تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش ايران همچنان چشم انتظار مدال از المپيك پكن


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ورزش ايران همچنان چشم انتظار مدال از المپيك پكن
محمدي با وجود برخورداري از قرعه بسيار مناسب نتوانست انتظارات رابرآورده سازد و تنها با دوكشتي كه حاصلش يك برد و يك شكست بود به كار خود پايان داد .


با حذف علي محمدي ملي پوش وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي ايران در بازيهاي المپيك 2008 پكن ؛ اين رشته ورزشي همچنان به دنبال كسب مدال است. پس از اينكه حميد سوريان دارنده 3نشان طلاي وزن 55 كيلوگرم كشتي فرنگي جهان نتوانست به مدالي دست يابد امروز نيزعلي محمدي ملي پوش وزن 66 كيلوگرم ايران با يك پيروزي و يك شكست از دور رقابت ها كنار رفت تا در پايان دومين روز از رقابت هاي كشتي فرنگي ؛ ايران همچنان دستش از مدال دور بماند.
محمدي با وجود برخورداري از قرعه بسيار مناسب نتوانست انتظارات رابرآورده سازد و تنها با دوكشتي كه حاصلش يك برد و يك شكست بود به كار خود پايان داد .
وي در دور اول در مقابل كيم مين - چول نايب قهرمان كشتي فرنگي جهان درسال 2005 و قهرمان آسيا با نتايج 1-1 و 1-1 از كره جنوبي پيروز شد امادر دور دوم در سه تايم برابر سيامونو از بلاروس مغلوب شد .
با شكست سيامونو مقابل نماينده فرانسه محمدي بخت حضور درگروه بازنده هابراي كسب مدال برنز را نيز از دست داد تا كشتي فرنگي از اين وزن نيزمدالي كسب نكند .
در ادامه اين رقابت ها ؛ فردا پنج شنبه سامان طهماسبي ؛ قاسم رضايي ومسعود هاشم زاده 3 ملي پوپش اوزان 84 ؛96 و 120 كيلوگرم كشتي فرنگي ايران براي كسب مدال در المپيك بر روي تشك خواهند رفت .
مراسم وزن كشي سه وزن ياد شده ساعاتي ديگر در سالن كشاورزي شهر پكن برگزار خواهد شد تا ملي پوشان ايراني حريفان خود را بشناسند .
همچنين حسين قمي جودوكار وزن منهاي 90 كيلوگرم كشورمان درمقابل آندري كازوسن كوف دارنده مدل طلاي قهرماني جهان در سال 2007 ريودوژانرو ؛ سوم قهرماني اروپا در سال 2008 و مدال طلاي جام جهاني ايتاليا در سال 2007؛ اولين ديدار خود را واگذار كرد.
دراين رقابت سخت حسين قمي نماينده منهاي 90كيلوگرم كشورمان درمقابل حريف بلاروسي اش سن كوف به دليل دريافت اخطار كم كاري يك امتياز از دست داد ودر دومين اخطار؛ 9 امتياز ديگر به حريف داد و با دريافت يك وازاري يكصدامتياز ديگر از دست داد و در نهايت سن كوف روسي با ضربه كردن او؛ به اين بازي پايان داد.
درصورت پيروي سن كوف در بازيهاي بعدي ؛ قمي مي تواند اميد داشته باشد تادر گروه بازنده ها براي مدال برنز تلاش كند .حجت الله واعظي كماندار ايراني شركت كننده در بازيهاي المپيك 2008 پكن با شكست از حريف هندي خود از صعود به مرحله بالاتر بازماند. واعظي كه در مرحله مقدماتي ؛ رده شصت و سوم را كسب كرده بود امروز به مصاف چامپيا منگال سينگ از هند كه توانسته بود مقام دوم مرحله مقدماتي را كسب كند ؛ رفت ؛ و از راه يابي به مرحله يك شانزدهم اين رقابتها باز ماند و حذف شد.
همچنين حسين عسگري دوچرخه سوار ملي پوش كشورمان امروز در رقابتهاي دوچرخه سواري تايم تريل انفرادي جاده كه به مسافت 47/03 كيلومتر برگزار شد به مقام سي و پنجم دست يافت.
رقابتهاي تايم تريل انفرادي جاده به مسافت 47/03 كيلومتر و با شركت 40دوچرخه سوار برگزار شد و عسگري تنها نماينده كشورمان دراين پيكارها توانست مسافت فوق را با زمان يك ساعت و 8 دقيقه و 46 ثانيه و 30 صدم
ثانيه ركاب بزند و در مكان سي و پنجم بايستد. در اين ماده كان فرلرا فابيان دوچرخه سوار سوييسي با زمان يك ساعت و 2دقيقه و 11 ثاينه و 43 صدم ثانيه مقام نخست دست يافت.
لارسن گوستار ازسوئد با زمان يك ساعت و 2 دقيقه و 44 ثانيه و 79 صدم ثانيه دوم شد و ليفنر لاوي از آمريكا با زمان يك ساعت و 3 دقيقه و 21ثانيه و 11 صدم ثانيه در مكان سوم اين رقابتها ايستاد.
تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان متشكل از حسين عسگري ؛ قادر ميزباني ومهدي سهرابي دربازيهاي المپيك پكن شركت كرد.
در نخستين مرحله رقابتهاي جاده بازيهاي المپيك پكن كه به مسافت 245كيلومتر برگزار شد؛ حسين عسگري به مقام پنجاه و دوم و قادر ميزباني به مقام هفتادو نهم دست يافت و مهدي سهرابي نيز به خط پايان نرسيد .
در ادامه پيكار هاي مشتزني بازيهاي المپيك پكن امروز علي مظاهري از ايران مقابل مشتزن روسيه به روي رينگ رفت. در اين مسابقه كه در وزن 91 كيلو گرم اين مسابقات انجام گرفت علي مظاهري در چهار دور ( راند ) دو دقيقه اي با نتيجه 7 - 3 مغلوب نايب قهرمان جهان راخيم چاخ كف از روسيه شد و از دور رقابت ها كنار رفت.
مرتضي سپه وند ديگر مشتزن كشورمان است كه در وزن 64 كيلو گرم اين رقابت ها با يك پيروزي فردا برابر مشتزني از روماني به روي رينگ مي رود ضمن اينكه سومين نمايند ه تيم مشتزني كشورمان در بازيهاي المپيك مهدي قرباني بود كه پيش ازاين در وزن 81 كيلو گرم اين رقابت ها با شكست برابر مشتزن پورتوريكويي از دور مسابقات حذف شد.
در عين حال تيم ملي 7 نفره و كامل كشتي آزاد ايران براي حضور دربيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك در سال 2008 ؛ بعدازظهرامروز/چهارشنبه /عازم شهر پكن پايتخت چين مي شود.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن