تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهنمایی در مورد خرید گردگیر (Go duster) : معرفي لوازم خانه


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: سلام .مدتیه که خونه های اطراف منزل ما رو کوبیدن و دارن میسازن.به همین دلیل دائم دستمال بدستم و خاک هایی رو که رو وسایل نشسته رو پاک میکنم.بعضی کانالها یا اگهی های تجارتی موجود در مجله ها وسیله ای رو تبلیغ میکنند به اسم go duster که خانم خونه دستشه و داره گرد گیری میکنه.میخواستم بدونم ایا بین دوستان کسی از این وسیله استفاده کرده؟ و ایا همین طور که تبلیغ میکنه واقعا تمیز میکنه یا نه؟

قربونتون_تالیا

سلام تالیا جون
ما از این وسیله خریدیم اما اگه راستشو بخوای خیلی راضی نیستیم.چون اصلا واسه مصارف خونگی مناسب نیست بیشتر به درد مغازه ها می خوره که فقط می خوان ظاهره اجناسشون رو تمیز و براق کنن ولی تو خونه بیشتر گردوخاکو پخش می کنه البته ظا هرن که نگاه می کنی همه جا تمیز به نظر می رسه اما اگه دقت کنی می بینی که همون اشو همون کاسس من به شخصه توصیه می کنم نخری به هر حال هیچی جای دستو نمی گیره ولی باز میله خودته مامانه من که اصلا راضی نیست!

سلام
من گوداستر دارم و خیلی راضیم و برای پاک کردن گرد و غبار به شرطی که با لکه و یا چربی همراه نباشه مناسبه. راستش من اینجوری تونستم به راحتی بین شیارهای صندلی ناهارخوری و پشت تلویزیون و ضبط رو پاک کنم. البته با توجه به قیمت حدود 40 یا 45 هزارتومنی که توی شبکه ماهواره ای تبلیغ میکنن یه کم راضی شدن برای خریدش سخته ولی چون اینجا من تونستم اون رو به مبلغ 20 هزار تومن خریداری کنم بابت خریدش با توجه به کارائی اش راضیم.
یه چیز دیگه : خیلی وقتها برای پاک کردن با پارچه های نخی دچار مشکل هستیم چون پرزش یه مقدار روی شیشه و یا سطحی که پاک کردیم میمونه مثل شیشه تلویزیون که با گوداستر من از شر این قضیه هم راحت شدم.


با احترام ـ ندا

تالیا جان سلام

من هم قبل از عید در نمایشگاه لوازم خانگی در شیراز گوداستر دیدم و ذوق زده شدم. دیدم قیمتش 27 هزار تومنه و از فروشنده درمورد کشور سازنده اش پرسیدم گفت چینی است و همه آن چیزهائیکه در تلویزیون تبلیغ میکنند چینی است. بالاخره یکی خریدم اما چشمت روز بد نبینه در منزل که خواستم استفاده کنم اول از همه دیدم جای باتری اش اشکال داشت و روشن نمیشد با هزار زحمت که روشنش کردم ایندفعه دیدم که زورکی میچرخه و تا اونو نزدیک دسته مبل میبردم که گردگیری کنم دیگه تقریبا از چرخش می افتاد البته این روهم بگم که موقع خرید هم فروشنده با جای باتری دستگاه خودشان امتحانش کرد و وقتی گفتم اینکه جون نداره گفت باتریهاش ضعیف شدند چون از روز اول نمایشگاه تا حالا روش بوده! البته ما فردای اون روز رفتیم و جنسی رو که خریده بودیم پس دادیم.
حالا اگر خواستی بخری حتما توجه کن که اصلی باشه و گول قیمت پائینتر رو نخور ( البته در شهرهائی مثل تهران و شیراز که بعیده جنس اصلی با قیمت پائینتر پیدا بشه )

راستی ندا جون شما که از دستگاهت راضی هستی ممنون میشم اگه بگی ساخت کجاست چون واقعا کنجکاو شدم که فروشنده راست میگفت و همه آنچه تبلیغ میکنند چینی است یا نه.

موفق باشید

این دستگاهها باطری شارژی می خوان که ولتاژشون بالا ست
خواهر من گوداستر داره ولی با باطری معمولی خیلی ضعیف کار می کنه
باطری شارژی گرفته باهاش خیلی عالی کار می کنه

خاله لیلای عزیز سلام
راستش گوداستر منم چینی هست یعنی اون فروشنده به شما راست گفت چون اکثر لوازم موجود در بازار چینی هستن ولی من مشکل شما رو نداشتم چون فروشنده موقع تحویل دستگاه اون رو با باتری تست کرد و بعد به من فروخت. در مورد باتری هم باید بگم که ما تقریبا" همه باتریهای موجود در بازار رو امتحان کردیم و از اونجائی که تنها باتری با قدرت و دوام خوب موجود در بازار مارک دوراسل بود تو خونه همیشه از باتری دوراسل استفاده میکنیم.
در خصوص پخش کردن گرد و غبار هم باید بگم که اصول کار گوداستر بر مبنای جذب گرد و غبار به شیوه الکتریسته ساکنه که همه ما تو دوران راهنمائی اون رو یاد گرفتیم و باهاش آشنا هستیم و دلیل این کار هم فقط ریشه های پلاستیکی نازک (به نظر من از جنس نخهای نایلونی که باهاش در جعبه شیرینی ها رو می بندن هستش با این تفاوت که اونها رو کاملا" از هم باز کردن) و برای جلوگیری از پخش احتمالی گرد و غبار یه محلول مرطوب کننده کوچک هم در جعبه های گوداستر هست که اگر تموم بشه میشه توش آب بریزین و به نخهای گوداسترتون آبپاش کنین و بعد از گوداسترتون استفاده کنین.
باز هم میگم که گوداستر فقط برای گردگیری خوبه و لاغیر.

با احترام ـ ندا

ندا جان سلام

از توضیحاتی که دادی خیلی ممنونم البته دستگاهی که من خریده بودم کلا اشکال داشت که فروشنده راضی شد پسش بگیره و خودش هم اقرار کرد که خیلی بدشانس بودین

آقا نیما از راهنمائی شما هم متشکرم اما فکر نمیکردم که بشه از باتری شارژی هم استفاده کرد. در راهنمای دستگاه که چیزی در این مورد ندیدم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2003]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن