تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820087927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترکیبات موثر در سلامت قلب و عروق


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: قلب شما گاهی اوقات از کمک های حمایتی کوچک توسط برخی مواد مغذی برای حفظ سلامت مطلوب خود سود می برد به خصوص زمانی که شما مسن تر می شوید. به همین دلیل اقداماتی برای فراهم کردن این کمک های کوچک ، اضافی و مورد نیاز قلب در جهت جبران اثرت مضری که در دراز مدت ایجاد شده ، باید انجام گیرد. گروه مکمل های اختصاصی سلامت قلب در کمپانی نیچرمید می تواند به شما در تامین و تنظیم این نیازها کمک نماید. در اینجا لیستی از مکمل هایی که می توانند در سلامت قلب شما مفید باشد، آورده شده است.

کوانزیم کیوتن
کوآنزیم کیوتن (CoQ10) ترکیبی است که در تولید انرژی در بدن موثر است و می تواند در تقویت قدرت عضلانی قلب بسیار مفید بوده و از سلامت قلب حمایت کند. از دیگر مزایای کوکیوتن خاصیت آنتی کسیدان بسیار قوی آن است که به همراه ویتامین E برای کمک به افزایش مقاومت بدن در مقابل آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد مفید است. این ماده یک انتقال دهنده الکترون در میتوکندری سلول ها ( محل تولید انرژی سلول ) است. بنابراین کوکیوتن در تولید انرژی برای بدن یک عامل ضروری است.

روغن ماهی
اسید های چرب امگا 3 در روغن ماهی یافت می شوند. این عوامل دارای اثرات مفید و محافظتی برای قلب هستند. اثرات مفید امگا 3 شامل کاهش خطر بیماریهای قلبی در طول زندگی است. بعلاوه اسید های چرب امگا 3 دارای پتانسیل بالایی برای کمک به حفظ سطح تری گلیسریدها در محدوده طبیعی هستند. عملکرد این عوامل بر اساس دو نوع اولیه و مهم این مواد که در روغن ماهی یافت می شوند بنا شده است. این دو نوع شامل ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) و دکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) است. این اسیدهای چرب به تنهایی و یا زمانی که به دیگر مواد غذایی اضافه شوند، می توانند در سلامت قلب اثرات مفیدی داشته باشند.


مواد کاهنده کلسترول
این مواد ترکیباتی حاوی استرول و استانول های گیاهی هستند. نشان داده شده است این ترکیبات برای کمک به کاهش سطوح کلسترول بد (LDL ) زمانی که در ارتباط با رژیم غذایی مناسب و ورزش مصرف شوند ، اثرات مفید خود را اعمال می کنند. اثرات مفید این مواد باعث کاهش طبییعی کلسترول شده و ممکن است برای پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی مورد استفاده قرار بگیرد. عملکرد ترکیبات فعال مواد کاهنده کلسترول موجب کاهش سطوح کلسترول بوسیله مهار جذب منابع غذایی حاوی کلسترول در بدن است.

دیگر ویتامین های موثر در سلامت قلبی
ویتامین E : این ویتامین دارای نقش آنتی اکسیدانی در ارتقاء سلامت قلبی است که هم زمان باعث اثرات مفید و عملکرد های ضروری دیگر نیز در بدن می شود.
روغن بذر کتان (برزک) : این ماده حاوی مقدار زیادی اسید چرب غیر اشباع لینولنیک (امگا 3) است. این ماده نیز بطور قابل ملاحظه ای در حفظ سلامتی قلب و عروق در انسان موثر است.

از مکمل های حاوی محصول CoQ10 ، می توان به کپسول کوکیوتن کمپانی هلث برست (Health Burst) اشاره نمود. کوکیوتن هلث برست به دو فرم 30 و 100 میلیگرمی تهیه شده و هر بسته آن محتوی 30 کپسول است. برای بدست آوردن اثراث مفید کوکیوتن روزانه یک عدد به همراه غذا مصرف شود. برای مقاصد درمانی، دوز 100 میلی گرم و بیشتر در روز توصیه می شود. مصرف مقادیر بیش از 200 میلی گرم در روز ممکن است باعث عوارض خفیفی مثل بی اشتهایی، مشکلات گوارشی و تهوع گردد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7524]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن