تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804122498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کمین شبانه خانه به دوشهای پایتخت/ راز جنایت خانوادگی در چاه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: به گزارش خبرنگار مهر، چهار عضو یک خانواده که در توطئه ای شوم سناریوی قتل خانوادگی را اجرا کرده بودند نیم ساعت بعد از جنایت دستگیر شدند.
حدود ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه – ۲۱ بهمن – مأموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر هنگام گشت در بزرگراه آزادگان به چهار زن و مرد مشکوک شدند که موتورسیکلت سه چرخی را با خود می کشیدند. مرد میانسالی که خود را صاحب موتور معرفی می کرد به مأموران گفت: همراه خانواده ام برای گردش به اینجا آمده بودیم که موتورم خراب شد بنابراین مجبور شدیم آن را هل بدهیم.
با این حال مأموران هنگام بازرسی موتور، با مشاهده مقداری طناب و چند کیسه گونی و پلاستیک به بررسی ها ادامه دادند، تا اینکه کمی دورتر جسد مردی را داخل کیسه گونی بزرگ پیدا کردند. با اعلام خبر کشف جسد به بازپرس شاهنگیان – قاضی ویژه قتل – دستور بازداشت هر چهار نفر را صادر کرد. مأموران در ادامه بررسی ها دریافتند جسد متعلق به مرد ۴۵ ساله ای به نام حیدر بوده که خفه شده است.
پس از افشای جنایت همسر حیدر که همراه خواهر، شوهر خواهر و پسرشان دستگیر شده بود گفت: مدتی قبل باخبر شدیم خواهرزاده ۲۵ ساله ام توسط شوهرم مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. بنابراین خانواده خواهرم تصمیم به انتقام گرفتند. من هم با آنها همدست شده و با طرح نقشه ای حیدر را به بهانه میهمانی به خانه خواهرم کشانده و در فرصتی مناسب شوهر خواهرم و پسرش، حیدر را با طناب خفه کردند.
کورس خونین در بالای شهر پایتخت
عصر ۲۴ مردادماه بود که رهگذران در میدان تجریش با عربده کشی های دو پسر جوان روبه رو شدند که هیچ شباهتی به اراذل و اوباش نداشتند و با لباس های شیک در حالی که قفل فرمان در دستانشان بود به سمت یکدیگر حمله ور شده بودند.
با حضور پلیس یکی از پسران که آینه خودروی ۲۰۶ وی شکسته بود فریاد می زد باید ۲ برابر خسارت بدهد و با قفل فرمان ضربات را به سر و صورت راننده خودروی ریو می زد. هر دو به هم ضربه می زدند تا اینکه راننده ریو با سر و صورتی خون آلود و ناله کنان روی زمین افتاد و همزمان پسر شیک پوش بازداشت شد. در حالی که جوان مجروح به درمانگاه انتقال داده می شد، مهاجم اصلی که عصبانی بود با سپردن وثیقه آزاد شد تا راننده ریو پس از بهبود به طرح شکایت بپردازد و جزئیات حادثه فاش شود.
دادیار عبدی، «شهرام» را که تحقیقات نشان می داد پسر یک تاجر پولدار است به دادسرا احضار کرد. این پسر که از حادثه خیلی ناراحت بود، گفت: مقصر اصلی من بودم چرا که آن روز عصبانی بودم . از دوسال پیش به دختر دانشجویی دل بسته ام، می خواستم با او ازدواج کنم. دلبستگی زیادی به او داشتم و اگر یک روز خودش را نمی دیدم یا صدایش را نمی شنیدم عصبانی می شدم. روز دعوا، با این دختر اختلاف پیدا کرده بودم، در دانشگاه او را با پسر دیگری دیدم. وقتی به موبایلش زنگ زدم نه تنها با سردی جوابم را داد، بلکه با گفتن اینکه دیگر حاضر نیست با من ازدواج کند و خواستگار دیگری دارد، خواست دیگر به او زنگ نزنم و بعد تلفن را قطع کرد، هر چه زنگ زدم موبایلش خاموش بود.
وی گفت: داغون بودم که به خانه دوست صمیمی ام رفتم. هر دو مشروب خوردیم و من سوار پژویم بیرون آمدم. خیلی گریه کرده بودم تا اینکه به راننده ریو پیشنهاد دادم کورس بگذاریم، باور کنید اگر در حالت عادی بودم هرگز این اتفاق نمی افتاد. یک آینه ارزش نداشت من وحشی بازی دربیاورم و می دانم از آن پسر باید عذرخواهی کرده و رضایت بگیرم.
راز جنایت خانوادگی در چاه
شامگاه چهارم بهمن خانواده مردی با مراجعه به مأموران پلیس شهرستان کازرون از ناپدید شدن مرموز محسن – ۲۵ ساله- خبر دادند. آنها گفتند: «محسن» امروز صبح از خانه خارج و بعد از آن بطور مرموزی ناپدید شد. تلفن همراهش نیز خاموش است.پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان به تحقیق درباره سرنوشت مرد جوان پرداختند اما هیچ ردی به دست نیامد تا اینکه روز بعد، خانواده «محسن» در تماس با مأموران گفتند یکی از بستگانشان به نام «علی» با آنها تلفنی تماس گرفته و گفته محسن - دایی همسرش- را به قتل رسانده و جسد را نیز در حیاط خانه دفن کرده است.
سرهنگ سیروس حیدری، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در این باره گفت: به دنبال اعلام این خبر، بلافاصله مأموران راهی خانه مورد نظر شده و جسد مثله شده «محسن» را از عمق چاه بیرون کشیدند. در ادامه بررسی ها نیز مشخص شد «علی» و پدر زنش - حسین- پس از این جنایت به سوی مرز افغانستان گریخته اند. بنابر این تیمی از کارآگاهان به تعقیب آنان پرداختند. سرانجام پس از چند روز عملیات تعقیب و گریز، متهمان که هیچ راه فراری نداشتند با مراجعه به مأموران پلیس مشهد خود را تسلیم کردند.
وی افزود: دو متهم پس از انتقال به کازرون به بازسازی صحنه قتل پرداختند.علی به مأموران گفت: «مدتها بود با مقتول اختلاف خانوادگی داشته و علیه یکی از بستگانش شکایتی را مطرح کرده بودم. «محسن» برای کسب رضایت، مرا بشدت تحت فشار قرار داده بود و حتی یک بار به سوی خانه ام تیراندازی کرد.به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی کرده و روز حادثه او را به خانه ام کشاندم. سپس با همدستی پدرزنم با شلیک ۱۱ گلوله او را کشتم. به خاطر این که نمی توانستیم جسد را مخفی کنیم آن را مثله کرده و در یخچال خانه مخفی نمودیم.
پس از حفر چاهی در خانه پدر زنم جسد را دفن کردیم.بعد هم به دلیل ترس از مجازات به چند شهر فرار کرده و سرانجام در مشهد خود را تسلیم کردیم.به گفته سرهنگ حیدری متهمان پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه جنایت با قرار قانونی روانه زندان شدند.
کمین شبانه خانه به دوش های پایتخت
مردان هوسرانی که غافل از نقشه زهرا و همدستانش با وسوسه های شیطانی این دختر جوان را سوار خودرویشان می کردند از سوی سه پسر تحت تعقیب قرار می گرفتند و سه پسر با رساندن خود به خودروی مدل بالا، از راننده اش می خواستند توقف کند و چون چهره ها و ظاهرشان شباهتی به ماموران نداشت به بهانه اینکه آیدا، خواهر آنان است رانندگان را ترسانده و در ازای گرفتن پول و زورگیری از آنان، قول می دادند پلیس را خبر نکنند سپس آیدا را پیاده کرده و سوار بر خودرویشان در برابر دیدگان وحشتزده مردان هوسران پا به فرار می گذاشتند.
دختر جوان خواب آلود بود. وقتی پلیس از پسران به تحقیق پرداخت ابتدا شنید همگی خواهر و برادر هستند و برای دیدن یکی از بستگانشان به آنجا آمده و منتظر هستند.آنها هیچ مدرکی برای این ادعاهایشان نداشتند تا اینکه همگی بازداشت شدند. تحقیقات نشان داد آیدا، یک دختر فراری از خانه است. وی گفت:«وقتی خانه مان را ترک کردم مدتی نزد دوستانم سرگردان بودم تا اینکه احساس کردم سربار هستم و خانواده هایشان حساس شده اند».
وی افزود: «تصمیم گرفتم دیگر روی پای خودم بایستم تا اینکه یکی از این پسرها با همین خودرو من را سوار کرد و با هم طرح دوستی ریختیم، وقتی فهمید سرپناهی ندارم خواست همه جا با هم باشیم و اگر خانه ای پیدا نکردیم که شب در آنجا بمانیم در همان خودرو یش استراحت کنیم. چاره ای نداشتم و پذیرفتم. خانه به دوش شده بودم. گاهی دلم برای خانه و خانواده ام تنگ می شد اما فایده ای نداشت. از محیط آنجا فراری شده بودم و دیگر پلی سالم پشت سرم نمانده بود تا بتوانم برگردم، البته تمایلی نیز به بازگشت نداشتم».
آیدا وقتی شنید که پلیس تصور دارد وی عضو یک باند زورگیری است، گفت: «من دنبال سرپناه بودم و از وقتی با این پسرها که دوست یکدیگر هستند آشنا شدم هیچ خلافی انجام نداده ام». وی درباره اینکه چرا به همراه سه پسرداخل خودرو نشسته و به بهانه قرار با بستگان خیالی می خواستند دلیلی برای رهایی از دست پلیس ارائه دهند و انگیزه شان از استراحت در آنجا چه بود، سکوت کرد و با ادعای گمراه کننده ای گفت: «من خانه به دوش بودم. این سه پسر هم دوست یکدیگر هستند. نمی توانستم موافق یا مخالف باشم».
پدرام، حسن و سیاوش ادعا کردند سه دوست صمیمی هستند، یکی از آنها گفت: «من در حال مسافرکشی بودم که زهرا را سوار کردم و دیدم دختر بدبختی است به خاطر همین با وی طرح دوستی ریختم و از آن به بعد همیشه با هم بودیم، چند باری به خانه دوستانم رفتیم تا استراحت کنیم ولی بیشتر وقت ها داخل خودرو می ماندیم».
دو پسر دیگر نیز آشنایی خود با آیدا را به واسطه دوستشان دانستند و ادعا کردند: بی دلیل کنار خیابان توقف کرده بودیم و می خواستیم خستگی مان رفع شود که پلیس سر رسید. با سکوت این دختر و پسر ها پرونده شان در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحقیقات تخصصی پرده از راز پنهان آنان بردارد.
کارآگاهان در بررسی های خود در حالی که هر چهار دختر و پسر به جز دوستی و رابطه پنهانی به چیز دیگری اعتراف نمی کردند، وارد شاخه زورگیری خیابانی شدند. در این شاخه احتمال داده شد که آیدا نقش طعمه باند زورگیران را بازی می کرد به طوری که با ایستادن در حاشیه خیابان و در حالی که همدستانش داخل خودرو وی را تحت نظر داشتند از رانندگان خودروهای مدل بالا می خواست تا وی را سوار کنند.
کارآگاهان بر این باور رسیدند که زمان دستگیری آیدا و همدستانش آنان در خیابان به کمین نشسته بودند تا در فرصت مناسب و تاریکی کامل هوا دختر جوان را باز طعمه قرار دهند که خود را در برابر پلیس دیده اند.بدین ترتیب و در حالی که بازپرس پرونده دستور بازداشت و تحقیق ویژه از چهار دختر و پسر جوان را صادر کرده است، کارآگاهان به بررسی های گسترده ای دست زده اند تا پرده از جزئیات اقدامات تبهکارانه خانه به دوش ها بردارند.
افزایش ۳۷ درصدی کشف جرایم/ مقابله با دانه درشت ها مهمترین برنامه پلیس
سردار احمدرضا رادان در حاشیه همایش روسای پلیس آگاهی در پاسخ به خبرنگار مهر پیرامون ارزیابی اش از عملکرد پلیس آگاهی در سال جاری گفت: در همایش روسای پلیس آگاهی که به مدت سه روز برگزار می شود، اقدامات این پلیس در طول سال در زمینه مقابله و کشف جرایم و همچنین برنامه های سال آینده بررسی و جمع بندی می شود.
وی گفت: در حال حاضر پلیس آگاهی در بکارگیری نیروهای متخصص و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری یکی از بهترین نیروهای پلیس است که توانسته به توفیقات ارزنده ای دست یابد. در طول سال جاری پلیس آگاهی توانسته شاخص کشف وقوع را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد افزایش دهد.
وی تصریح کرد: اجرای نهضت علمی کشف جرم و مقابله با دانه درشت ها در جرایم خشن و اقتصادی از مهمترین برنامه های پلیس آگاهی در طول سال آینده است.
دستگیری چند تن از منافقان/ ۹ تن از نیروهای امنیتی مجروح شدند
سردار احمدرضا رادان در حاشیه نشست روسای پلیس های آگاهی با اشاره به حوادث روز ۲۵ بهمن گفت: به دنبال فراخوان سران فتنه پس از ۲۲ بهمن و به تحریک کشورهای خارجی، آمریکا، اسرائیل و انگلیس گروه اندکی از فتنه گران به خیابان ها آمدند. هدف و منظور سران فتنه پس از ۲۲ بهمن تحت الشعاع قرار دادن جمعیت ۵۰ میلیونی مردم در ۲۲ بهمن و گم کردن مسیرهایی که در تونس و مصر منجر به حذف حاکمیت شد بود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای آمریکایی ها حصر سران مصر و تونس بسیار سخت بود به نحوی که حتی در این زمینه پوشش خبری انجام ندادند. بر همین اساس منافقان را در کشور به کار گرفتند تا به تجمع در کشور بپردازند و گروهی از افراد نیز با استفاده از پیک ترافیک اقدام به راهبندی مصنوعی کرده و انتظار همراهی مردم را داشتند.
سردار رادان تصریح کرد: اما خوشبختانه مردم این عده قلیل را همراهی نکرده و حتی در حرکت های خودجوش اعتراض خود را به آنان نشان دادند.همچنین ۱۵۰ نفر از این اغتشاشگران اقدام به آتش کشیدن سطل زباله ها و ویرانی بی آر تی ها کردند اما حضور به موقع نیروهای امنیتی مانع از تخریب زیاد اموال عمومی شد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دست سران فتنه بار دیگر به خون مردم آغشته شده است گفت: در منطقه نواب، توحید گروهی از منافقان اقدام به تیراندازی به سوی مردم و نیروهای امنیتی کردند که در این جریان ۹ نفر از ماموران مجروح و متاسفانه یک نفر از مردم کشته شد. حال یک نفر از مجروحین به شدت وخیم است که امیدواریم هر چه سریعتر بهبود یابد.
کمک ۶۰ میلیاردی رئیس جمهور به ساخت اردوگاههای درمان معتادان
مصطفی محمدنجار در حاشیه همایش "صیانت از حجاج و زائران در برابر مواد مخدر" گفت: با کشورهای همسایه توافقنامه های امنیتی برای مقابله با مواد مخدر، جرایم سازمان یافته، تروریسم و قاچاق انسان امضا کرده ایم. همچنین برای ترانزیت و حمل موادمخدر به کشورهای آسیای میانه تمهیدات جدیدی اتخاذ کرده ایم که بزودی اعلام می کنیم.
وزیر کشور در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ایجاد مراکز ترک اعتیاد و اردوگاههای درمان، نگهداری و کاهش آسیب معتادان به کجا رسیده است، گفت: رئیس جمهور ۶۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این اردوگاهها کمک کردند که امیدواریم این اردوگاهها تا سال آینده تکمیل و راه اندازی شوند. با توجه به قانون جدید معتادانی که اقدام به درمان کنند مجرم نیستند اما در غیر این صورت آنان مجرم بوده و برای نگهداری به این اردوگاهها فرستاده می شوند.
محمدنجار گفت: در حال حاضر اردوگاههای درمان، نگهداری و کاهش آسیب معتادان در استان فارس راه اندازی شده که اردوگاههای دیگر در استان تهران، مازندران، خراسان شمالی و مرکزی نیز بزودی راه اندازی می شود.
پایان زورگیری زن تبهکار
زنی که تحت عنوان مامور امنیتی در«ساری» از مردم اخاذی می کرد به دام پلیس افتاد. در پی اخاذی زنی در پوشش مامور امنیتی در یکی از ادارات دولتی استان مازندران ماموران آگاهی وارد عمل شدند که در بررسی ها و تحقیقات خود دریافتند این زن به نام «نیره» ۴۴ ساله با معرفی خود به عنوان مامور جهت رفع مشکل اداری با ریختن طرح دوستی و جلب اعتماد یا با تهدید از طعمه هایش اخاذی می کند.
زن تبهکار پس از شناسایی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و در بازجویی های فنی و پلیسی به اخاذی ۱۴ میلیون تومان پول، و ضرب و شتم برخی از طعمه هایش اعتراف کرده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 656]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن