تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
دستگيري 8 جاعل آرم طرح ترافيك
ابتكار-بازرسان نامحسوس، هشت نفر از جاعلان آرم طرح ترافيك را در سطح شهر دستگير و به مراجع قضايي تحويل دادند. به گزارش روابط عمومي سازمان بازرسي شهرداري تهران، اين هشت تن كه از سوي دادگاه محكوم شدند، پس از اعتراض به راي دادگاه بدوي از سوي دادگاه تجديد نظر استان تهران به يك تا 3/5 سال حبس تعزيري و دو ميليون ريال جزاي نقدي محكوم شدند. اتهام اين هشت نفر، مشاركت در جعل آرم ترافيك و معاونت در استفاده از سند مجعول بوده است.

انهدام يك باند زمينخوار در قم
ابتكار-اعضاي باند زمينخواري كه با تهيه سند جعلي براي زمين هاي ديگران اقدام به فروش آن مي كرد، در آخرين معامله خود در ارتباط با فروش زميني به قيمت 8 ميليارد ريال بود، توسط پليس قم شناسايي و دستگير شدند.به گزارش مركز اطلاع رساني پليس قم، در پي اعلام شكايت فردي به نام حسن مبني بر سرقت يك فقره چك بين بانكي 8 ميليارد ريالي از وي، بلافاصله كارآگاهان پليس قم براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.با انجام تحقيقات تخصصي مشخص شد، فردي به نام نرگس با جعل امضاي شاكي نسبت به وصول چك اقدام كرده و سپس آن را به حساب شخصي به نام داود واريز كرده است.با تلاش هاي ماموران كارآگاهان پليس، داود و نرگس در يكي از شهرستان هاي شمال غربي كشور شناسايي و دستگير شدند.بنابراين گزارش متهمان در تحقيقات تخصصي كارآگاهان، به عضويت در يك باند زمينخواري به سركردگي فردي به نام مرسل اعتراف كردند و اعلام كردند كه شگرد آنها فروش زمين هايي كه مالك آن فوت كرده، بوده است.متهمان در تحقيقات خود اعلام كردند كه با استفاده از اين روش، قصد داشتند قطعه اي زمين به مساحت 600 متر را در شهرك سالاريه قم به يك موسسه خيريه بفروشند.با ادامه اين تحقيقات متهم اصلي در تهران شناسايي و دستگير شد.

كشف هزاران قرص روانگردان در تهران
دو تبهكار كه خانه هاي خود را به انبار قرص هاي روانگردان تبديل كرده بودند با تلاش پليس پايتخت بازداشت شدند.پليس دايره هفتم اداره آگاهي تهران به دنبال تماس تلفني چند نفر از شهروندان شمال تهران با خبر شد مرد جواني به نام «حسين.ر» خانه اش را به مركز فروش مواد روانگردان تبديل كرده و روزانه صدها قرص «افدرين» و... به دختران و پسران فريب خورده مي فروشد.پليس با جمع آوري اطلاعات لازم، ساختمان مورد نظر را به طور نامحسوس تحت نظر گرفت و سرانجام سوداگر مرگ را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كرد.

كشف جسديك زن در چمدان
به دنبال كشف اجساد دو زن مجهول الهويه طي دو روز متوالي، بازپرسان ويژه قتل تهران بررسي هاي خود را جهت كشف زواياي پنهان مرگ اين دو زن آغاز كردند. اولين جسد حدود ساعات مياني روز شنبه در فاصله دو كيلومتري از دهكده المپيك به سمت كرج در داخل بزرگراه يافت شد و بلافاصله موضوع از طريق گزارش ماموران كلانتري چيتگر به اطلاع قاضي محمد حسين شاملو بازپرس كشيك قتل پايتخت رسيد. بازپرس با حضور در صحنه كشف دريافت كه زني حدودا 24 ساله از داخل خودرويي به بيرون پرت شده و بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است. شاملو در اين زمينه گفت: يكي از فرضيه هاي موجود آن است كه زن جوان گرفتار يك مسافر كش نما شده و براي فرار از تعرض او اقدام به اين كار كرده است. به گزارش ايسنا، دومين جسد ساعاتي پس از بامداد ديروز در حوزه استحفاظي كلانتري 121 سليمانيه كشف شد و بلافاصله قاضي بهروز هنرمند بازپرس ويژه قتل تهران در جريان اين كشف قرار گرفت. ماموران با حضور در صحنه در حالي با جسد زني حدودا 30 ساله مواجه شدند كه داخل يك چمدان طوسي رنگ جا داده شده و با چادر خودش خفه شده بود.

اعتراف به مثله كردن جسد
مرد ميانسالي كه متهم به قتل و مثله كردن يك مرد 56 ساله است مدعي شد شيطان وسوسه ام كرد كه اقدام به مثله كردن اعضاي بدن اين فرد كردم. عصر روز 11 تيرماه ماموران مركز فوريتهاي پليسي 110 تهران بزرگ از كشف دو بسته حاوي اعضاي بدن با خبر شدند. ماموران با حضور در حوالي اتوبان شيخ فضل الله نوري نرسيده به ساختمان برجي دريافتند ماموران شهرداري در دو كيسه زباله موفق به كشف دو پاي مقطوع زنانه شده اند. در بدو تحقيقات اين موضوع مشخص نبود كه دو پاي كشف شده متعلق به يك مرد يا 2 مرد است اما مشخص بود اين اعضا بيش از حدود 2 هفته پيش قطع شده است. اين دو عضو بدن به هيچ عنوان به صورت بيمارستاني قطع نشده و فرد يا افرادي با قساوت تمام و با يك جسم غير تيز اقدام به بريدن اين دو عضو كرده بودند. تحقيقات براي كشف اندام ديگر در سطح شهر و همچنين انطباق اين اعضا با ديگر اعضاي كشف شده در سطح شهر آغاز شد تا اينكه مشخص شد اعضاي يك خانواده مدعي اند پدر 56 ساله اشان مفقود شده است. تحقيقات از اقوام و دوستان فرد مفقود شده آغاز شد تا اينكه مشخص شد يكي از دوستان وي كه مردي 38 ساله است با وي درگيري داشته و فرد مفقود شده به احتمال زياد توسط همين فرد به قتل رسيده است. سرانجام فرد دستگير به ارتكاب قتل اعتراف كرد و مدعي شد پس از آنكه مرد 56 را در محل خانه مجردي اش با خوراندن قرص مسموم كرده است اقدام به جداسازي اعضاي بدنش كرده است.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن