تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816444897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دعوت رئيس جمهور از جوانان در تدوين برنامه پنجم


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: دعوت رئيس جمهور از جوانان در تدوين برنامه پنجم


دولت- همشهري آنلاين:
رئيس جمهور خطاب به رئيس سازمان ملي جوانان گفت: از شما مي خواهم ديدگاه‌هاي جوانان سراسر كشور را در خصوص نوشتن برنامه پنجم توسعه در قالب كارگروهي تهيه و به دولت ارائه كنيد.

به گزارش واحد مركزي خبر، احمدي نژاد در اجلاس جوان چهارشنبه (۲۳ مرداد) در محل قديم مجلس شوراي اسلامي، با استقبال از خواسته جمعي از جوانان براي ارائه نظرهايشان در خصوص تدوين برنامه پنجم توسعه افزود: حتي درخصوص طرح تحول اقتصادي از آقاي علي اكبري مي‌خواهم جزوه‌هايي را كه در اين زمينه تهيه شده است در اختيار تشكل‌هاي مختلف جوانان قرار دهد تا نظرهاي خود را در اين زمينه بيان كنند.

رئيس جمهور در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اينكه همه به ويژه جوانان بايد اهداف خود را بسيار بلند انتخاب كنند تصريح كرد: انتخاب هدف و آرمان بلند خود نشان دهنده شخصيت فرد، بلندي همت و عمق نگاه و ايمان به آن آرمان است.

وي افزود: هر قدر آرمان‌ها بلندتر و افق‌ها دورتر باشد موفقيت، شكوفايي و خلاقيت بيشتر خواهد شد و جوانان بايد از اين ويژگي حداكثر استفاده را بكنند.

رئيس شوراي عالي انقلاب فرهنگي دستيابي به همه قله‌ها و آرمان‌هاي بلند را براي جوان امروز ايران اسلامي شدني دانست و تصريح كرد: همين كه فرد همه تلاشش را براي رسيدن به هدف خود بسيج، و در اين راه با نيت الهي و خدايي تلاش كند، عين پيروزي است و اصلاً شكست در مسير تعالي و مجاهدت در راه آرمان‌هاي الهي وجود ندارد.

احمدي نژاد سقف پرواز انسان را نامحدود توصيف كرد و گفت: خدا بالاترين نقطه ممكن را براي انسان در نظر گرفته است، يعني كنار خود؛ هر قدر از اين نقطه هدف خود را پايين تر قرار دهيم خسارت است.

رئيس جمهور اضافه كرد: در عين حال اعتقاد ما اين است كه تعالي و خدايي شدن انسان از درون جامعه و در ارتباط با مردم و از خلال دست و پنجه نرم كردن با مشكلات و مبارزه با زشتي‌ها و پلشتي ها به دست مي آيد و هيچ گاه ماحصل انزوا و گوشه نشيني نيست.

رئيس جمهور با بيان اينكه هيچ مانعي نمي‌تواند اراده نسل جوان ما را معطل كند گفت: جوانان ما مي توانند در بالاترين عرصه ها حركت كنند و اگر محذورات مصنوعي و غيرواقعي نبود، ما بيشتر اعضاي كابينه را از همين جوان هاي 22 و 23 ساله قرار مي‌داديم.

وي افزود: البته جوانان هم بايد خودشان به ميدان‌ها وارد شوند و با سرعت بيشتر خود را به اثبات برسانند. رئيس جمهور در ادامه گفت: اين دولت با همه وجود تا آخر پاي آرمان ها ايستاده است و لحظه‌اي عقب نخواهد نشست.

احمدي نژاد با تأكيد بر اينكه ابتدا بايد آرمان‌ها را به درستي شناخت و سپس بر آنها پاي فشرد افزود: بدون پافشاري بر آرمان‌ها به هيچ يك نخواهيم رسيد؛ اين دولت و در رأس آن خودم حتي اگر همه شرق و غرب دست به دست هم دهند نه تنها سر سوزني از مواضع جمهوري اسلامي عقب نخواهم نشست بلكه با اطمينان بيشتر به پيش خواهم رفت.

رئيس جمهور، انقلاب اسلامي را عامل جدا كردن صف ميان ملت‌ها و قدرت‌هاي فاسد دانست و تصريح كرد: به فضل الهي و به لطف انقلاب اسلامي در سال‌هاي گذشته كه به امريكا سفر كرديم توانستيم به راحتي در بدنه اجتماعي آنها نفوذ كنيم و بدين صورت حقايق بيشتر و بيشتر متجلي شد.

احمدي نژاد با بيان اينكه امروز همه دنيا متوجه ايران است، گفت: به طور ميانگين 80 درصد مردم دنيا از پيروزي‌هاي ايران شاد و از غم‌هاي آن غمگين مي‌شوند و اين مختص دنياي اسلام نيست بلكه در اروپا و آمريكا هم مردم چنين علاقه اي دارند.

رئيس شوراي عالي امنيت ملي با اشاره به موضوع هسته‌اي كشورمان افزود: كل ماجراي هسته‌اي از يك سو آزمايشي بود براي ما و از سوي ديگر بستري براي نمايان شدن هر چه بيشتر عزت ملت ايران و منفوري قدرت‌هاي جهاني فراهم كرد.

احمدي نژاد به گفتمان نظام سلطه در سال ۱۳۸۳ مبني بر تعطيل كردن همه فعاليت‌هاي هسته‌اي حتي يو سي اف اصفهان اشاره و تصريح كرد: در اين سه سال اگر بنا بود به افق هاي كوتاه دل خوش كنيم نه تنها اين مقدار سانتريفيوژ نداشتيم بلكه يو سي اف اصفهان را هم بسته بودند.

رئيس جمهور با اشاره به اينكه موضوع هسته‌اي ايران به بهانه‌اي براي به چالش كشيدن نظام ناعادلانه در جهان تبديل شده است گفت: آنها تا يكي دو سال قبل مي‌گفتند به ايران اجازه نمي‌دهند قدر تمند شود اما الان دغدغه آنها حفظ خودشان است.

وي افزود: چالش آنها با ايران از چالش بر سر تولد يك قدرت صالح، به چالش براي اثبات ناكارآمدي نظام كنوني جهان و نزديك بودن نابودي آن تبديل شد.

احمدي نژاد به اظهار نظرهاي متفاوتي كه در داخل و خارج از آغاز مطرح كردن مسئله هولوكاست بيان شد اشاره و تصريح كرد: پس از مطرح شدن اين مسئله استادي در آمريكا وضع جامعه غرب را تحليل كرد و نوشت ما همه امور مقدس را زير پا گذاشته و فقط يك امر مقدس براي غرب در نظر گرفته‌ايم كه آن هم موجوديت رژيم صهيونيستي و هولوكاست بود اما با مطرح شدن اين مطلب و زير سؤال رفتن آن، ايران ستون فقرات نظام مادي را هدف گرفت و آن را در هم شكست.

وي افزود: استادي هم در فلسطين اشغالي چنين اظهار نظر كرد: با زير سؤال رفتن هولوكاست آخرين گاو مقدس ما كشته شد و فلسفه وجودي ما زير سؤال رفت.

رئيس جمهور با بيان اينكه جوانان بايد از جواني خود خوب استفاده كنند خطاب به ُجوانان حاضر گفت: وقتي از جواني خود خوب استفاده كنيد همچون امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامي، جواني در شما نهادينه مي‌شود؛ ديديم كه امام چگونه تا آخرين لحظه روحيه حماسي و اميد خود را حفظ كرده بودند.

احمدي نژاد تأكيد كرد: به طور قطع، آينده از آن شما جوانان ايران اسلامي خواهد بود و اين بدان معني است كه اراده، آرمان‌ها و فرهنگ شما در جهان حاكم مي‌شود.

رئيس جمهور از جوانان خواست بيش از پيش وارد صحنه شوند و به حضور خود در عرصه‌هاي مختلف سرعت بيشتري بدهند.

وي افزود: بايد به ديگران و تجربه‌هايشان احترام بگذاريد اما هيچ گاه نيز خود را كوچك تصور نكنيد و با اميد و اهداف بلند تلاش كنيد.

در اين نشست پيش از سخنان رئيس جمهور، رئيس سازمان ملي جوانان گزارشي از عملكرد اين سازمان ارائه كرد و چند تن از جوانان هم ديدگاه‌هاي خود را مطرح كردند.

در پايان هم رئيس سازمان ملي جوانان به نمايندگي از جوانان حاضر از سراسر كشور، لوح سپاس و تنديسي به رئيس جمهور تقديم كرد.

تاريخ درج: 23 مرداد 1387 ساعت 19:58 تاريخ تاييد: 23 مرداد 1387 ساعت 21:25 تاريخ به روز رساني: 23 مرداد 1387 ساعت 21:11
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن