تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
دين و تشيع عامل مشترك اتحاد ايران و
آذربايجان است

اردبيل -خبرنگار آفرينش
مشاوره عالي ديني رئيس جمهور آذربايجان گفت : دين ، تشيع و تاريخ عامل مشترك اتحاد و دوستي دو كشور ايران و آذربايجان است .
به گزارش خبرنگار ما ، هدايت اروج اف درديدار با استاندار و امام جمعه اردبيل با اشاره به قدمت اردبيل و نقش آن دررونق وترويج تشيع علوي افزود: جمهوري آذربايجان درتمام سطوح آماده افزايش مناسبات با ايران است و اردبيل بعنوان نزديكترين همسايه ما نقش برجسته اي درگسترش اين ارتباط مي تواند ايفاكند .استاندار اردبيل نيز با تاكيد برزمينه ايجاد مناسبات هممه جانبه استان اردبيل وجمهوري آذربايجان گفت : براي گسترش مناسبات ديني ، فرهنگي ، سياسي و اقتصادي با جمهوري آذربايجان آمادگي كامل داريم .نيكزاد تصريح كرد: درصورت موافقت مسئولين تجاري و بازرگاني آذربايجان ما آماده راه اندازي بازارچه مرزي قانلي بلاغ مشكين شهر با آزادلوي گرمي و تازه كند اصلاندوز هستيم .امام جمعه اردبيل نيز دردديار با مشاور عالي ديني رئيس جمهور آذربايجان صفويه را موسس حكومت ديني درايران واردبيل را خاستگاه تشيع دانست و برلزوم حترام متقابل و ترويج فرهنگ تشيع تاكيد كرد .

امسال اتفاق افتاد
تردد 5 ميليون مسافر در پايانه مشهد

مشهد-خبرنگار آفرينش
مديرعامل سازمان پايانه هاي مسافربري مشهد گفت: از آغاز سال جاري تاكنون، 5 ميليون زائر و مسافر از طريق پايانه هاي مسافربري مشهد به اين كلانشهر آمد و شد كردند. محمدرضا ابراهيم زاده افزود: ساختمان جديد پايانه مشهد، خروجي 80 هزار مسافر در روز را جوابگوست و تا 150 هزار نفر نيز ظرفيت دارد. وي با بيان اينكه در حال حاضر روزانه 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس به پايانه مسافربري مشهد وارد و خارج مي شوند، گفت: با بهره برداري از ساختمان جديد پايانه كه در وسعت 50 هكتار و زيربناي 45 هزار مترمربع احداث شده تا روزي 4 هزار دستگاه اتوبوس نيز مي توان پاسخ گفت. وي با اشاره به اينكه پايانه مشابهي در كشور به اين وسعت نداريم، اظهار داشت: به منظور تلطيف هواي پايانه مسافربري مشهد و مناطق اطراف آن، فضاي سبزي به وسعت پنج هكتار پيش بيني شده است كه تا پايان سال به بهره برداري مي رسد. وي خاطرنشان كرد: تا سه ماه آينده، تمام صنوف پراكنده در پايانه مسافربري مشهد در طبقه زيرين ساماندهي مي شوند و سامانه مكانيزه پيشرفته اي از جمله سامانه هاي كنترل خودكار اتوبوس، فني ساختمان، صوتي و تصويري و اطلاع رساني به بهره برداري مي رسد. او يادآور شد: پايانه مسافربري مشهد تنها مجموعه پايانه اي در كشور است كه مكانيزه اجرا و اداره مي شود.وي افزود: ساخت ساختمان ويژه پليس، ساختمان دو هتل براي رانندگان و مسافران اتوبوس، پاركينگ سرپوشيده و انبارهاي مكانيزه در طرح توسعه ديده شده است.

شهروندان آذربايجان غربي مي توانند بدون مراجعه به واحدهاي پستي از كد ده رقمي خود اطلاع يابند

اروميه- خبرنگار آفرينش
براي اولين بار در كشور شهروندان آذربايجان غربي مي توانند بدون مراجعه به واحدهاي پستي از طريق سايت اينترنتي پست استان از كد ده رقمي خود اطلاع يابند. مدير كل پست استان آذربايجان غربي با اعلام اين خبر گفت: با فعال شدن سايت پست آذربايجان غربي به نشاني IR.POST.wA.www و دادن شماره تلفن، ضمن اطلاع از كد پستي ده رقمي با درج باركد از آخرين وضعيت مرسوله خودنيز كسب اطلاع نمايند.مجيد فرخي درادامه از اختصاص اعتبارات لازم از محل منابع طرح هاي ملي نسبت به هوشمند كردن صناديق شخصي در شهر هاي اروميه، خوي،مهاباد و مياندوآب خبرداد. وي همچنين با اشاره به توسعه خدمات پستي در استان با استفاده از تكنولوژي IT تصريح كرد: با اجراي اين طرح مي توان پستهاي سفارشي را نيز همچون پست پيشتاز مديريت كرد.مدير كل پست استان با اعلام اينكه در سال گذشته 96 دفتر خدمات ارتباط شهري در استان فعال بوده اند افزود: به منظور مشاركت بخش خصوصي در ارائه خدمات پستي در كارگروه دفاتر خدمات ارتباطي استان با صدور مجوز 215 دفتر خدمات ارتباطي جديد نيز موافقت شده است.وي در خصوص تعداد دفاتر خدمات پستي در روستاها گفت: تا پايان سال هشتاد و شش 256 دفتر ICT روستايي راه اندازي شده بود كه در طول سال جاري 131 دفتر جديد نيز راه اندازي شده است. فرخي همچنين اذعان داشت: در راستاي مشاركت در اجراي بهينه طرح توزيع كارت سوخت خودروها و مساعدت با افرادي كه كارتهاي سوخت خود را مفقود نموده اند از تاريخ 86/5/1 تا 87/3/1 تعداد 899 هزار و 670 ليتر برش بنزين به متقاضيان تحويل داده شده است.
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن