تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816464324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روسيه براي مجازات اسراييل سكوي موشكي در سوريه ايجاد خواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: روسيه براي مجازات اسراييل سكوي موشكي در سوريه ايجاد خواهد كرد
سياسي. خارجي . سوريه. روسيه
تهران - پايگاه اطلاع رساني المحيط روز دوشنبه نوشت: روسيه قصد دارد براي مجازات اسراييل كه به گرجستان كمك نظامي كرده است، در سوريه پايگاه موشكي ايجاد كند.

به گزارش گروه اخبار صوتي تصويري ايرنا، المحيط افزود: فرماندهان نظامي و سياسي روسيه اكنون درحال بررسي طرح‌هاي مجازاتي و انتقامي عليه رژيم صهيونيستي هستند زيرا اين رژيم اقدام به آموزش سربازان گرجستاني و تجهيز سلاح به اين كشور كرده است.

به نوشته اين پايگاه خبري، رژيم صهيونيستي، گرجستان را به هواپيماهاي بدون خلبان و مسلسل‌هايي از نوع تافور و لوازم الكترونيكي جنگي و موشك هاي ضدهواپيما براي آشفته كردن ابزارهاي دفاع هوايي مجهز كرده است.

بنابر اين گزارش، يك ماه پيش به دنبال ساقط كردن يك هواپيماي بدون خلبان گرجستان ساخت اسراييل توسط يك هواپيماي روسي، فاش شد كه ميان گرجستان و رژيم صهيونيستي همكاري نظامي وجود دارد.

اين درحالي است كه رژيم صهيونيستي اين اقدام روسيه را به مثابه هشدار مسكو به تل آويو تعبير كرد.

در اين گزارش آمده است، اولين گام براي اقدامات مسكو تجهيز ارتش سوريه به موشك‌هاي زمين به زمين از نوع اسكندر است كه برد آن ‪ ۲۰۰‬كيلومتر بوده و قادر به حمل كلاهك هسته‌اي است.

برخي گزارش‌ها از منابع اطلاعاتي صهيونيست‌ها حاكي است كه اين موشك از جديدترين موشك‌ها در زرادخانه ارتش‌هاي پيشرفته كشورها است.

منابع مذكور همچنين گفتند، در صورتي كه روسيه ارتش سوريه را به موشك هاي اسكندر تجهيز كند، رژيم صهيونيستي با دو گزينه روبه رو خواهد بود.

اول اينكه رژيم اشغالگر را بر تغيير نظام دفاعي خود براي بار سوم در طول دو سال گذشته مجبور كند و دوم اينكه ارتش اين رژيم به موشك‌هاي اسكندر ساخت روسيه در صورت استقرار آنها در سوريه حمله نمايد.

در ادامه گزارش آمده است كه روس‌ها انتظار دارند رژيم اشغالگر قدس به موشك‌هاي اسكندر حمله كند و با اين احتمال آنان خود را موظف به آموزش واحدهاي نظامي سوريه براي چگونگي استفاده از اين موشك‌ها كرده اند.

ارتش روسيه همچنين اقدام به ساخت پايگاه نظامي زميني، هوايي و دريايي در خاك سوريه به عنوان گام ديگري براي مقابله با آمريكا كرده است. زيرا آمريكا براي استقرار موشك‌هاي دفاعي در برخي از جمهوري‌هاي سابق شوروي تاكيد دارد.

به گزارش المحيط، وزارت خارجه رژيم صهيونيستي اعلام كرده كه صدور سلاح، ابزار جنگي و هواپيماهاي بدون خلبان را به گرجستان ممنوع كرده تا از خراب شدن روابط خود با روسيه جلوگيري كند.

وزارت خارجه رژيم صهيونيستي اين تصميم را براساس نامه‌اي رسمي به دولت روسيه پس از سقوط اولين هواپيماي بدون خلبان ساخت اين رژيم در آسمان آبخازي در ماه مارس گذشته اعلام كرده است.

المحيط افزود: اين درحاليست كه ميخائيل ساكاشويلي رييس جمهوري گرجستان قبلا توقف حمايت‌هاي نظامي اسراييل به اين كشور را تكذيب و درگفت و گوبا روزنامه هاآرتص گفته بود كه هيچ چيزي در اين مورد نشنيده و براي تفكر در باره اين مسايل وقت ندارد.

وي همچنين گفته بود كه با وجود مشكلات مربوط به تجهيز هواپيماهاي بدون خلبان، ارتش گرجستان از شركت‌هاي اسراييل درخواست اين نوع هواپيماها را كرده است.
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن