تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815278055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رازهای طولانی کردن عمر : تغذیه و سلامتی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: در تحقيقات اخيرى كه انجمن تغذيه آمريكا (ADA) روى ۱۴۳۷ نفر افراد بالاى ۷۳ سال انجام داده است راز طول عمر اين افراد در ۴ مورد گزارش شده است:
* داشتن وزن ايده آل
* عدم مصرف دخانيات
* استفاده از رژيم غذايى مديترانه اى
* ورزش مستمر روزانه حداقل ۳۰ دقيقه
رژيم غذايى مديترانه اى شامل مصرف زياد غذاهاى حاوى فيبر فراوان نظير سبزيجات و ميوه ها، گوشت سفيد مثل گوشت مرغ و ماهى، مصرف محدود غذاهاى پر چرب و پر كربوهيدرات بالاخص كربوهيدراتهاى ساده است.
الگوهاى غذايى و رفتارهاى تغذيه اى صحيح در رسيدن به وزن ايده آل و ثابت نگه داشتن آن نقش بسزايى دارد بسيارى از افراد چاق با رژيم هاى بسيار سخت و كوتاه مدت اقدام به كاهش وزن خود به صورت سريع مى كنند و پس از مدتى دچار ضعف و ناتوانى، بيماريهاى دستگاه گوارش و حتى بيماريهاى روانى مى شوند و با ادعاى اينكه ضعيف شدم و رژيم با من سازگارى ندارد شروع به پرخورى مجدد كرده و به حالت اوليه يا شايد بدتر از آن باز مى گردند. يك مسأله مهم را هميشه بايستى مد نظر داشت كه هدف از رژيم گرفتن، رسيدن به وزن سلامت و يادگرفتن يكسرى الگوها و رفتارهاى صحيح تغذيه اى است. فردى كه تصميم مى گيرد از رژيم غذايى براى كاهش وزن استفاده كند بايد كاملاً آگاهى داشته باشد كه رويه قبلى كه داشته غلط بوده و بايستى اين رفتارها را تغيير دهد.
توصيه هايى در جهت حفظ وزن
* تغيير در شيوه زندگى و يافتن رفتارهاى صحيح تغذيه اى بر مبناى عادات غذايى بومى
* انجام فعاليت بدنى متناسب به صورت مستمر و روزانه
* كنترل مصرف مواد غذايى پر كربوهيدرات و پرچرب
* پيشگيرى از استرس هاى متفرقه و كم اهميت

در کندوی زنبورعسل، نوعی عسل خاص برای تغذیه زنبور ملکه تهیه می شود که " اکسیر طول عمر" نامیده می شود و در فارسی به آن "شاه انگبین" یا عسل سلطنتی و در انگلیسی "Royal Jelly" نامیده می شود.

کمپانی Forever Living آمریکا که بزرگترین تولید کننده محصولات آلوئه ورا و زنبور عسل در جهان است قرص شاه انگبین را با بالاترین کیفیت تولید می کند، این محصول 100% طبیعی دارای تاییدیه FDA نیز هست.



برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک امضا سری بزنید






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن