تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816697917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه‌نويي: تصميم ممبيني درست باشد، مربيگري را كنار مي‌گذارم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: قلعه‌نويي: تصميم ممبيني درست باشد، مربيگري را كنار مي‌گذارم



سرمربي سپاهان گفت: اگر کارشناسان داوري در ايران و آسيا گفتند خطاي عمران‌زاده اخراج نداشت مربيگري را کنار مي‌گذارم.



--------------------------------------------------------------------------------


به گزارش خبرگزاري فارس امير قلعه‌نويي پس از تساوي يک بر يک مقابل استقلال در نشست خبري عنوان کرد:‌ ابتدا از هواداران سپاهان تشکر مي‌کنم که در يک روز غير تعطيل به ورزشگاه آمدند و تيم‌شان را حمايت کردند. يک تبريک ويژه هم به ممبيني مي‌گويم که 2 امتياز حساس را از ما گرفت.
وي افزود: توپي که روي ابراهيم توره خطا شد اگر هر کارشناس در ايران و آسيا گفتند که خطاي عمران‌زاده اخراج نداشت من مربيگري را کنار مي‌گذارم. آقاي ممبيني از دقيقه يک با سوت‌هايي که زد به ما فشار آورد و شرايط را به هم ريخت.

سرمربي سپاهان افزود: من يک سؤال از ممبيني دارم. اگر خطا گرفته چرا رنگ کارت او زرد بود؟ چرا از کارت درست استفاده نکرد؟ اگر سپاهان دوباره قهرمان شود قرآن خدا غلط مي‌شود که اين همه به ما فشار مي‌آورند؟
قلعه‌نويي تصريح کرد: فردوسي‌پور يک جور عليه ما انتقاد مي‌کند، مطبوعات جور ديگر و شماها که اينجا هستيد به نوعي ديگر. در بازي مقابل پاس همدان يک خطا که عليه سپاهان بود را 40 بار نشان دادند اما خطا‌هاي صورت گرفته روي بازيکنان ما را نشان ندادند.

وي با بيان اينکه با بدشانسي روبرو شدند گفت: در نيمه دوم رحمتي يک بار هم زمين نخورد. نيمه دوم توپ‌هاي زيادي از دست داديم و بدشانسي آورديم. مي‌توانستيم برنده اين بازي باشيم. من بازهم به ممبيني تبريک مي‌گويم. حتماً با اين داوري‌ها زمين مسابقه و شرايطي که داريم به يک مربي بزرگ خارجي نياز داريم و بايد بياوريم.
قلعه‌نويي خاطرنشان کرد: از اول براي تيم ما جوسازي کردند. صحنه گل‌هاي ما را نشان نمي‌دهند. همان بلايي که پارسال سرمان آوردند امسال هم ادامه دادند.

اين مربي در ادامه با اشاره به خبرنگاران اصفهاني و در حالي که از جو نشست خبري ناراحت بود اظهار داشت: شماها که بايد از يک تيم اصفهاني و تيم شهر خود دفاع کنيد چنين جوي را به وجود مي‌آوريد. در بازي با پاس همدان حق تيم ما خورده شد اما کسي چيزي نگفت ولي سپاهان همان سپاهان زرد طلايي است. همه جمع شده‌اند تا اين تيم زمين بخورد. من ديگر نمي‌دانم چه کنم. نمي‌خواهند بگذارند يک تيم شهرستاني شکل بگيرد.
وي در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسيد روي سيدصالحي خطاي پنالتي صورت گرفت و استقلالي‌ها هم مي‌توانند از داوري گله‌مند باشند گفت: خدا را شکر که استقلال هم در اين نشست خبري وکيل وصي پيدا کرد. در برنامه 90 احمد جمشيديان يک حرکت کرد چهار بار به سراغش رفتند اما حالا اينجا چنين اتفاقاتي افتاده است. پارسال ديديد که چه بلايي سر ما آوردند.

در ادامه نشست يکي از خبرنگاران در خصوص عملکرد ضعيف رضا عنايتي صحبت کرد که سرمربي سپاهان در پاسخ گفت: اين چيزي که شما مي‌گوييد نيست. جوي عليه عنايتي راه انداخته‌ايد. اين خبرنگار در پاسخ به اين سرمربي گفت مطمئن باشيد که ما مشکلي با عنايتي نداريم اما قلعه‌نويي گفت اتفاقاً اطمينان دارم اين جو وجود دارد، حداقل در مورد شما که اين سؤال را مي‌پرسد اين جو وجود دارد. من عنايتي را به بازي آوردم چون احتمال اخراج توره بود. آنها بلندزن بودند و من بايد ميانگين قد را به نفع خودمان تغيير مي‌دادم. عنايتي در توپ‌گيري، فشار و ايجاد موقعيت همه کار کرد.
سرمربي سپاهان در پاسخ به اين سؤال که استقلال را چطور تيمي ديد تصريح کرد: در مورد تيم خودم صحبت مي‌کنم. دو سه موقعيت خوب را وحيد طالب‌لو برگرداند و يک موقعيت تک به تک هم نصيب توره شد اما داور چنين تصميمي گرفت.

قلعه‌نويي در مورد اينکه سپاهان از ضد حمله استفاده مي‌کرد عنوان کرد: من فوتبال هجومي و تاکتيکي را در دستور کارم قرار دادم و به فکر ضد حمله نيستم. مگر شما تک به تک توره را نديديد؟ مگر توپي از خط دروازه برگرداندند را نديديد؟
وي درباره تعويض زودهنگام نويدکيا اظهار داشت: ممنونم که چنين سؤال پرسيديد. بعضي‌ها با غرض‌ورزي سؤال مي‌پرسند. ما بازيکن وزني و فني خود را از زمين بيرون آورديم. او اگر در زمين بود اتفاقات ديگري مي‌افتاد. خبرنگاري که عليه سپاهان سؤال مي‌پرسد بگويد استقلال در نيمه دوم چه موقعيتي داشت. شايد بازي دستشان بود اما موقعيت نداشتند. اگر محسن بنگر آن توپ را خوب دفع مي‌کرد گل استقلال به دست نمي‌آمد. محرم نويدکيا يک رهبر بزرگ در زمين است و بازيکناني مثل احسان حاج‌صفي از او حرف‌شنوي دارند. من دعا مي‌کنم که او به بازي الهلال برسد.

قلعه‌نويي در جواب اين پرسش که به نظر استقلال براي مساوي به اصفهان آمده بود گفت: آنها براي مساوي آمده بودند. قدرت تاکتيکي ما طوري بود که قبل از دقيقه 80 مي‌توانستيم باز هم دروازه استقلال را باز کنيم. در دو سه نوبت وحيد واکنش‌هاي بسيار خوبي نشان داد و اگر او نبود بازي را برده بوديم.
يکي از خبرنگاران از امير قلعه‌نويي پرسيد پس از پايان بازي وقتي مشغول ترک زمين بوديد زير لب مي‌گفتيد مگر شرف نداريد. به چه کسي اين حرف را مي‌زديد، با خنده گفت: من به خودم اين حرف را زدم، سؤال بعدي.

سرمربي سپاهان در مورد درگيري رحمتي در پايان بازي عنوان کرد: من آن لحظه زمين نبودم ولي فکر مي‌کنم رحمتي براي جدا کردن بازيکنان به آنجا رفت. همين است ديگر شماها فقط به همين مسائل مي‌پردازيد. گلر ملي‌پوش براي جدا کردن بازيکنان رفته اما شماها به چيز ديگري مي‌پردازيد.
قلعه‌نويي در پاسخ به اين سؤال که با نتايج به دست آمده شانس قهرماني کدام تيم را بيشتر مي‌داند، گفت: پرسپوليس هم شانس قهرماني دارد و به همراه سپاهان، استقلال و ذوب‌آهن در مربع قهرماني است. ما بايد هرچه سريع‌تر خود را جمع‌وجور کنيم.

وي در مورد اينکه با سياست جديدي که کميته داوران در پيش گرفته و با حرف‌هايي که عليه ممبيني زد ممکن است محروم شود، گفت: اصلاً برايم مهم نيست.
قلعه‌نويي در ادامه درباره اينکه شايد چنين مسئله‌ به سپاهان ضربه بزند، اظهار داشت: وظيفه‌ام است از حقم دفاع کنم حتي اگر به اين قيمت باشد که من را چه در جريان بازي‌ها و چه بحث مالي محروم کنند. وقتي سکوت کنم تلويزيون و مطبوعات عليه من موضع مي‌گيرند پس من بايد از حق تيمم دفاع کنم.
در پايان اين نشست همان خبرنگاري که در مورد رضا عنايتي از قلعه‌نويي سؤالي پرسيده بود، قصد داشت سؤال ديگري از سرمربي سپاهان بپرسد که امير قلعه‌نويي به او گفت: شما سؤال نکن يک نفر ديگر سؤال کند. اين خبرنگار به شدت به اين رفتار قلعه‌نويي اعتراض کرد و به او گفت من 5 سال است که در اينجا حضور دارم اما امير قلعه‌نويي با سر تکان دادن نشست خبري را ترک کرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن