزم! مهم ترين عامل براي موفقيت و كسب رضاي معبود، توكل به خداوند متعال است. با توكل و اميد در راه پر فراز و نشيب زندگي و فعاليت هاي سياسي، اجتماعي از مشكلات نهراسيد و با ايمان به خداوند و توكل به او موانع را يكي پس از ديگري پشت سر بگذاريد.دكتر جاسبي در اين پيام تصريح كرده است: دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان بخشي از تاريخ انقلاب اسلامي، ماندني، پايدار و غير قابل انكار است و رجا» واثق دارم دانشجويان اين دانشگاه كه فرزندان اين مرز و بوم هستند با پشتكاري، دقت نظر و درايت خود در برابر همه ناملايمات و كم لطفي هاي موجود با استعانت از خداوند منان، صبر را پيشه خود مي كنند و با تلاش بيشتر و با فرصتي كه حاصل مي گردد در رشد و تكامل مجموعه، قدم هاي بلند را برنامه ريزي و ان شا»ا... اجرا خواهند كرد.در پايان پيام آمده است: ضمن آرزوي توفيق الهي براي منتخبان شوراي مركزي اتحاديه دوم در اين دوره، سرافرازي و سربلندي همه شما را در برافراشتن پرچم سربلندي ايران اسلامي بر قله ايمان، آزادي و توسعه از خداوند متعال خواستارم.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن