تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

المرت: هيچ آواره‌ي فلسطيني حق بازگشت به اسراييل را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: المرت: هيچ آواره‌ي فلسطيني حق بازگشت به "اسراييل" را ندارد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

ايهود المرت، نخست وزير رژيم صهيونيستي اظهار داشت: در ديدار اخير خود با محمود عباس (ابومازن)، رييس تشكيلات خودگردان تاكيد كردم كه در هر گونه توافق آتي با طرف فلسطيني نامي از بازگشت آوارگان فلسطيني به "اسراييل" برده نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اينترنتي الجزيره، دفتر ايهود المرت، نخست وزير رژيم صهيونيستي ضمن تكذيب اخبار منتشر شده مبني بر توافق اين رژيم با بازگشت بيست هزار آواره فلسطيني به سرزمين‌هاي اشغالي تاكيد كرد كه المرت در ديدار اخيرش با عباس هرگز به يك چنين نكته‌اي اشاره نكرده است.

دفتر المرت در بيانيه‌اي اعلام كرد كه المرت در ديدار عباس اظهار داشت: پس از تشكيل كشور مستقل فلسطيني اين كشور راهي را براي جذب آوارگان فلسطيني در اراضي خود خواهد يافت و آن دسته از آوارگاني كه قصد بازگشت به سرزمينهاي فلسطين را ندارند، با استفاده از راه كارهاي بين المللي تلاش مي شود تا به آنان غرامت مالي پرداخت شود.

المرت همچنين تاكيد كرد كه موضع گيري اسراييل در قبال مساله آورگان كاملا مشابه موضع گيري آمريكاست به طوري كه جورج بوش، رييس جمهور آمريكا در ماه آوريل 2004 اظهار داشت كه آوارگان فلسطين به هيچ وجه وارد اسراييل نخواهند شد بلكه آنان به كشور فلسطين باز خواهند گشت.

اين در حالي است كه مركز اطلاع رساني فلسطين به نقل از برخي منابع خبري رژيم صهيونيستي نوشت: ايهود المرت به محمود عباس، رييس تشكيلات خودگردان پيشنهاد داده كه به شرط پايان دادن به همه‌ي مسائل و حل و فصل نهايي آنها تنها به بيست هزار آواره فلسطيني اجازه بازگشت به اراضي اشغالي را خواهد داد.

"هاآرتص" به نقل از برخي منابع صهيونيستي و آمريكا فاش ساخت كه المرت پيشنهاد داده تا اين تعداد از آوارگان طي ده سال هر سال به تعداد دو هزار نفر وارد اراضي اشغالي 1948م. شوند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 27 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن