تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817023801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسين عسگري: از علم روز دوچرخه‌سواري دنيا عقب هستيم در المپيك پكن سنگين‌ترين مسابقه‌ عمرم را انجام دادم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: حسين عسگري: از علم روز دوچرخه‌سواري دنيا عقب هستيم در المپيك پكن سنگين‌ترين مسابقه‌ عمرم را انجام دادم
خبرگزاري دانشجويان ايران - اراك
سرويس: المپيك پكن

كاپيتان تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان گفت: ركابزنان ايران در المپيك پكن در مجموع عملكرد قابل قبولي از خود بر جاي گذاشتند.

"حسين عسگري" پس از حضور در رقابت هاي المپيك 2008 پكن، در گفت وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مركزي، افزود: رقابت‌هاي دوچرخه سواري المپيك در سطح فوق العاده بالايي برگزار شد و مسير مسابقات هم بسيار سنگين بود، خوشبختانه در شرايط خوبي مسير استقامت جاده را ركاب زدم و خوشحالم كه به همراه قادر ميزباني توانستم براي اولين بار در تاريخ دوچرخه سواري ايران از خط پايان المپيك عبور كنم.

وي ادامه داد: تا 2 دور پاياني اين مسابقه با گروه سر ركاب مي زدم، مطمئنا اگر كمي اطلاعات علمي ام بالا بود، مي توانستم نتيجه بسيار بهتري در استقامت جاده كسب كنم. در مجموع فكر مي كنم عملكردم در اين رشته قابل قبول بود و پس از پايان مسابقه رييس فدراسيون جهاني دوچرخه سواري هم از عملكردم راضي بود و به مسوولان تيم ملي تبريك گفت.

عسگري در مورد سطح مسابقات استقامت جاده اظهار كرد: به جز 7 - 8 دوچرخه سوار آسيايي كه آماتور بودند، مابقي ركابزنان بهترين هاي دوچرخه سواري جهان محسوب مي شدند و در همين جا اعلام مي‌كنم كه سنگين‌ترين مسابقه عمرم را پشت سر گذاشتم.

وي در مورد مسابقه تايم تريل انفرادي به خبرنگار ايسنا گفت: نفراتي كه در اين رشته ركاب زدند، حداقل سه بار تجربه قهرماني در رقابت هاي جهاني را داشتند و ايتاليا با آن همه دوچرخه سوار تنها دو نماينده در تايم تريل انفرادي داشت؛ بايد واقع بينانه به قضايا نگاه كنيم و همين كه يك دوچرخه سوار از ايران جواز حضور در مسابقات المپيكي تايم تريل را كسب كرده است، افتخار بزرگي محسوب مي شود. البته موفقيت در اين رشته به تمرينات تخصصي نياز دارد.

عسگري افزود: تجربه حضور در سه دوره از مسابقات المپيك را دارم اما، در پكن متوجه شدم كه كار نشد ندارد و با استعدادي كه در جوانان ايراني وجود دارد، حتي كسب مدال دوچرخه سواري المپيك هم دور از دسترس نيست؛ فقط بايد كمي خودمان را باور كنيم و با برنامه تر عازم مسابقات شويم.

وي در مورد شايعات مطرح شده مبني بر دوپينگ تعداد زيادي از دوچرخه‌سواران شركت كننده در المپيك اظهار كرد: امروزه ورزش حرفه‌اي و به خصوص رشته دوچرخه سواري آميخته با اين مسائل است و تيم هاي حرفه اي در حضور بهترين پزشكان و متخصص ها تمرين مي كنند؛ متاسفانه از علم روز دوچرخه سواري جهان عقب هستيم و بايد به فكر كم كردن فاصله ها باشيم.

عسگري با اعلام اينكه كسب عنوان پنجاه و دومي المپيك در رشته دوچرخه سواري از ارزش بسيار بالايي در اين رشته برخوردار است، افزود: متاسفانه همه به دنبال مدال المپيك هستند، در صورتي كه اگر مي توانستم رتبه بيستم المپيك را كسب كنم، با يك قرارداد 400 ميليون توماني راهي اروپا مي شدم، از اين رو نبايد عناوين كسب شده در پكن كم ارزش جلوه كند.

كاپيتان تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان در پاسخ به اين سوال كه چيني‌ها تا چه اندازه در برگزاري المپيك 2008 موفق بوده‌اند؟" به خبرنگار ايسنا گفت: المپيك پكن از هر نظر در شرايط عالي برگزار شد و كوچكترين ايرادي نمي توان به كار چيني ها وارد كرد، آنها يك‌سال پيش مهياي برگزاري المپيك بودند و ما سال قبل كه براي مسابقه تست المپيك به چين رفته بوديم، دقيقا همين شرايط بر مسابقات حاكم بود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن