تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815439506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شخصیت شناسی براساس میوه هااااااا : تست های روانشناسی و خودشناسی


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: سلام دوستان عزیزم

من از ابتدا اعتراف میکنم که دربازدید از یک سایت تقلب کردم واین مطلب رو اینجا کپی کردم -شاید برای سرگرمی بد نباشه - اگر دوستان موافق هستند بفرمائید تا ادامه پیدا کنه

ليستي از شخصيت شناسي بر اساس ميوه هاا اماده شده كه در زير مشاهده مي كنيد
شما ميتونيد با شناختي كه از دوستانتون در سايت بيدا كرديد و با توجه به ليست شخصيتي به دوستانتان نسبت بديد

اين هم ليست شخصيت هااااااااااا
سیب سبز: سرزنده و شاد
سیب سرخ: زیبا و محجوب
هلو: ملوس و دوست داشتنی
لیمو: تلخ و بد اخلاق
خربزه: شیرین ولی خسته کننده
توت فرنگی: جذاب و مغرور
پرتقال: باهوش و زیرک
خیار: ساکت و تنها
انار: لوند و دلبرانه
هندوانه: مهربان
گیلاس: خجالتی و تو دل برو
موز: با وقار
انبه: کند ذهن و خنگ
بادمجون: خودشو به زور داخل میوه میکنه!
تمشک: وحشی
کیوی: زبر و خشن
گلابی: تنبل
نارگیل: قوی و پر زور
آناناس: شلوغ و پر هیجان
انگور یاقوتی: شیک و سنگین
کلم بروکلی: از خود راضی
گوجه سبز : دو رو
شلغم : بی مزه
نارگیل : درون گرا
هویچ : با مزه
تربچه : خیلی ریز می بینمت



ای وای حالا چیکار کنم!هم شلغم دوست دارم هم کیوی هم انبه هم گوجه سسسسسسسسسسسبزززز

فاطمه جون سلام میدونی این به این ترتیب هست که با توجه به شناختی که از دوستان پیدا کردیم هر میوه رو به یک نفر اختصاص بدم
سحر جون :سیب سرخ-پرتقال و هندوانه
بهاره جون : هلو-انار
تن ناز جون : سیب سبز- انار
شبنم جون : هندوانه- موز- پرتقال
خانم شریفی جون :هندوانه- موز-پرتقال
نیما جون :پرتقال- هندوانه
شهره جون :پرتقال- هندوانه
ندا-ندا جون :پرتقال - موز
فاطمه( جون ) خوشبخت :هندوانه
بهناز جون :هندوانه
الی جون : هندوانه
کسانی رو که توی ذهنم بود نوشتم یادم اومد دوباره نظرمو میگم

وااااااای چه جاااالب...

الهام جون مرسییییییییییییی...

شما خیلی به من لطف دارین.... ممنون



سلام الهام جان

ممنون از مطالب جالبت ...اینروزها بزنم به تخته خوب پرکار شدی ها ...خدا قوت !

ممنون خانومی نظر لطف توست ... البته من شاید از نظری - شبیه به هندوانه باشم !! ولی .. ؟! ......در هر صورت - قطعا یه لیمو تو سایت داریم که تلخ و بد اخلاق نیست !!!

پس سایت مون یه سبد میوه تازه و شادابه ....

سحرجون وشبنم جون سللم عزیزان
خواهش میکنم - من واقعیت رو گفتم
شبنم جون من خیلی پرکارم منتها نه اینکه شما زیر پاتون رو نگاه نمیکنید منو نمیبینید .
راستی متوجه منظورتون از لیمو نشدم 0 ببخشید ها شرمنده میشه بیشتر توضیح بدید

مرسى طلايه جون، خيلى جالب بود،
ولى نگفتى خودت چى هستى فكر كنم هندوانه- موز و انگور yaghooti
فكر كنم منظور شبنم جون هم يكى از اعضا سايت هستش به اسم limoo

سلام
طلایه جون مطلب جالب بود
موضوعی تقریبا مشابه همین مطلب امروز به ایمیلم ارسال شده بود گفتم خالی از لطف نیست اینجا قرار بدم
لطفا اول میوه دلخواه خودتون را انتخاب و سپس توضیحات مربوطه را بخوانید
فرض كنید ظرفى پر از انواع میوه هاى مختلف جلو شماست. میوه مورد علاقه تان را بردارید ولى در انتخاب دقت كنید! چون ممكن است با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود. در حقیقت این تست روانشناسى به سادگى نشان مى دهد كه شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است.

سیب
اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردى افراطى هستید كه از روى انگیزه آنى و بدون فكر قبلى كارى را انجام مى دهید. رك گو هستید و از مسافرت لذت مى برید. مى توانید خیلى خوب رهبرى یك گروه را به عهده بگیرید و كارها را پیش ببرید. اشتیاق زیادى براى زندگى كردن دارید كه این انگیزه شما از نظر اطرافیانتان بى همتاست.

پرتقال
فردى صبور و پر طاقت هستید كه اراده تان بسیار قوى است. دوست دارید كارها را به آهستگى ولى بطور جدى انجام دهید. خجالتى هستید و نزد اطرافیانتان قابل اعتمادید. شریك زندگى خود را با دقت و با تمام احساس قلبى تان انتخاب مى نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگارى اجتناب مى كنید.

هلو
رفتار دوستانه اى دارید. رك گو و پر حرف هستید كه به جذابیت شما مى افزاید. رفتار ناشایست دیگران را خیلى سریع مى بخشید و فراموش مى كنید. براى رفاقت ارزش زیادى قائلید و رگه هایى از استقلال طلبى و بلند پروازى در شخصیت شما دیده مى شود كه باعث شده شخصى زرنگ و فعال جلوه كنید. كمال طلب، احساساتى، صادق و با وفا هستید. به هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید.

گلابى
اگر تمام توجه تان را به كارى معطوف كنید مى توانید آن را با موفقیت انجام دهید. گاهى در انجام كارهایتان بى ثبات و متغیر هستید و مایلید كه از نتایج سعى و تلاش خود خیلى سریع مطلع شوید. از شركت در بحث هاى خوب و مفید لذت مى برید. بى طاقت هستید و زود هیجان زده مى شوید. با توجه به اینكه به سرعت دوستى هاى خود را بر هم مى زنید نگهدارى رفقا براى شما چندان ساده به نظر نمى رسد.

گیلاس
اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگى همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب هایی مواجه مى شوید. به جاى داشتن درآمد جزیى به شیوه اى براى دریافت مقدار زیادى پول فكر مى كنید. ذهن خلاقى دارید و به دنبال فعالیت هاى خلاقانه هستید. یك شریك زندگى صادق و باوفا محسوب مى شوید ولى ابراز احساسات برایتان كار ساده اى نیست. خانه شما در حكم پناهگاهتان است و از هیچ چیز به اندازه اینكه در كنار فامیل هاى نزدیك و افراد موردعلاقه تان باشید، لذت نمى برید.

انگور سیاه
بطور كلى فرد مؤدبى هستید. به سرعت عصبانى مى شوید ولى خیلى سریع به حالت اولیه باز مى گردید. از زیبایى در هر نوع آن لذت مى برید. فرد محبوبى هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمندى دارید. میل زیادى براى زندگى در شما موج مى زند و از انجام هر كارى كه مى كنیم لذت مى برید. شریك زندگیتان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرد.

موز
فردى با محبت، ملایم، خونگرم و دلسوز هستید. اغلب اوقات از كمبود اعتماد به نفس رنج مى برید و كمى احساس ترس در شما دیده مى شود. برخى مواقع مردم از اخلاق خوب شما سوءاستفاده مى كنند. شریك زندگى خود را تحت هر شرایطى كه از نظر روحى و جسمى داشته باشید، مى پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلى قرار دارد.

نارگیل
جدى، متفكر و اندیشمند هستید. اگرچه از روابط اجتماعى تان لذت مى برید ولى در انتخاب شریك زندگى بسیار سخت گیر هستید. در كارهایتان سرسختى و سماجت دارید ولى لزوماً بى پروا نیستید. زیركى، تیزهوشى و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتى شماست. باید مطمئن شوید كه در هر زمینه اى و بویژه از لحاظ شغلى در رأس امور قرار دارید. شریك زندگى شما باید فرد باهوشى باشد. احساسات در زندگى براى شما مهم است ولى بطور حتم برایتان همه چیز نیست!

آناناس
به سرعت تصمیم مى گیرید و در انجام كارهایتان سریع و چابك هستید. تغییرات شغلى شما را نمى ترساند كه این موضوع یكى از برترى هاى شخصیت شماست. توانایى استثنایى در سازماندهى كارهایتان دارید و از حجم زیاد وظایف اطرافتان نمى هراسید. سعى دارید در روابط خود با دیگران متكى به نفس، صادق و درستكار باشید. دوستان خود را خیلى سریع انتخاب نمى كنید ولى اگر شخصى را برگزینید تا آخر عمر با شما خواهد بود. به ندرت احساساتى مى شوید و شریك زندگیتان اغلب تحت تأثیر یكرنگى شما قرار مى گیرد ولى اجازه نمی دهید كه به دلیل عدم توانایى شما در ابراز محبت ناامید شود.

طلايه جان، ممنون مطلبت جالب بود ولي اي كاش همه مطالبي كه مربوط به تست شخصيت و شخصيت شناسي هستش رو تو يه تاپيك قرار بدي اينجوري فكر ميكنم به آشپزآنلايني بهتر كمك ميشه.
پيشاپيش ممنون از لطفت
چرا نارگيل دو تا تعبير داشت؟؟ (نارگيل: درون‌گرا- نارگيل: قوي و پرزور)

نازنين جان ممنون مطلب جالبي بود.

نارگیل
جدى، متفكر و اندیشمند هستید. اگرچه از روابط اجتماعى تان لذت مى برید ولى در انتخاب شریك زندگى بسیار سخت گیر هستید. در كارهایتان سرسختى و سماجت دارید ولى لزوماً بى پروا نیستید. زیركى، تیزهوشى و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتى شماست. باید مطمئن شوید كه در هر زمینه اى و بویژه از لحاظ شغلى در رأس امور قرار دارید. شریك زندگى شما باید فرد باهوشى باشد. احساسات در زندگى براى شما مهم است ولى بطور حتم برایتان همه چیز نیست!

سلام lucki جونم
ممنون از یاد آوریت عزیزم - ولی این مطلبی که من گذاشتم تست نیست خوشگل خانوم .این یه مطلبی بود که باید دوستان ادامه میدادند وهمونطور که ابتدای مطلب نوشته شده بود هر کسی از دوستان باید دوستان سایت رو به اون شکلی که برداشت کرده بودند به اسم میوه نام میبردند منتها مطلب نازنین جون تست بود که در این قسمت قرارداده شد

شما ميتونيد با شناختي كه از دوستانتون در سايت بيدا كرديد و با توجه به ليست شخصيتي به دوستانتان نسبت بديد


راستی شبنم جون فکر کنم منو تربچه میبینند.
شهره جون ممنون از توضیحی که در مورد لیمو جون دادی .کند ذهنی منو ببخشید

سلااااام.خيلي جالب بود.
الهام جون شرمنده مي كنيد ،نظر لطفتونه
تو تست نازنين جون: گلابي
فقط اينجاش درست نبود در مورد من يه جورايي:با توجه به اینكه به سرعت دوستى هاى خود را بر هم مى زنید نگهدارى رفقا براى شما چندان ساده به نظر نمى رسد.


طلايه جون خواهش ميكنم عزيزم شما چشاتون خوشگله كه منو خوشگل مي‌بيبين.
ازت معذرت ميخوام چون با جمله بندي غلطم دچار سوءبرداشت شدي، منظورم از تست شخصيت و شخصيت شناسي همون شخصيت شناسي و تست شخصيت بود !!!

برقرارباشي و سبز

lucki جان ممنون از لطفت
راستشو بخوای من جستجو کردم دیدم مبحث تست و شخصیت شاسی خیلی پراکنده هست واسه همین نمی دونستم مطلبم را از اینجا کجا انتاقل بدم اگر راهنمایی کنی ممنون میشم و یه سوال دیگه من قبلا بعضی پستها را حذف کردم ولی الان که میرم حذف کنم فقط ویرایش و نقل قول فعال هست اگر راهنمایی کنید خیلی خیلی ممنون میشم نمی دونم ایراد از سایت هست یا من

nazanina جان
ممنون ازينكه دقت كردي به جاي اضافه كردن تاپيك جديد مطلبت رو در ادامه مطالب طلايه عزيز قرار دادي، پس لازم نيست كه پستتو انتقال بدي، بعيد ميدونم كسي هم سردر اين تاپيك ورود ممنوع زده باشه!!! در هرصورت مطلب شما(تست شخصيت بر اساس ميوه) كاملا مرتبط با اين تاپيكه (شخصيت شناسي براساس ميوه)! شما كارت درسته عزيزم
من با مراجعه به حياط خلوت ديدم تا به حال چندين تاپيك مجزا در مورد شخصيت‌شناسي و تست شخصيت داريم اين فقط يه پيشنهاد براي آشپزآنلايني بهتر بود! اميدوارم دوستان ازين به بعد در نظم هرچه بيشتر سايت كمك بيشتري كنند، مثلا ما تاپيكهايي با عنوان حكايت يا داستانهاي طنز داريم ولي بعضي از دوستان كم لطفي ميكنن و حكايات يا داستانهاي طنزشون رو در يه تاپيك جديد قرار ميدن!!! واقعا چرااااا؟؟؟

برقرارباشي و سبز

kucki جان که من اسم شمارو هم نمی دونم خیلی ممنون خانومی
من خوشحال میشم که اگر مطلبی را اشتباها در جایی بغیر از خودش قرار دادم دوستان آشپزآنلاینی بهم یادآوری کنن تا وجود من باعث بی نظمی سایت نشه
بازهم ممنونم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1836]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن