تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816705570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
تاريخ توزيع كارت و جزئيات برگزاري آزمون تافل دانشگاه آزاد اسلامي

گروه آزمون وسنجش : نوزدهمين دوره آزمون تافل دانشگاه آزاد اسلامي، 26 مردادماه سال جاري برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار آفرينش ، توزيع كارت ورود به جلسه اين آزمون در دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات تهران واقع در ميدان پونك، انتهاي بزرگراه اشرفي اصفهاني ، دانشكده علوم انساني انجام مي شود و داوطلبان براي دريافت كارت ورود به جلسه خود مي بايد يك ساعت قبل از شروع آزمون با در دست داشتن گذرنامه يا شناسنامه و يك قطعه عكس 4در3 نسبت به دريافت كارت اقدام كنند.
بر اساس اين گزارش ، اين آزمون به صورت Baseb Paper راس ساعت هشت صبح برگزار مي شود و مدت زمان پاسخگويي سه ساعت و 30 دقيقه است.داوطلبان براي اطلاع از زمان ثبت نام و برگزاري ساير دوره هاي آزمون تافل مي توانند به پايگاه اطلاع رساني مركز آزمون به نشاني A.wwwznet.moon و org.Ets.www مراجعه كنند.

معاون بنياد ملي نخبگان خبر داد:
نفرات برتر كنكور مقرري ماهيانه دريافت مي كنند

گروه آزمون وسنجش : معاون بنياد ملي نخبگان، گفت: مقرري ماهيانه، حمايت و پشتيباني از ارائه مقالات داخلي و خارجي و اعزام به سفر عمره مفرده، از جمله جوايز اين بنياد به برترين هاي كنكور سراسري امسال است.
به گزارش ايسنا ، دكتر مهدي فخرايي با اشاره به جوايز و تسهيلات ارائه شده از سوي بنياد ملي نخبگان به برترين هاي كنكور 87، اظهار كرد: بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، بنياد ملي نخبگان به نفرات اول تا بيستم گروه آزمايشي علوم رياضي، نفرات اول تا دهم گروه آزمايشي علوم تجربي ، نفرات اول تا دهم گروه آزمايشي علوم انساني و نفرات اول تا پنجم گروه آزمايشي هنر كنكور سراسري سال 87 تسهيلات ارائه مي كند.
به گفته وي، براي اين افراد با در نظر گرفتن معيار 80 درصد نمره آزمون و 20 درصد معدل، جوايز تحصيلي تعلق مي گيرد. معاون بنياد ملي نخبگان در خاتمه اظهار كرد: برترين هاي كنكور سراسري در صورتيكه در آينده عضو هيات علمي دانشگاه ها شوند، از اعتبار پژوهش و فناوري بنياد كه در حال حاضر حدود 20 ميليون تومان است نيز بهره مند مي شوند.

معاون فرهنگي وزارت علوم:
دانشگاه ها با آيات قرآني مزين مي شوند

گروه آزمون وسنجش : معاون فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: كميته پيگيري و ايجاد ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود و برنامه هاي ماه مبارك رمضان در دانشگاه ها ايجاد مي شود.
دكتر محمدباقر خرمشاد در گفت وگو با ايسنا، از تشكيل كميته خاصي در دانشگاه ها براي پيگيري سه هدف خبر داد و گفت: اين كميته تشكيل ستاد استقبال از دانشجويان جديد، برگزاري ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان و هفته دفاع مقدس را در دانشگاه ها پيگيري مي كند.
وي با بيان اينكه دانشگاه ها به صورت مستقل و با پشتيباني معاونت فرهنگي وزارت علوم تشكيل اين كميته را پيگيري مي كنند، اظهار كرد: براساس سفارش اداره كل امور فرهنگي وزارت علوم بحث فضاسازي قرآني دانشگاه ها نيز انجام مي شود.
وي افزود: بر اساس اين فضاسازي قرآني دانشگاه ها با استفاده از آيات قرآني و با بكارگيري هنرهاي مختلف تزئين مي شوند، تا آيات قرآني مزين كننده سالن ها و كلاس هاي درس دانشگاه ها باشند
دكتر خرمشاد از برگزاري اجلاس سراسري نماز در آذرماه در دانشگاه ها خبر داد و گفت: كليد برگزاري اين اجلاس از ماه رمضان در دانشگاه ها خورده مي شود تا آمادگي هاي لازم صورت گرفته و اقدامات مقتضي در دانشگاه ها انجام شود.
معاون فرهنگي وزارت علوم در خاتمه همچنين با اشاره به برگزاري مسابقات قراني اعضاي هيات علمي براي اولين بار، گفت: اين مسابقات قرآني تاكنون در همه سطوح براي دانشجويان برگزار مي شده است كه تدارك برگزاري آن براي اعضاي هيات علمي از ماه رمضان آغاز مي شود.

سرپرست دانشگاه علمي كاربردي استان كردستان:
راه اندازي سه مركز آموزشي علمي كاربردي در استان

گروه آزمون وسنجش : سرپرست دانشگاه علمي كاربردي استان كردستان با بيان اينكه سه مركز آموزش علمي كاربردي در سه شهرستان استان كردستان راه اندازي مي شود، گفت: اين سه مركز در شهرهاي سقز، سنندج و قروه راه اندازي مي شود كه از اول مهرماه دانشجو پذيرش مي كنند. به گزارش ايسنا در سنندج، يوسف رستمي در جمع خبرنگاران با اشاره به ايجاد رشته هاي جوشكاري، فن آوري اطلاعات، مديريت كسب و كار، نرم افزار كامپيوتر، ماشين افزار و تعميرات خودرويي در اين مراكز، اظهار كرد: در حال حاضر بالغ بر يك هزار و 850 دانشجو در چهار مركز علمي كاربردي استان مشغول به تحصيل هستند و در كل 280 هزار دانشجو در مراكز علمي كاربردي كشور تحصيل مي كنند. وي با بيان اينكه 85 درصد از فارغ التحصيلان دانشگاهي علمي كاربردي وارد بازار كار مي شوند خاطر نشان كرد: چهار مركز آموزشي در بخشهاي كشاورزي، صنعتي، فرهنگي و هنري و صنايع دستي در رشته هاي مقاطع كارداني و كارشناسي در استان فعال هستند. وي افزود: رشته هاي حسابداري، گياهان دارويي و نرم افزار كامپيوتر از جمله رشته هايي هستند كه در مقطع كارشناسي در سطح استان توسط اين مراكز آموزش داده مي شوند. سرپرست دانشگاه علمي كاربردي استان كردستان در خاتمه به مصوبات دولت در استان اشاره كرد و گفت: تاسيس 9 مركز آموزشي علمي كاربردي از جمله برنامه هاي مصوب شده دولت در استان كردستان بوده است.

معاون فرهنگي وزارت علوم:
نخستين مسابقات قرآني اعضاي هيات علمي برگزار مي شود

گروه آزمون وسنجش : معاون فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: كميته پيگيري و ايجاد ستاد استقبال از دانشجويان جديدالورود و برنامه هاي ماه مبارك رمضان در دانشگاه ها ايجاد مي شود.
دكتر محمدباقر خرمشاد در گفت وگو با ايسنا، از تشكيل كميته خاصي در دانشگاه ها براي پيگيري سه هدف خبر داد و گفت: اين كميته تشكيل ستاد استقبال از دانشجويان جديد، برگزاري ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان و هفته دفاع مقدس را در دانشگاه ها پيگيري مي كند.
وي با بيان اينكه دانشگاه ها به صورت مستقل و با پشتيباني معاونت فرهنگي وزارت علوم تشكيل اين كميته را پيگيري مي كنند، اظهار كرد: براساس سفارش اداره كل امور فرهنگي وزارت علوم بحث فضاسازي قرآني دانشگاه ها نيز انجام مي شود. وي افزود: بر اساس اين فضاسازي قرآني دانشگاه ها با استفاده از آيات قرآني و با بكارگيري هنرهاي مختلف تزئين مي شوند، تا آيات قرآني مزين كننده سالن ها و كلاس هاي درس دانشگاه ها باشند. دكتر خرمشاد از برگزاري اجلاس سراسري نماز در آذرماه در دانشگاه ها خبر داد و گفت: كليد برگزاري اين اجلاس از ماه رمضان در دانشگاه ها خورده مي شود تا آمادگي هاي لازم صورت گرفته و اقدامات مقتضي در دانشگاه ها انجام شود. معاون فرهنگي وزارت علوم در خاتمه همچنين با اشاره به برگزاري مسابقات قراني اعضاي هيات علمي براي اولين بار، گفت: اين مسابقات قرآني تاكنون در همه سطوح براي دانشجويان برگزار مي شده است كه تدارك برگزاري آن براي اعضاي هيات علمي از ماه رمضان آغاز مي شود.

به همت جهاددانشگاهي علوم پزشكي تهران;
آزمون هوشمند رزيدنتي در اواخر شهريور
برگزار مي شود

گروه آزمون وسنجش : آزمون هوشمند رزيدنتي با تعيين رتبه كشوري توسط مركز آموزشهاي الكترونيكي جهاد دانشگاهي واحد علوم پزشكي تهران،31 شهريور ماه سال جاري برگزار مي شود.
به گزارش ايسنا ، مركز آموزشهاي الكترونيكي، اين آزمون را با طرح 200 سوال از 4 درس اصلي داخلي، جراحي، اطفال و زنان برگزار مي كند.
علاقمندان به شركت در اين آزمون مي توانند جهت ثبت نام اينترنتي نيز در سايت جهاد دانشگاهي واحد علوم پزشكي تهران به نشاني ir.jbtums.www مراجعه كنند .

جزئيات زمان و مكان توزيع كارت آزمون كارشناسي فراگير پيام نور اعلام شد

گروه آزمون وسنجش : كارت ورود به جلسه آزمون كارشناسي فراگير پيام نور ديروز وامرو ز 23 و 24 مرداد ماه از ساعت هفت صبح تا 12 و 14 تا 19 در حوزه هاي توزيع كارت سراسر كشور به داوطلبان ارائه خواهد شد. به گزارش مهر، كارت ورود به جلسه به همراه برگ راهنماي شركت در آزمون دوره هاي فراگير كارشناسي ( نوبت نوزدهم ) صبح و بعدازظهر امروز و فردا از ساعت 7 تا 12صبح و 14تا 19بعدازظهر در 179 شهرستان مختلف كشور به شرح شهرستانهاي مندرج در جدول شماره 1 توزيع مي شود. محل توزيع كارت ورود به جلسه آزمون كليه داوطلبان بر اساس بند 27 تقاضانامه ثبت نام ، به شرح جدول شماره 2 است.
نحوه توزيع كارت و تاريخهاي توزيع آن
كارتهاي ورود به جلسه آزمون كليه داوطلبان با توجه به جدول شماره 2 ( به جز شهرستانهاي تهران و شميرانات ) در حوزه هاي سراسر كشور و براساس سال تولد آنان توزيع مي شود لذا كليه داوطلبان شركت كننده در آزمون لازم است با توجه به سال تولد خود در تاريخهاي تعيين شده ، شخصا براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون به حوزه هاي ذيربط (حوزه هاي مندرج در جدول شماره2 ) مراجعه كنند. كليه خواهران و برادران متولد سال1365 و سالهاي پس از آن بايد از ساعت7 تا12 روز چهار شنبه23 مردادماه، متولدين سالهاي 1362، 1363 و 1364 از ساعت14 تا19 چهار شنبه 23مردادماه، كليه متولدين سالهاي1357 ، 1358، 1359، 1360 و 1361 نيز از ساعت7 تا 12 روز پنجشنبه24 مردادماه، كليه خواهران و برادران متولد سال1356 و سالهاي قبل از آن از ساعت14 تا19 پنجشنبه24 مردادماه براي دريافت كارت خود اقدام كنند.
همچنين كليه خواهران و برادراني كه محل اقامت آنان در برگ تقاضانامه ثبت نام ، يكي از شهرستانهاي تهران و شميرانات است بايد بر اساس سال تولد و باتوجه به جدول شماره3 براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون به حوزه هاي مربوط مراجعه كنند.
براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون كارت ملي يا شناسنامه عكسدار و يا كارت شناسايي معتبر عكسدار كه حاوي مشخصات فردي داوطلب باشد، الزامي است. كارت ورود به جلسه آزمون با ارائه كارت ملي و يا شناسنامه عكسدار و يا هر نوع كارت شناسايي معتبر عكسدار منحصرا" به شخص داوطلب تسليم خواهد شد و لذا از تسليم كارت ورودي به غير داوطلب خودداري مي شود. داوطلبان نبايد براي ورود به جلسه آزمون كيف دستي، ساك دستي، جزوه، كتاب، تلفن همراه، پيچر، بي سيم، ماشين حساب و .... به همراه داشته باشند. درغير اينصورت داوطلب به عنوان متخلف تلقي و برابر قانون تخلف و تقلب با وي رفتار خواهد شد. واحد پاسخگويي غيرحضوري آزمون ، براي كليه داوطلبان همه روزه به غير از روزهاي تعطيل از ساعت8 تا12 و از ساعت13 تا16 آماده پاسخگويي به سوالات است لذا داوطلبان درصورت نياز مي توانند با شماره تلفنهاي88923595-99 به طور مستقيم (واحد پاسخگويي غيرحضوري آزمون ) تماس بگيرند.شهرستان توزيع كارت و شهرستان اجراي آزمون نوبت نوزدهم دوره هاي فراگير كارشناسي دانشگاه پيام نور سال 1387 براساس شهرستان محل اقامت فعلي آنان در تقاضانامه ثبت نام به جدول شماره 1 مربوط مي شود داوطلبان براي مطالعه جدول شماره يك مي توانند به آدرس org.sanjesh.php/1387/Payam/www1
مراجعه كنند.جدول شماره 2 نيز با ورود به آدرس org.sanjesh.php/1387/Payam/www2. قابل دسترسي است.داوطلبان براي مشاهده جدول شماره سه نيز مي توانند به آدرس org.sanjesh.php/1387/Payam/www2. مراجعه كنند.

خدايي خبر داد:
پذيرش دانشجو در مراكز تربيت معلم
در مرحله تكميل ظرفيت كنكور 87

گروه آزمون وسنجش : معاون سازمان سنجش آموزش كشور از پذيرش دانشجو در مراكز تربيت معلم در صورت فراهم كردن شرايط توسط آموزش و پرورش در تكميل ظرفيت كنكور 87 خبر داد. دكتر ابراهيم خدايي در گفتگو با مهر افزود: در آخرين جلسه پس از برگزاري كنكور، آموزش و پرورش به سازمان سنجش اعلام كرد با رفع مشكل قانوني پذيرش دانشجو در رشته هاي تربيت معلم مي تواند در اين رشته ها دانشجو پذيرش كند. وي افزود: با توجه به اينكه اين موضوع در هنگام انتخاب رشته داوطلبان كنكور به سازمان اعلام شد، در صورتي كه آموزش و پرورش بتواند اقدامات لازم را براي انجام پذيرش دانشجوي تربيت معلم انجام دهد، سازمان سنجش نيز نسبت به پذيرش و اعلام قبولي داوطلبان اين رشته ها در زمان تكميل ظرفيت كنكور 87 اقدام مي كند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن