تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816865042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اگر «فكر» كنيد، منحرف نمي شويد!


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اگر «فكر» كنيد، منحرف نمي شويد!
ادعاي پوچ طرفداري از خلق
آنهايي كه با ادعاي پوچ طرفداري از خلق با خلق ايران اين طور مي كنند و علماي بزرگ ايران و عزيزان بزرگ ايران و دانشمندان بزرگ ايران و همه قشرها را ترور مي كنند و با دولت صدام كه اين جنايتها را به ايران كرده است و اين جنايت بزرگ را به دزفول كرده است پيوند دوستي دارند، اينها مشت خودشان را در دنيا باز كرده اند؛ اينها امروز هم حاضر نيستند كه اين عمل وحشيانه سبعانه اين خبيث را محكوم كنند.(555)
4.2.62
¤¤¤
مقابله با تبليغات سوء منافقان
ما بايد تمام قشرهايي كه داريم، خودشان در مقابل شياطين و در مقابل منافقان بايستند. در كارخانه ها ممكن است افراد نفوذي باشند و بخواهند دوباره اين كشور را به زير سلطه ابرقدرتها بكشانند؛ لازم است كه برادران كارگر متعهد در داخل كارخانه ها و اين جهاد بزرگ اسلامي با آنها مقابله كنند و نگذارند تبليغات سوء آنها جوانهاي عزيز ما را منحرف كند. در دانشگاهها و در دانشكده ها و در دبيرستانها و مراكز علمي بايد خود معلمين و متعلمين، خود اساتيد و خود دانش آموزان توجه كنند به اينكه نبادا در اينجا باز از اين قشرهاي فاسد و منافقين و غير منافقيني كه همه فاسد هستند نفوذ كرده و خداي نخواسته دانشگاه را به آن وضعي كه در سابق بود درآورند. بايد معلمين و قشر دانشگاهي و دانش آموزي با فيضيه پيوند خودشان را قوي كنند؛ و عزيزان كارگر ما و كشاورز ما كه همه اينها از اشخاص بزرگي هستند كه محور اقتصاد ما در دست آنهاست بايد پيوند خودشان را با اسلام و قرآن و علماي اسلام قوي كنند.(556)
4.2.62
¤¤¤
هماهنگي سازمان عفو بين الملل با منافقان
آنهايي كه دعوي حقوق بشر مي كنند، و سازمانها و كذا كه با عرض و طول و طمطراق زياد در دنيا هستند، نديديم كه محكوم كنند اين عمل را. به دروغ از آنهايي كه با ما دشمن اند چيزي را مي گيرند و در مقابل، مقابل اسلام و در مقابل ايران، ملت عزيز ايران اطلاعيه صادر مي كنند و هشدار مي دهند به ما، و دليلشان اين است كه دشمنها اين طور گفته اند. دليل محكم سازمانهاي دنيا اين است كه شما بچه هاي كوچك را در خيابانها مي كشيد و هر روز در اوين صدها نفر را تيرباران مي كنيد؛ دليلش اين است كه منافقين گفته اند. اين دليل بزرگي است براي سازمان، اما سازمانها نمي پرسند كه صدام چه كرده است در اينجا.(557)
4.2.62
¤¤¤
هياهوهاي دشمنان با استناد به دروغهاي منافقان
آنها، وقتي كه منافقين و امثال آنها يك مطلب دروغي مي گويند كه الآن روزي صدها نفر را در خيابانها، بچه هاي كوچك را مي كشند و در اوين چه مي كنند و اينها، آنها مستندشان را قول يك دشمن اسلام قرار مي دهند و هياهو مي كنند و اطلاعيه و اينها مي دهند، لكن حاضر نيستند كه يك نماينده بفرستند كه ببينند اينها با اين شهرهاي ايران چه كردند، اينها با خوزستان چه كردند.(558)
18.2.62
¤¤¤
مخالفت منافقان با حدود شرعيه و قصاص
همان طوري كه منافقين اظهار اسلام مي كردند و حالا هم مي كنند، اسلام راستين مي خواهند! نه اسلامي كه در آن حدود شرعيه جاري بشود، نه اسلامي كه در آن قصاص شرعي جاري بشود، نه اسلامي كه ابرقدرتها را بيرون بكند از كشور، نه اسلامي كه كمونيست را سركوب كند و نه اسلامي كه غرب را سركوب كند، شما هم همان منافقين هستيد با صورت ديگر. به اسم دلسوزي براي مردم - همان طور كه منافقين مي كردند - به اسم دلسوزي براي كشور، به اسم دلسوزي براي مردم، تضعيف مي كنيد هم قوه قضائيه را، هم قوه مجريه را و هم جمهوري اسلامي را.(559)
1.3.62
¤¤¤
دست دوستي منافقان با صدام
امريكا نمي خواهد كه منطقه آرام باشد و بخواهند فكر بكنند كه بايد چه بكنند، امريكا هرجا بتواند خودش دخالت مي كند، هر جا نتواند اياديش را مي فرستد كه لااقل نفاق بيندازند بين مردم. اين منافقيني كه مي خواستند در ايران آن طور وقايع را ايجاد كنند و جنايات را ايجاد كنند و كردند و فرار كردند و حالا هم باز تتمه شان هست، اينها همان راه را دارند مي روند، اگر قبل از رفتن به فرانسه اشكال مي شد كه شايد نه، خودشان چي باشند، خوب، حالا معلوم شد كه نه، اينطورند. اينهايي كه خلقي هستند با صدام دست دوستي مي دهند، در صورتي كه هر روز دارد اين خلق اسلامي را مي كوبد. اينها ديگر برايشان آبرويي باقي نمانده است، لكن خارج نشسته اند و فحش مي دهند. خوب، اين يكي برايشان مانده كه فحاشي كنند.(560)
27.6.62
¤¤¤
همدستي منافقان با صدام
سقوط صدام تا حدي است كه حتي با منافقين فراري، كه خود از او مفلوكتر و شكست خورده تر هستند، دست اخوت مي دهد. و منافقين نيز كه براي ترميم ننگ و بي آبرويي خود به هر حشيشي متشبث مي شوند و تنها براي اينكه راديو بغداد اسمي از اين مدعيان نجات خلق برد با كمال وقاحت با صدام جاني، كه با خمپاره ها و موشكها هزاران زن و مرد و كودك و بزرگ و كوچك اين مرز و بوم را شهيد كرده است و هر روز شهرهاي اين خلق بيگناه را با توپهاي دوربرد بر سرشان خراب مي كند. دست اخوت و برادري مي دهند، و رسماً براي آنان جاسوسي مي كنند. و با آنكه سران منافقين در دامن امريكا و فرانسه مشغول عياشي و خوشگذراني هستند، مع الأسف عده اي نوجوان را با حيله و تزوير گول زده و قدرت تفكر را از آنان سلب نموده اند. اميدوارم نوجوانان فريب خورده با ديدن اين جنايات و روشن شدن همدستي آنان با صدام، ديگر كوركورانه از آنان تبعيت نكنند.(561)
31.6.62
¤¤¤
جنايت منافقان به دنبال پيروزي رزمندگان اسلام
اين كوردلان نمي بينند كه در هر شهادتي و در هر جنايتي ملت متعهد به اسلام و كشور مصمم تر و در صحنه حاضرترند؟ اينان پس از بمباران شهرها در جنوب و غرب و قتل عامهاي فجيع مردم بي پناه، فرياد «جنگ جنگ تا پيروزي» را نشنيده اند كه ملت وفادار، شهادت را در راه خداوند با آغوش باز پذيرا هستند؟ يا مي خواهند شكستهاي لشكر كفر را و آتشي كه به جان دوستان و اربابانشان از پيروزي رزمندگان ايران افتاده است با خون اين مردان خدا فرونشانند؟ اينك سزاوار است اصحاب نظر و ارباب تحليل در اين شرارتها و جنايتها فكر كنند كه انگيزه آنكه در هر پيروزي و دنبال هر شكست حزب بعث امريكايي يك جنايت بزرگ از اين منافقان و منحرفان واقع مي شود چيست. از باب اتفاق نمي شود باشد كه دنبال پيروزي آبادان جنايتي واقع، و دنبال فتح بستان، باز جنايتي و امروز به دنبال فتح عظيم در غرب و شكست مفتضحانه دشمنان اسلام، اين جنايت بزرگ واقع شد آيا اينها هم من باب اتفاق است يا حساب شده يا ديكته شده عمل مي شود؟ آيا ما اين بزرگان، علما و معلمان ارزشمند را براي جبران شكست امريكا در منطقه و صدام امريكايي در جبهه ها از دست مي دهيم؟ رحمت خداوند بر اين مجاهدان عظيم الشأن كه شهادتشان پيروزي اسلام را بيمه مي كند و ننگ و نفرت بر امريكاي جنايتكار و دست نشاندگان و هواداران آن.(562)
20.9.60
¤¤¤
توطئه هاي منافقان عليه دولت، علما و اسلام
بايد آقايان فكر بكنند كه هر كس آمد هر چي زد، بايد از اول حمل بر فساد بكنند كه اين مي خواهد يك كاري بكند. امروز كه فساد زياد است، حمل به صحت صحيح نيست، كه هر كه آمد خيال كنيم راست مي گويد. خيليها بودند، خوب، من يك ماه، بيست و چند روز يكي از همين منافقين با صورت صالح، باژ - سه، با همه چيز آمد آنجا نشست در نجف، من بودم. براي من گفت، هر روز گفت، هر روز گوش كردم، از مرحوم آقاي طالقاني سفارش آورده بود، از يكي از علماي ديگر سفارش آورده بود، آنها را هم بازي داده بود آمد گفت، من ديدم خيلي اين مسلمان است، خوب ما كه اين قدر مسلمان نيستيم. من به او سوءظن پيدا كردم، من هيچ جوابش را ندادم. فقط گفت ما مي خواهيم قيام مسلحانه بكنيم، گفتم نمي توانيد، خودتان را به كشتن ندهيد ولو ديگر جوابي به او ندادم. اينها از آن وقت نقشه مي كشيدند براي اين كار، حالا هم هستند در ميدان، نرفته اند. حالا آن جهاتي كه رفته است البته كاري نمي توانند بكنند، اما اين شيطنتها را مي توانند بكنند كه بيايند بروند در قم پيش آقايي، بروند در فرض كنيد كه اصفهان پيش آقايي، بروند در شيراز پيش آقايي، يك كاري بكنند كه صدا در بيايد. حالا از اول كي از همه ضعيفتر است براي اين كار؟ به روحانيت حمله كنيم، نه. به مجلس، نه به دولت بايد حمله كنيم، حالا به دولت. مجلس را وادار مي كنند به دولت - عرض مي كنم - روحانيون را وادار مي كنند به دولت، بازار را وادار مي كنند به دولت، همه جا به دولت. خوب دولت از بين رفت، فردا مي آيند سراغ شماها فردا مي روند سراغ رئيس جمهور و - نمي دانم - مجلس. همه اينها مسائل، مسئله دولت نيست. مسئله، مسئله اسلام است.(563)
26.9.62

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پانوشت ها:
555- سخنراني در جمع كارگران، معلمان و مربيان پرورشي
655- سخنراني در جمع كارگران، معلمان و مربيان پرورشي
755- سخنراني در جمع كارگران، معلمان و مربيان پرورشي
855- سخنراني در جمع شوراي مركزي كميته هاي امداد
955- سخنراني در جمع مسئولان و اعضاي جهاد سازندگي
065- سخنراني در جمع مسئولان و اقشار مختلف مردم
165- پيام به ملت ايران به مناسبت هفته جنگ تحميلي
265- پيام به ملت ايران به مناسبت شهادت آقاي دستغيب
365- سخنراني در جمع اعضاي كميسيون بازرگاني
 دوشنبه 28 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن