تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

==>>گزارش تصويري از عمل جراحي زيبايي بيني : حیاط خلوت


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: ميدونيد من چه جوري شدم تا اين تاپيك رو زدم .. مشكل فروم اينه كه عكسها به همراه متن كپي پيست نميشن و بايد دونه دونه لينك عكس رو گذاشت


تاپيك مفيدي براي علاقه مندان به جراحي يه بيني هست.


در سالهای اخیر برخی جراحی ها تنها عاملی برای تفاخر و "مد" است. تیغ ها بر صورتها و بینی‌هایی می نشیند که هیچ بیماری و عیبی ندارند، جز ..... جوانان و بویژه دختران و زنان جامعه اگر با روند جراحیها و عوارض احتمالی آن بیشتر آشنا شوند، چه بسا کمی محتاط‌تر تصمیم بگیرند.

«در سالهای اخیر، ایران «پایتخت عمل جراحی بینی جهان» نام گرفته است.

در سال 2006، حدود 35 هزار عمل زیبایی بینی فقط در تهران انجام شد، در حالیکه در انگلستان 6 هزار عمل صورت گرفت.»

«برخی رسانه های غربی این آمار و ارقام را سندی بر تجاوز غرب گرایی به ایران می دانند: ایرانیان خواهان دریافت زیبایی هالیوودی اند و نه نظم ایران!»

ایرانیان مقیم خارج نیز برای این عمل تشویق به بازگشت به کشور شده اند، چون هم دکترها تجربه بیشتری دارند و هم قیمت ها ارزان تر است (حدود 500 تا 2000 دلار).

بر اساس آمارهاي تخميني حدود ‪ ۷۰‬درصد جراحي‌هاي زيبايي عمل بيني است كه ‪ ۳۰‬درصد آن به آقايان اختصاص دارد.

سن متوسط مراجعه براي جراحي بيني در خانم‌ها ‪ ۱۶‬تا ‪ ۳۵‬سال و در آقايان مراجعه‌كننده براي جراحي بيني در گروه سني ‪ ۱۵‬تا ‪ ۳۰‬سال است و به عبارت ديگر ميانگين سني مردان از زنان ايراني براي عمل جراحي بيني كمتر است .

متوسط سن جوانان و نوجوانان متقاضيان اين گونه جراحي‌ها در ايران در گروه سني بين ‪ ۱۵‬تا ‪ ۱۸‬سال افزايش داشته است.

سن مراجعه‌كنندگان براي جراحي بيني پايين آمده است به طوري كه متوسط سن جوانان و نوجوانان متقاضيان اين گونه جراحي‌ها در ايران به بين ‪ ۱۵‬تا ‪ ۱۸‬سال افزايش داشته است.

یک جراح بینی می‌گوید: «جراحي بيني در حال حاضر جنبه تشريفاتي بين خانواده ها به خود گرفته است و دختران و پسران جوان با ايجاد تصورات غير منطقي و بدون نياز به عمل جراحي بيني نسبت به همديگر پيشي گرفته اند.»

بر اساس نتايج يك پژوهش صورت گرفته، مشخص شده است كه شخصيت‌هاي كمال گرا بيشترين متقاضيان اعمال جراحي زيبايي بيني (رينوپلاستي) را تشكيل مي‌دهند كه بخش عمده‌اي از نارضايتي پس از عمل جراحي نيز مربوط به اين افراد است.

در حالي كه بر اساس آمارهاي موجود، آمار اعمال جراحي بيني در دنيا رو به كاهش و در عوض ساير جراحي‏هاي زيبايي صورت به ويژه جراحي‏هايي كه براي جوان سازي فرد صورت مي‏گيرد،‌ رو به افزايش است. در ايران همچنان شاهد آمار بالاي متقاضيان اعمال جراحي زيبايي بيني هستيم كه اين مساله به مسايل فرهنگي جامعه ما معطوف است.

بر اساس آمار بين‌المللي بدون بستگي به توانايي جراحان، 8 تا 15 درصد بيني‌هاي عمل شده دوباره عمل مي‌شوند و تعداد روتوش دوباره بيني در ايران نيز 20 درصد است.

اما قسمت دیدنی

ادامه تاپيك در پست بعدي

اما در اتاق عمل چه میگذرد؟!

فرم بيني فرد ايراني با ساير افراد اروپاي غربي، آلمان، فرانسه و سوئيس فرق دارد؛ در كشورهاي اروپايي فرد براي از بين بردن چهره پيري و عيوب بيني به عمل جراحي زيبايي بيني مي‌پردازد اما در ايران اكثر مراجعه كنندگان جوان و بدون عيب به جراحي زيبايي بيني تن مي‌دهند.

اما در اتاق عمل چه می‌گذرد؟ این روایت تصویری ما را به درون این اتاق می‌برد و با حس چاقو و بخیه نزدیک می‌کند.

ايران بيشترين عمل رينوپلاستي (جراحي زيبايي بيني) را در دنيا دارد.

بهترين جراحان اين رشته نيز متعلق به ايران هستند.

مي‌توان گفت كه ایران مركز رينوپلاستي دنياست.

عمل زيبايي بيني به نوعي مشكل‌ترين عمل جراحي زيبايي و بحث برانگيزترين عمل است؛ زيرا دقت پزشك جراح در انجام اين عمل بسيار مهم است.

تنها 10 درصد شانس ايجاد عارضه قابل درمان پس از عمل رينوپلاستي وجود دارد.

افراد ديابتي انسوليني، افراد مبتلا به فشار خون بالا و بيماري زمينه‌اي و افراد مبتلا به اختلالات شخصيتي رواني براي انجام عمل رينوپلاستي مناسب نيستند.

جراحي پلاستيك، يكي از شاخه‌هاي رشته پزشكي در سطح فوق تخصصي است كه در برگيرنده بخش‌هاي متعددي از علم جراحي از جمله جراحي فك و صورت و جمجمه، جراحي ناهنجاري‌ مادرزادي، جراحي زيبايي، جراحي دست، ميكروسكوپي و سوختگي است.

رينوپلاستي (جراحي زيبايي بيني) يك تخصص نيست، بلكه جزيي از كار فوق تخصصان جراحان پلاستيك است.

عمل جراحي بيني در ايران در بين جوانان و نوجوانان بسيار است كه اگر پزشك وجدان كاري نداشته باشد، درخواست كننده جراحي بيني را به گمراهي خواهد كشاند.

بعضي از جراحان بيني به مراجعه كنندگان خود فتوشاپ نشان مي‌دهند كه باز اين موضوع خارج از وجدان است كه عكسي از كامپيوتر به درخواست كننده جراحي زيبايي بيني نشان داده شود كه پزشك قادر نيست همان را درست كند.

تصورات يك بيمار با چاقو و بخيه امكانپذير نيست و بايد اين عناوين به مراجعه كنندگان زيبايي بيني از سوي پزشك متذكر شود.

يك درخواست كننده به عمل بيني بايد داراي ثبات روحي و رواني بوده و به عيوب بيني خود واقف باشد.

افرادي هستند كه بيني‌هايشان بعد از جراحی كوچك و راه‌هاي تنفسي آنها تنگ شده به طوري كه شب‌ها نمي‌توانند بخوابند.

بارها ديده شده است كه بيني فرد كوچك شده اما در درازمدت فرد مجبور است دوباره عمل انجام دهد تا قدرت تنفسي خود را برگرداند.

شايع ترين عارضه جراحي هاي بيني در سنين 16 تا 30 سال است که در برخي موارد اين جراحي نياز به جراحي مجدد براي بيمار دارد.

یک جراح می‌گوید: «تعدد اعمال جراحي زيبايي بيني در ایران بالاست اما مقداري از اين شيوع كاذب است و مواردي وجود دارد كه اصلاً لزوم انجام عمل ديده نمي‌شود. اما عمل انجام مي‌گيرد.»

وییییییی دلم ریخت با اینکه خودم دماغم عملیه.

سلام خانم عزیز وقتت بخیر این مبحثی که باز کردی در تاریخ 5 اگوست در عکسهای عجیب اورده شده است با توضیحات همه عکسهای جالب انجا میاید. یعنی 2 روز پیش این مطلب انجا امده .ما انجا باعث افتخارمون که عکس یا مطلب جالب داری انجا بگذاری فقط تکراری نباشه
توفیق رفیق راهت باد.بهترین ارزوها هدیه به تو

احساس میکنم دماغم داره از جا کنده میشه

MTAJRISHI نوشته است:سلام خانم عزیز وقتت بخیر این مبحثی که باز کردی در تاریخ 5 اگوست در عکسهای عجیب اورده شده است با توضیحات همه عکسهای جالب انجا میاید. یعنی 2 روز پیش این مطلب انجا امده .ما انجا باعث افتخارمون که عکس یا مطلب جالب داری انجا بگذاری فقط تکراری نباشه
توفیق رفیق راهت باد.بهترین ارزوها هدیه به تو
خانومم عذر ميخوام من نميدونستم

ولي از نظر من يه تاپيك كه محتواي وسيع و جامعي داره بايد براش تاپيك مجزا زده بشه
شايد كاربري تيتر اين تاپيك رو ببينه و دوس داشته باشه از محتواش سر در بياره
وقتي همه موضاعات و تصاوير در يك تاپيك باشند موضوع مربوطه گم ميشه
و خيلي ها ممكنه اون رو نبينن البته با احترام به نظر شما
منم بهترينها روبراتون خواهانم

وای چه دلخراش بود.

چه وحشتناك ، چه جوري بعضي ها ميتونن

واقعا وحشتناک بود . دلم ریش شده

قلبم اومد تو دهنم

دیگه نمی خوام عمل کنم

خدایا شکرت که مجبور نییستم کارمون به اینجاها بکشه

helen22 نوشته است:خدایا شکرت که مجبور نییستم کارمون به اینجاها بکشه
اره خدا رو شكر فكر ميكنم حتي اكه دماغم نياز به عمل داشت اينكارو نميكردم اخه خيلي غير طبيعي و زشت ميشه

وقتی‌ قرار باشه عمل کنید که دیگه این چیزها رو نمیبینید. تو اتاق عمل بیهوشید. بعدش هم یک حداکثر یه هفته درگیر پانسمان هستین. ولی‌ به نتیجه اش می‌ارزه. البته برای کسانی‌ که بینیشون از نظر ظاهر مشکل داره میگم. چون بعضی‌ از بینی‌‌ها واقعا احتیاج به عمل دارن به خصوص برای خانوم ها.

من اگه دماغم بشه قد کوفته بازم عمل نمیکنم(البته فکر میکنم)






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2815]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن