تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960262




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژگي‌هاي ويندوز 7 مايكروسافت معرفي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: ويژگي‌هاي ويندوز 7 مايكروسافت معرفي مي‌شوند
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: مايكروسافت ويژگي‌هاي ويندوز جديد خود را در كنفرانس‌هاي طراحان و سخت‌افزار كه طي ماه‌هاي آينده برگزار خواهند شد به نمايش خواهد گذاشت.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، مايكروسافت كه ويندوز ويستايش تاكنون با موفقيت همراه نبوده اميدوار است ويندوز 7 ، اين شركت را تا زمان آماده شدن سيستم عامل جديدش با نام كد ميدوري پشتيباني كند.

به نظر مي‌رسد مايكروسافت اكنون به اندازه كافي در مورد ويندوز 7 مطمئن است كه به‌دنبال معرفي جزئيات بيشتري از آن است.

اين شركت نرم‌افزاري حتي وبلاگ رسمي ويندوز 7 را ايجاد مي‌كند كه در آن مهندسان وعده مي‌دهند با كاربران به بحث در مورد اين سيستم عامل بپردازند. اين شيوه كاملا متفاوت با شيوه‌اي محسوب مي‌شود كه مايكروسافت در زمينه ويستا در پيش گرفته بود و نشان مي‌دهد موج انتقادها از ويستا بي‌تاثير نبوده است.

آشكار است كه مايكروسافت علاقه اوليه براي ويندوز 7 را كه هنوز منتشر نشده خواهد سنجيد و تمهيدي براي كنترل يا توازن جريان خبري در مورد ويندوز 7 برقرار خواهد كرد.

تاكنون مايكروسافت جزييات اندكي در مورد ويندوز 7 منتشر كرده است. در زمينه فن آوري مبنايي آن، كرنل يا هسته اين ويندوز بر مبناي كرنل ويندوز سرور 2008 است كه كرنل متحول شده ويندوز ويستا محسوب مي‌شود.

سيستم عامل جديد مايكروسافت در زماني عرضه خواهد شد كه اين شركت شاهد رقابت شديد در عرصه سيستم عامل و از نظر امكانات و نوآوري بويژه از سوي اپل است.

تنها امكانات ويندوز 7 براي كاربر نهايي كه تاكنون تبليغ شده رابط كاربري چند لمسي آن است كه از حركات چند انگشت در ويندوز پشتيباني مي‌كند و تعامل كاربر تمامي برنامه‌ها را در صورتي كه بخواهد از آنها استفاده كند، بهبود مي‌بخشد. به عنوان مثال كاربر مي‌تواند يك پيانوي مجازي را با لمس كليدهاي مجازي بر روي صفحه اجرا كند، ‌به سادگي عكس‌ها را بر روي صفحه درگ كرده، عكس‌ها را با دو انگشت چرخانده و بر روي آنها زوم كند؛ اين ويژگي‌ها در جريان كنفرانسي در ماه مي توسط مايكروسافت معرفي شدند.

مايكروسافت قصد دارد ويندوز 7 را در اواخر سال 2009 يا اوايل سال 2010 منتشر كند كه در اين صورت از اپل پيشي گرفته و نخستين شركتي خواهد بود كه رابط كاربري چندلمسي را به بازار رايانه‌هاي شخصي وارد مي‌كند.

انتهاي پيام//
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن