تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819573802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رییس مجمع نمایندگان بوشهر: در دو سفر هیات دولت خدمات ارزشمندی برای


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بوشهر- نماینده مردم دشتستان ورییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون در قالب دور اول ودوم سفرهای استانی هیات دولت، خدمات ارزشمندی برای پیشرفت و توسعه استان بوشهر صورت گرفته است. اما با توجه به ظرفیت های اقتصادی این استان انتظارات مردم بیشتر است. ایوب پاپری مقدم ، دوشنبه در آستانه دور سوم سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر مصوبات سفرهای اول و دوم هیات دولت در استان بوشهر اجرایی شده است ولی به دلیل اینکه متولی تامین اعتبار اجرای برخی از مصوبات وزارت نفت است به دلایلی از جمله موانع قانونی تامین اعتبارات با تاخیر در اجرا مواجه شده است.
وی اضافه کرد: ارزش اعتباری مصوبات سفرهای اول و دوم هیات دولت در استان بوشهر یکهزار و ‪۳۰۰‬میلیارد تومان بود که متولی حدود ‪۹۰۰‬میلیارد تومان آنها وزارت نفت است که تامین آن با برخی مشکلات روبه رو شده است وی یادآورشد ولی اخیرا حدود ‪۶۰۰‬میلیارد تومان از این اعتبار از طریق انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اجرایی شده است.
رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر بیان کرد: بیشترین دغدغه مردم استان بوشهر اشتغال است و انتظار دارند با سفر سوم هیات دولت این دغدغه به کلی برطرف شود.
پاپری مقدم گفت: با ظرفیت هایی که استان بوشهر در بخش اقتصادی دارد وبا وجود مرز آبی طولانی نباید شاهد معضل بیکاری در تمام اقشار بویژه در رده تحصیلکرده های دانشگاهی این استان باشیم.
وی با بیان اینکه حل مشکلات بخش اشتغال تاثیر اساسی بر روند توسعه همه جانبه استان بوشهر دارد افزود: امیدواریم وضعیت به گونه ای پیش برود که پس از برطرف شدن مشکلات اشتغال جوانان استان بوشهر، شاهد جذب نیروهای جویای کار از سراسر کشور باشیم.
رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر بیان کرد: پیش نویس مصوبات سفر سوم هیات دولت به استان بوشهر تهیه شده و جلساتی برای حل موارد اختلافی با مسوولان مربوطه برگزار شده است وبه یک جمع بندی کلی رسیده ایم.
وی ادامه داد: اکثر طرح های پیشنهادی سفر سوم مربوط به بخش های اقتصادی، اشتغال، آبزی پروری و کشاورزی است که در صورتی که طرح های پیشنهادی در این بخش ها به خوبی اجرا شود در آینده استانی پیشرفته خواهیم داشت که قابلیت جذب سرمایه گذاری را در همه بخش ها از تمام نقاط کشور و دیگر کشورها دارا می باشد.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری مشکلات بخش کشاورزی، آبخیزداری، آبزی پروری، راه آهن، حمل ونقل دریایی، تامین آب کشاورزی، احداث سد و کانال های آبرسانی را از دیگر موارد موجود در پیش نویس مصوبات سفر سوم هیات دولت به استان اعلام کرد.
پاپری مقدم ادامه داد: درسفر آتی هیات دولت، وزیران مختلف نیز با حضور درشورای اداری شهرستان ها از نزدیک به بررسی مسایل و مشکلات شهرستان های استان بوشهر می پردازند.
دور سوم سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ( ‪۲۷‬و ‪۲۸‬بهمن ماه ) برگزار می شود.
سفرهای دور اول و دوم رییس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر در بهمن ماه سالهای ‪۸۴‬و ‪۸۶‬انجام شد که سفر اول ‪۸۲‬مصوبه و سفر دوم ‪۱۰۰‬مصوبه داشت.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن