تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813346090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش تشكل‌هاي مردم نهاد كردستان در قروه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش تشكل‌هاي مردم نهاد كردستان در قروه برگزار شد
داخلي. اجتماعي. همايش.

همايش تشكل‌هاي مردم نهاد شهرستان‌هاي استان كردستان روز شنبه به مناسبت هفته جوان در سرسراي اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان قروه اين استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين همايش، ‪ ۲۵۰‬تن از جوانان برگزيده اين تشكل‌ها از شهرستان‌هاي قروه، كامياران و بيجار حضور داشتند.

امام جمعه قروه در اين آيين با گراميداشت نيمه شعبان و ولادت حضرت علي اكبر(ع) و هفته جوان گفت: ائمه اطهار (ع) به خصوص حضرت علي اكبر(ع) نمونه و اسوه كامل يك انسان مسلمان هستند.

حجت‌الاسلام صفرعلي احيا افزود:حضرت علي‌اكبر(ع) به رغم جواني از ويژگي‌هاي بارزي برخوردار بود كه بسياري بر اين عقيده هستند كه اين شخصيت بزرگوار از همه لحاظ شبيه پيامبر اكرم(ص) بود.

وي الگو قرار دادن اين بزرگوار را توسط جوانان، سبب سعادت دنيا و آخرت اين نسل دانست و گفت: نسل جوان مسلمان امروز در دنيا مورد بي‌رحمانه‌ترين هجمه‌هااست و اين نسل بايد با تمسك به قرآن و راه و روش ائمه و بزرگان در برابر اين هجمه‌ها قاطعانه بايستند.

وي به هجمه همه جانبه دشمنان نظام به جوانان ايران اسلامي اشاره كرد و افزود: امروز دشمن از هيچ تلاشي براي منحرف كردن نسل جوان ما دريغ نمي‌كند و دستگاه‌هاي مرتبط با حوزه جوانان بايد مراقب انحراف اين نسل باشند.

وي تقويت و ترويج فرهنگ قرآني و همچنين ارزش‌هاي انقلابي در جامعه را يكي از راه‌هاي مهم در خنثي كردن دسيسه‌هاي دشمنان دانست.

امام جمعه‌قروه‌از فعاليت‌هاي سازمان جوانان استان كردستان درجهت ساماندهي برنامه‌ريزي و هدايت فكري جوانان اين استان قدرداني كرد و گفت:فعاليت اين سازمان در سه سال اخير در سطح استان درخشان بوده است.

وي گفت: اين سازمان مي‌تواند با ادامه روند فعلي جوانان بيشتري را در اين استان ساماندهي و براي آنان برنامه‌ريزي كند.

وي همچنين فعاليت در قالب تشكل‌هاي مردم نهاد را يكي ديگر از راههاي مقابله با تهاجم فرهنگي دانست و گفت: اين تشكل‌ها با جذب جوانان و آموزش و هدايت فكري آنها مي‌تواند در مقابل تمام هجمه‌ها بايستد و مبارزه كند.

وي از سازمان ملي جوانان استان خواست در زمينه فعال كردن تشكل‌ها و جذب جوانان و نوجوانان در آن در جهت مشاركت اين نسل در بخش‌هاي مختلف جامعه تلاش كند.

مدير امور جوانان كردستان نيز در اين همايش گفت: مديريت امور جوانان در سه سال اخير با برنامه‌ريزي، نظارت و ساماندهي وضعيت جوانان استان كردستان در جهت ارايه خدمت به اين نسل جامعه تلاش كرده است.

اسماعيل احمدي افزود:با فعاليت اين سازمان و همكاري ديگر دستگاه‌هاي مرتبط اكنون جوانان اين استان در بخش‌هاي مختلف ساماندهي شده‌اند.

وي تعداد تشكل‌هاي استان كردستان را ‪ ۶۲‬مورد ذكر كرد و افزود: بيش از ‪۱۸‬ هزار تن از جوانان و نوجوانان عضو اين تشكل‌ها هستند.

در اين همايش از ‪ ۱۰‬تن جوانان برگزيده عضو تشكل‌هاي شهرستان‌هاي قروه، بيجار و كامياران با اهداي جوايزي تقدير شد.ك/‪۳‬
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن