تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816711859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ ايام فرخنده ميلاد حضرت ولي عصر مهدي موعود (عج) را به پيشگاه مقام معظم رهبري و مراجع عظام و ملت قهرمان كشورمان تبريك و تهنيت عرض مي كنم و اميدوارم با دعا براي تعجيل فرجش خود را مهياي پا در ركابي حضرت كرده و هر روز بيشتر از روز پيش آماده فداكاري باشيم. «اللهم عجل لوليك الفرج».
طاهري
¤ لايحه خدمات ايثارگران حدود دو سال است كه به خاطر اختلاف مجلس و شوراي نگهبان معطل مانده است. لطفاً يك گزارش مفصل از اين لايحه تهيه كنيد تا مجمع تشخيص مصلحت نسبت به اهميت آن واقف شوند و آن را به تصويب رسانند.
يك جانباز از بابلسر
¤ چند روز پيش وزير محترم رفاه فرمودند كه 10 سال پاداش آخر خدمت بازنشستگان پرداخت مي شود. اما تاكنون دولت اقدامي ننموده است. ما بازنشستگان انتظار داريم كه هر چه زودتر اقدام شود.
از طرف عده اي از بازنشستگان نظامي تهران
¤ مسئولان اعلام كرده اند كه براي بازنشستگي پيش از موعد سهام عدالت مي دهند. اما ما سهام نمي خواهيم و پول نقد احتياج داريم. از مسئولان خواهشمنديم رسيدگي كنند.
يوسفي از چهارمحال و بختياري
¤ سازمان تأمين اجتماعي حقوق بازنشستگان خود را بيش از17 درصد افزايش داده، اما حقوق بازنشستگان و موظفين سازمان بازنشستگي كشور فقط 10درصد زياد شده است. اميد است كه دولت عدالت گستر اين تبعيض را رفع كند.
حسين ايزد از دزفول
¤ از زمان شهردار شدن آقاي قاليباف كارت منزلت كهنسالان بي اعتبار شده است چون در اتوبوس هاي ريالي مورد پذيرش قرار نمي گيرد. همچنين در اين اتوبوس ها اختلاط زن ومرد اتفاق مي افتد. لطفاً رسيدگي-شود.
يك شهروند
¤ از نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي خواهشمنديم كه قانونگذاري لازم براي تعيين سقف مهريه را انجام دهند.
يك هموطن
¤ در مورد ريزش ساختمان ها كه نمونه اخير آن در سعادت آباد اتفاق افتاد، مسئولان بايد بدانند كه بسياري از ساختمان ها در تهران بدون نظارت و توسط كارگران فاقد مجوز در حال ساخت هستند. بايد در اين زمينه سخت گيري بيشتري شود.-
پورقائم
¤ بنده و امثال بنده كه خانه ام را از طريق درج آگهي در روزنامه فروخته و مبايعه نامه آن را خودمان تنظيم كرده ايم، چه كد ره گيري مي توانيم داشته باشيم كه دفاتر اسناد رسمي ملزم به رعايت آن باشند؟
سبحاني
¤ شهرداري تهران اقدام به اعلام دو شماره 1888 و 137 براي شكايات مردم نموده است. چون يا پاسخ نمي دهند و يا اصلاً رسيدگي نمي كنند.
پازوكي
¤ در تاريخ 22.5.87 ساعت 14 در اتوبان فتح نرسيده به شيرپگاه خودروي پژو پرشياي بنده آتش گرفت ولي پس از حادثه تا عصر روز فردا با هر شماره تلفني از ايران خودرو تماس گرفتم مسئولي كه پاسخگو باشد را نيافتم. آيا در ايران خودرو مي توان شخص پاسخگويي را يافت؟
بهروز سپهربند
¤ ماموران زحمت كش راهنمايي و رانندگي در بزرگراه ها فقط با نبستن كمربند ايمني و صحبت كردن با تلفن همراه برخورد مي كنند. از ايشان خواهشمنديم كه نسبت به تخلفات بزرگي مثل سرعت بالا و سبقت غيرمجاز نيز اقدام نمايند.
يك هموطن
¤ به نظرم در گزارش پمپ بنزين هاي متخلف، بهتر بود كه نام پمپ بنزين هاي متخلف ذكر نمي شد. چون اين باعث مي شود كه حجم ترافيك ساير پمپ بنزين ها زياد شود.
مستجابي
¤ در سطح شهر تهران برخي بساز و بفروش ها در نيمه شب اقدام به تخليه آهن آلات و ايجاد مزاحمت براي شهروندان مي كنند. همچنين آن ها اقدام به هدر دادن آب آشاميدني در كار ساخت ساختمان مي كنند. از مسئولان خواهشمنديم برخورد نمايند.
فياض
¤ در فاز يك انديشه- ميدان آزادگان، معتادان و اراذل و اوباش براي خانواده ها ايجاد مزاحمت مي نمايند از نيروي انتظامي تقاضاي برخورد با آنها را داريم.
جمعي از اهالي محل
¤ براي يك كار كوچك در زمينه كوپن ارزاق حدود 10 ساعت وقتم تلف شد، از وزارت بازرگاني بخواهيد كه براي رفع اين مشكل مراكز رسيدگي را بيشتر نمايند.
يك هموطن
¤ اداره پست، از اول سال تاكنون هيچ يارانه سوختي به ماموران پست نداده و آنها از جيب خود تامين سوخت مي كنند. از رئيس جمهور عدالت خواه خواهشمنديم كه بازرسي را براي اطلاع از اين وضعيت مامور كنند و اقدامات لازم را انجام دهند.
علي حسيني
¤ مدت 20 سال بود كه در ابن بابويه شهر ري خاكسپاري صورت نمي گرفت، اما در چند سال اخير مجددا اين كار صورت مي گيرد. از شهرداري محترم خواهشمنديم كه با توجه به اين كه قبرستان در وسط شهر واقع است از اين كار جلوگيري شود.
حسين پوشه
¤ چرا ماموران راهنمايي و رانندگي با متخلفان و رانندگان شركت واحدها كه در هر موقعيت اقدام به توقف مي نمايند برخورد نمي كند. وقتي از ماموران سؤال مي شود مي گويند شماره پلاكهاي آنها مال راهنمايي و رانندگي نيست؟
عبدالله حسيني
¤ بانك هاي شهرستان اسدآباد در استان همدان هيچ اقدامي جهت تسريع وام ازدواج به جوانان نمي كنند. از رياست بانك هاي اين شهرستان خواهشمنديم كه رسيدگي نمايند.
يك هموطن از اسدآباد همدان
¤ پارك آزادگان محمدشهر كرج- ولدآباد بزرگ مدتي است كه تمامي امكانات آن از قبيل چرخ فلك و تاب و... مهياست با توجه به وسعت و فضاي آن جمعيت زيادي در آن تجمع مي نمايند ولي نمي دانم چرا شهرداري از افتتاح و راه اندازي وسايل پارك خودداري مي كنند.از مسئولين تقاضاي رسيدگي داريم.
كشاورز
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.3.12 روزنامه تحت عنوان «جمع آوري اراذل و اوباش در چهارراه چهارم شهرك مسعوديه» به اطلاع مي رساند: فرماندهي انتظامي تهران بزرگ در خصوص محل مذكور اعلام داشته پس از شناسايي محل با بكارگيري دسته عمليات شهري پليس امداد تهران بزرگ طي چندين مرحله تعدادي از افراد به اتهام برهم زدن نظم اجتماعي دستگير و جهت بررسي بيشتر تحويل مراجع ذيصلاح گرديدند.
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.4.30 آن روزنامه تحت عنوان «اجراي طرح سالم سازي سواحل دريا» به اطلاع مي رساند: موضوع مطروحه جهت اقدام لازم به فرماندهي محترم انتظامي استان مازندران ارجاع داده شد.
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.4.31 آن روزنامه تحت عنوان «جمع آوري اراذل و اوباش خيابان مالك حصارك كرج» به اطلاع مي رساند: درخواست شهروند محترم در آن روزنامه جهت اقدام لازم به فرماندهي محترم انتظامي استان تهران اعلام گرديد.
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.4.29 آن روزنامه تحت عنوان «سرعت غيرمجاز شب ها در خيابان وليعصر حوالي تجريش» به اطلاع مي رساند: موضوع مطروحه جهت بررسي و اقدام لازم به يگان مربوطه در ناجا منعكس گرديد.
پاسخ روابط عمومي ناجا
در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 2 مورخه 87.4.25 آن روزنامه تحت عنوان «برخورد با كاروان عروس كه تا نيمه شب اقدام به بوق زدن مي كنند» به اطلاع مي رساند:
موضوع مطروحه جهت اقدام لازم به مسئولين مربوطه در ناجا ارسال گرديد.
 جمعه 25 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن