تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همگام با المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: همگام با المپيك
برنامه ورزشكاران ايران در روز دهم
تيم بسكتبال ايران امروز ساعت 5 و 30 صبح به وقت تهران (9 به وقت پكن) با كرواسي مسابقه مي دهد. اين آخرين ديدار ايران در مرحله گروهي است.
همچنين در وزنه برداري محسن بيرانوند در گروه B دسته 105 كيلوگرم ساعت 12 به وقت تهران ( 15 و 30 به وقت پكن) به روي تخته خواهد رفت.

برزيل - آرژانتين ؛ فينال زودرس
تيمهاي فوتبال آرژانتين و برزيل با شكست حريفان خود در مرحله يك چهارم نهايي رقابتهاي المپيك، فردا در مرحله نيمه نهايي اين رقابتها به مصاف هم خواهند رفت.
تيم فوتبال برزيل روز گذشته با دو گل مقابل كامرون به برتري رسيد و به مرحله نيمه نهايي اين رقابتها صعود كرد.
آرژانتين هم در همين چارچوب با نتيجه 2 بريك از سد هلند گذشت. تيمهاي فوتبال نيجريه و بلژيك هم ديگر مسابقه اين مرحله را برگزار مي كنند.

فلپس جادوانه شد
مايكل فلپس، شناگر نامدار آمريكايي با كسب هشتمين مدال طلا در بازيهاي المپيك 2008 پكن نام خود را در تاريخ المپيك جاودانه كرد.
وي در ماده 4 در 100 متر تيمي مسابقات شنا، هشتمين مدال طلاي پياپي خود را در اين دوره از رقابتها دريافت كرد و ركورد هموطنش مارك اسپايتز را كه در المپيك 1972 مونيخ موفق به كسب 7 مدال طلا در رقابتهاي شنا شده بود، شكست.

نادال طلا گرفت
فينال رقابتهاي انفرادي تنيس المپيك ديروز بين رافائل نادال اسپانيايي و فرناندو گونزالز اهل شيلي برگزار شد كه در نهايت نماينده ماتادورها با نتيجه 6 بر 3 حريف خود را شكست داد و به مدال طلا دست يافت.
در ديدار رده بندي جوكوويچ با غلبه بر بليك آمريكايي مدال برنز را گرفت. در بخش دو نفره زنان نيز تيم خواهران ويليامز از آمريكا با غلبه بر اسپانيا به مدال طلا رسيدند و طلاي انفرادي زنان نيز به النا دمونتيوا از روسيه رسيد.

سپهوند هم حذف شد
مرتضي سپهوند، بوكسور وزن 64 كيلوگرم كشورمان در رقابت با ديارا، بوكسوري از دومنيكن با نتيجه 11بر 6 شكست خورد و از دور مسابقات كنار رفت.

تنها اميد وزنه برداري ايران ناكام ماند
اصغر ابراهيمي، نماينده وزن 94 كيلوگرم وزنه برداري ايران در المپيك، ديروز براي كسب مدال به ميدان رفت، اما نتوانست به مقامي بهتر از هفتمي دست يابد.
وي در مجموع 392 كيلوگرم را بالاي سر برد. در اين وزن نماينده روسيه به مدال طلا رسيد.اين درحالي است كه پيش از اين ورزشكاران كشورمان در رشته هاي جودو و كشتي فرنگي به مقامي بهتر از پنجمي دست نيافتند.
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن