تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803915906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيد حسن نصرالله در سالگرد جنگ 33 روزهاسرائيل ضعيف شده است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: سيد حسن نصرالله در سالگرد جنگ 33 روزهاسرائيل ضعيف شده است
دبيركل حزب الله لبنان اظهار كرد: مقاومت با خون خود طرح آمريكايى خاورميانه بزرگ را به شكست كشاند و مانع از تجزيه منطقه شد.

به گزارش پايگاه اينترنتى المنار، سيد حسن نصرالله كه به مناسبت دومين سالگرد شكست اسرائيل در حمله نظامى عليه لبنان و پيروزى مقاومت سخن مى‌گفت؛ با بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: ما با خون خود جلوى اين طرح آمريكايى را گرفته و مانع تجزيه منطقه شديم و حال براى مقامات كاخ سفيد سخت است كه اعتراف كنند اين طرح از بين رفته است.

نصرالله شكست اسرائيل در جنگ33 روزه عليه لبنان در سال 2006 ميلادى را معجزه الهى دانست و افزود: اين جنگ نشان داد كه لبنان سرشار از قدرت و انرژى پنهان در ميان همه طيف‌هاست. دبيركل حزب الله لبنان گفت: دو سال از اين معجزه و پيروزى الهى مى‌گذرد؛ اما پيامدهاى درخشان آن براى لبنان و اثرات شكست آن براى اسرائيل همچنان ادامه دارد.

نصرالله در باره تبعات شكست اسرائيل در جنگ 33 روزه افزود: نتايج جنگ تاثير زيادى بر شرايط دشمن گذاشت به طورى كه شاهد بوديم بيشتر رهبران اسرائيل مانند ژنرال دان حرش بركنار شدند و به گرجستان پناه بردند.

وى درعين حال به جنگ گرجستان و حاميان اين كشور اشاره كرد و گفت: آنچه در گرجستان مى‌گذرد، تجربه‌اى است براى همه كسانى كه به آمريكا تكيه كرده و آمريكا پشت آنها را خالى مى‌كند، چرا كه منافع اين كشور از همه چيز برايش مهم‌تر است. دبيركل حزب‌الله لبنان خاطرنشان كرد: پس از جنگ 33 روزه عمر سياسى و نظامى بسيارى از سران اسرائيل پايان يافت و عمر سياسى ايهود اولمرت، نخست وزير اين رژيم هم طى يك ماه آينده پايان مى‌يابد. وى در مورد پيامدهاى شكست اسرائيل در جنگ تابستان 2006 و تاثيرات آن در منطقه گفت: اسرائيل به دليل شكست در اين جنگ هم اكنون در برابر غزه ناتوان شده و از تهديد كردن سوريه به جنگ نيز عاجز شده است به طورى كه راه گفت وگو و مذاكره را باز كرده تا بلكه بتواند رابطه سوريه با جمهورى اسلامى ايران و گروه‌هاى فلسطينى را قطع كند. وى گفت: از زمان جنگ اسرائيل عليه مقاومت لبنان، واقعيت‌هاى فراوانى درباره توطئه‌هاى بين المللى براى حمايت از اسرائيل نيز آشكار شده است. دبيركل حزب الله لبنان همچنين بر ضرورت حفظ سلاح مقاومت تاكيد كرد و افزود: مقاومت در جنگ 33 روزه در برابر قوى‌ترين ارتش جهان كه همه دنيا آن را حمايت مى‌كرد، پيروز شد. نصرالله گفت: امروز بيدارى ملت‌هاى عربى و اسلامى منطقه به يك مشكل جدى در برابر زياده خواهى‌هاى اسرائيل تبديل شده است. وى افزود: مقاومت هم اكنون به فرهنگى در كشورهاى منطقه تبديل شده به طورى كه نشانه‌هاى آن را مى‌توان در مقاومت ملت بزرگ عراق براى خروج اشغالگران از اين كشور ديد. نصرالله با اشاره به توطئه‌هاى آمريكا و اسرائيل براى انزواى حزب الله تاكيد كرد همه اين توطئه‌ها باطل شدند، به طورى كه شاهد بوديم ايهود باراك وزير جنگ، تزيپى ليونى وزير جنگ، شائول موفاز وزير ترابرى و گابى اشكنازى رئيس ستاد ارتش اسرائيل خودشان به قدرت حزب الله اعتراف كردند.

وى خطاب به صهيونيست‌ها گفت: ما از شما نمى‌ترسيم و هرگز هم نترسيده‌ايم، هر كارى مى‌خواهيد بكنيد و ما مى‌دانيم كه شما طرحى براى ترور رهبران مقاومت داريد، ولى اين موضوع نيز باعث عقب‌گرد ما نمى‌شود،شما پيش از اين شيخ راغب حرب، عباس موسوى و عماد مغنيه را به شهادت رسانده‌ايد. نصرالله با بيان اينكه در شهادت بر روى ديگر رهبران مقاومت نيز باز است؛ اظهار كرد: فرهنگ شهادت متعلق به رهبران مقاومت نيست بلكه در ميان كودكان ما نيز وجود دارد، ما شب و روز فعاليت مى‌كنيم و هدف نهايى ما قدرتمندتر شدن لبنان است.

دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به اوضاع داخلى كشورش گفت:با وجود تبليغات منفى برخى گروه‌ها درباره تشكيل دولت وحدت‌ملى بايد اذعان كنم كه دولت وحدت ملى در لبنان تشكيل شده است و حزب الله خواهان تشكيل دولتى قدرتمند و آماده همكارى با همه وزارتخانه‌ها براى غلبه بر مشكلات معيشتى و ساماندهى اقتصادى كشور است. وى با اشاره به طرح مباحثى درباره سلاح مقاومت نيز خاطرنشان كرد: تاكنون اسرائيل تلاش بسيارى براى خلع سلاح مقاومت انجام داده كه همه اين تلاش‌ها با شكست مواجه شده است بنابراين خلع سلاح مقاومت هدف اعلام شده اسرائيل است از اين رو هر كس كه از اين تفكر حمايت كند در جهت اهداف اسرائيل گام بر مى‌دارد. دبيركل حزب الله لبنان همچنين وعده داد با توجه به انجام آزمايشات دي.ان.اى روى اجساد شهدايى كه مبادله شده‌اند به زودى مصاحبه جديدى درباره اين شهدا و همچنين سرنوشت ديپلمات‌هاى ايرانى انجام خواهد داد.
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن