تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821027672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار المپيك


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار المپيك
تداوم صدرنشيني چين با 17 مدال طلا

ميزبان المپيك 2008 با 17 طلا كماكان در رتبه نخست جدول مدال ها قرار دارد.
به نقل از وب سايت رسمي المپيك پكن ، چين با كسب 17 مدال طلا ، 3 نقره و 5 برنز در رتبه اول جدول مدال ها قرار گرفته است.
ايالات متحده آمريكا با 10 مدال طلا، 8 نقره و 10 برنز در رتبه دوم ايستاده و كره جنوبي با 5 مدال طلا ، 6 نقره و يك برنز در رتبه سوم جاي دارد.
كاروان ورزشي ايتاليا با 4 طلا، 4 نقره و 2 برنز به رتبه چهارم قناعت كرده و استراليا با كسب 4 طلا، 2 نقره و 6 برنز به رتبه پنجم رسيده است.
كسب 4 طلا طي 2 روز گذشته توسط ورزشكاران آلمان باعث شد اين كشور ناگهان خود را به جمع بزرگان المپيك برساند و به رتبه ششم برسد.
ژاپن ، روسيه، انگليس و چك ديگر كشورهاي تعقيب كننده هستند.

كاروان كشتي آزاد امروز به پكن مي رسد

اعضاي تيم كشتي آزاد ايران صبح امروز به محل برگزاري رقابت هاي المپيك مي رسند.
تيم كشتي آزاد ساعت 6/35 امروز به وقت چين وارد پكن مي شود.
ملي پوشان كشتي آزاد از تهران با پرواز مستقيم به پكن خواهند رسيد.
مسابقات كشتي آزاد از 28 مرداد آغاز مي شود.
اسامي ملي پوشان شركت كننده:
55 كيلو گرم: عباس دباغ، 60 كيلو گرم: مراد محمدي، 66 كيلوگرم: مهدي تقوي، 74 كيلو گرم: ميثم مصطفي جوكار، 84 كيلو گرم: رضا يزداني، 96 كيلوگرم: سعيد ابراهيمي، 120 كيلوگرم: فردين معصومي، سرمربي: محمود معزي پور

علي محمدي از رقابت هاي كشتي فرنگي حذف شد

علي محمدي ملي پوش وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي ايران در دور اول «كيم مين چول» نايب قهرمان سال 2005 جهان و قهرمان آسيا از كره جنوبي را با خوش شانسي 1-1 و 1-1 شكست داد اما، در دور دوم مقابل ميخائيل سيامونو از بلاروس در سه تايم شكست خورد.
در ادامه رقابتها، كشتيگير بلاروس مقابل «استيو گنات» از فرانسه شكست خورد تا «علي محمدي» حذف زودهنگامي از المپيك داشته باشد.
محمدي نتوانست از قرعه مناسب خود استفاده كند تا دومين ملي پوش كشتي فرنگي ايران هم ناكام بماند.

چشم اميد كاروان ورزشي به ساعي و نادريان

تيم ملي تكواندو سه نفره كشورمان در حالي عصر ديروز تهران را به مقصد پكن ترك مي كرد كه عدم دستيابي به مدال از سوي ورزشكاران رشته هاي مختلف همه نگاه ها را متوجه اين تيم نموده است.
شكست ورزشكاران كشورمان در رشته هاي مختلف باعث شد تا استرس ناشي از عدم كسب مدال نه تنها در بين ورزشكاران افزايش يابد بلكه در چهره هاي نگران مسئولان كاروان ورزشي ايران نيز كاملا مشهود باشد.
ورزش دوستان تكواندو بايد توجه خود را معطوف به رضا نادريان كم تجربه اما پراميد و بي استرس كنند كه قصد دارد در وزن اول مسابقات تكواندو كاري كند كارستان. اميد اهالي ورزش به خصوص اهالي تكواندو به ساعي است كه در ماه هاي اخير صبوري به خرج داد و در برابر كوهي از مشكلات ايستادگي كرد.
آرزوي مردم ايران اين است كه تيم سه نفره تكواندو با هدايت مهماندوست و افلاكي و آذرمهر به سه مدال خوشرنگ دست يابد.

كفاشيان: حدادي اميد كسب مدال طلاي ما است

دبيركل كميته ملي المپيك گفت: پس از دست رفتن شانس حميدسوريان در كسب مدال احسان حدادي اميد ما در كسب طلاي اين بازيها در پرتاب ديسك است.
علي كفاشيان افزود: اگر مشكل خاصي پيش نيايد شانس حدادي براي كسب مدال طلا زياد است. وي تجربه ميادين زيادي را دارد.

قرعه سخت ايراني ها در سه وزن پاياني كشتي فرنگي

با قرعه كشي رقابت هاي سه وزن پاياني كشتي فرنگي المپيك پكن، كشتي گيران ايراني حريفان خود را شناختند.
در مراسم قرعه كشي، در وزن 84 كيلو گرم سامان طهماسبي نماينده ايران در دور اول بايد با كشتي گير اوكراين روبرو شود. وي در مسابقه دوم خود با برنده جدال تركيه و گرجستان ديدار مي كند. در صورت پيروزي اين كشتي گير در اين 2 مبارزه، به احتمال فراوان در دورهاي بعد بايد با كشتي گيراني از مجارستان، آذربايجان و چين روبرو شود.
در وزن 96 كيلو گرم قاسم رضايي در كشتي اول خود با حريف ليتواني روبرو مي شود. رضايي سال گذشته در مسابقات جهاني باكو به اين كشتي گير باخت. نماينده ايران در اين وزن در دور دوم بايد با برنده نمايندگان اوكراين و تركيه مصاف دهد. وي در صورت راه يابي به دورهاي بعد احتمالا با كشتي گيراني از روسيه، قزاقستان و گرجستان مواجه مي شود.
در وزن 120 كيلوگرم مسعود هاشم زاده در دور اول با كشتي گير روسيه روبرو مي شود. در دور دوم نيز با برنده ديدار تركيه و ليتواني مبارزه مي كند. هاشم زاده در كشتي سوم با كشتي گير مجارستان مسابقه مي دهد.
رقابت هاي اين سه وزن امروز برگزار مي شود.

واعظي از دور مسابقات المپيك حذف شد

نخستين كمان دار مرد المپيكي ايران در مرحله حذفي در مصاف با حريف هندي تن به شكت داد و از دور رقابت ها حذف شد.
حجت الله واعظي تنها نماينده ايران در بخش مردان در مرحله حذفي رقابت هاي تيراندازي با كمان در مصاف با كمان دار هندي كه در رده دوم جدول قرار داشت، با نتيجه 112بر 98 تن به شكست داد و از دور رقابت هاي المپيك حذف شد.

عسگري در تايم تريل انفرادي سي و پنجم شد

نماينده ايران در بخش تايم تريل دوچرخه سواري المپيك چين در رده سي و پنجم قرار گرفت.
به نقل از وب سايت رسمي المپيك، در اين مسابقات فابين كانسلارا از سوئيس با زمان يك ساعت و 2 دقيقه و يازده صدم ثانيه موفق شد مدال طلاي تايم تريل دوچرخه سواري را از آن خود كند.
در همين رشته گوستاو لارسن از سوئد با زمان يك ساعت و 2 دقيقه و 44صدم ثانيه توانست مدال نقره را براي كشورش به ارمغان بياورد و نماينده ايالات متحده با زمان يك ساعت و سه دقيقه و 21 صدم ثانيه به مدال برنز رسيد.
حسين عسگري دوچرخه سوار ايراني حاضر در اين مسابقات با زمان يك ساعت و هشت دقيقه و 46 صدم ثانيه در رتبه سي و پنجم قرار گرفت.

مظاهري در نخستين گام مغلوب شد

نماينده وزن 91 كيلوگرم بوكس ايران در نخستين مبارزه خود در المپيك پكن مغلوب حريفي از روسيه شد و از دور مسابقات كنار رفت.
علي مظاهري در اين مبارزه به مصاف رحيم چاخيف از روسيه رفت.
مظاهري در راند نخست اين مسابقه يك بر صفر، راند دوم چهار بر يك و راند چهارم يك بر صفر مغلوب شد و تنها راند سوم يك بر يك با تساوي پايان يافت.
به اين ترتيب مظاهري در نخستين مسابقه خود هفت بر سه تن به شكست داد و از دور مسابقات حذف شد.

پنجمين جودوكار هم حذف شد

با عدم راه يابي حريف بلاروس حسين قمي به فينال رقابت هاي جودو، وي نيز از گردونه اين رقابت ها حذف شد.
جودوكار بلاروس كه انتظار مي رفت با شكست ايزومي قهرمان المپيك آتن بتواند از سد حريف روسي بگذرد،مقابل اين جودوكار شكست خورد.
با عدم راهيابي وي به فينال، حسين قمي هم كه منتظر كسب نتيجه او بود از گردونه اين رقابت ها حذف شد و بختي براي كسب مدال برنز ندارد.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن