تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805061142




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان؛ برنامه‌هاي استان‌ها براي برگزاري هفته جوان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: همزمان با ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان؛ برنامه‌هاي استان‌ها براي برگزاري هفته جوان اعلام شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - جوانان

مدير سازمان ملي جوانان استان كرمان از برگزاري جشن ازدواج دانشجويي ‌٥٥٠ زوج جوان دانشگاه آزاد اسلامي اين استان همزمان با ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان خبر داد.

به گزارش سرويس «جوانان» ايسنا، محسن روحي با اشاره به برگزاري جشن علي اكبر (ع) در استان كرمان و با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي، اظهار كرد: در قالب اين جشن‌ها كه در پارك «نشاط» استان برگزار مي‌شود، برنامه‌هاي فرهنگي و هنري براي جوانان استان پيش‌بيني شده است.

وي به برگزاري همايش يك همسر خوب براي يك زندگي خوب همزمان با روز ولادت حضرت علي اكبر (ع) اشاره كرد و افزود: اين دوره از همايش با موضوع توانمندسازي فردي جوانان برگزار خواهد شد.

توزيع كتاب سيماي جوانان در ميان مديران دستگاه‌ها، ائمه جمعه و فرمانداران استان كرمان و برگزاري نشست هم انديشي با دبيران سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان استان از ديگر برنامه‌هاي روز جوان در استان كرمان است.

روحي به برگزاري همايش ورزش همگاني و صبحگاهي اشاره كرد و در ارتباط با ديگر برنامه‌هاي روز جوان، گفت: همزمان با اين مناسبت ديدار ‌٣٣ جوان برتر استان با استاندار و ائمه جمعه انجام مي‌شود، اين جوانان در جشنواره علي اكبر (ع) استان مورد تقدير قرار خواهند گرفت.

وي افزود: علاوه بر اين، دستگاه‌هاي اجرايي استان برنامه‌هاي ويژه‌اي را پيش‌بيني كرده‌اند كه از جمله مي‌توان به برگزاري مراسم اختتاميه كلاس‌هاي قرآني سازمان تبليغات اسلامي و نمايشگاه عكس اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كرمان اشاره كرد.

وي با اشاره به نامگذاري يك مجتمع فرهنگي و هنري در استان با عنوان حضرت علي اكبر (ع) اظهار كرد: رايزني لازم با شهرداري به منظور نامگذاري يكي از ميادين و خيابان‌هاي استان به همين نام صورت گرفته است. همچنين جوانان هم‌زمان با روز جوان امكان استفاده رايگان از موزه‌ها، مراكز درماني و خريد بليت نيم بهاي سينما را خواهند داشت.

******************از ‌٣٠٠ جوان موفق، جوان ياور برتر و مدير جوان نمونه در زنجان تجليل مي‌شود

مدير سازمان ملي جوانان استان زنجان گفت: همزمان با ميلاد حضرت علي اكبر (ع) و روز «جوان» از ‌٣٠٠ جوان برتر، جوان ياور برتر و مديران جوان نمونه استان زنجان تجليل مي‌شود.

وي اظهار كرد: تمامي برنامه‌هاي هفته جوان استان زنجان به تصويب ستاد ساماندهي امور جوانان استان رسيده و طي يك برنامه‌ريزي مدون به كليه دستگاه‌هاي اجرايي مسوول ابلاغ شده است، همچنين هر دستگاهي مسوول و متولي برگزاري برنامه‌اي خاص شده است.

مدير سازمان ملي جوانان استان زنجان گفت: از جمله برنامه‌هاي روز جوان در استان زنجان مي‌توان به ديدار بيش از ‌٢٠٠ جوان برگزيده استان با استاندار زنجان و بيان خدمات دولت نهم و دغدغه‌هاي جوانان و ديدار جوانان با نماينده ولي فقيه در استان با محوريت طرح الگوهاي ديني اشاره كرد.

طيب جعفري با اشاره به برگزاري جلسات ستاد ساماندهي امور جوانان استان و مصوبات اين جلسات، گفت: تدوين ساز و كار مديريت برنامه‌هاي فراغتي استان و تدوين ساز و كار مديريتي حوزه ازدواج از جمله مهم‌ترين اقدامات ستاد ساماندهي امور جوانان در استان زنجان است.

مدير سازمان ملي جوانان زنجان خاطر نشان كرد: رويكرد سازمان ملي جوانان به فرهنگسازي حوزه جوانان رويكردي همراه با بهره‌وري و استفاده بهينه از موقعيت‌ها و امكانات است. اين رويكرد باعث شده تا بحث حساس‌سازي دستگاه‌هاي اجرايي، نهادها و گروه‌هاي مرجع به حوزه جوانان كه مدنظر سازمان بوده به نتيجه برسد و در دستگاه‌ها نيز نمود پيدا كند. اكنون دستگاه‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد در امور جوانان برنامه‌هاي تدوين شده و مشخصي را اجرايي كنند، چرا كه نهادهاي نظارتي بر امور جوانان با دقت بر روي اين حوزه متمركز شده‌اند.

////////////////////////نشست گفت‌وگوي جوانان و مسوولان استان كرمانشاه برگزار مي‌شود

مدير سازمان ملي جوانان استان كرمانشاه از برگزاري نشست گفت‌وگوي جوانان و مسوولان استان، همزمان با ولادت حضرت علي اكبر (ع) و روز جوان خبر داد.

محسن زارعي با اشاره به برگزاري همايش جوان، قرآن و معنويت با حضور ‌٢٠٠ نفر از جوانان استان و تجليل از چهره‌هاي برتر در اين حوزه همزمان با ولادت حضرت علي اكبر (ع) گفت: جشن ولادت آن حضرت و روز «جوان» در ‌١٢ مسجد استان و با حضور ‌٥٠٠ نفر از جوانان برگزار خواهد شد.

زارعي با اشاره به برگزاري مراسم تجليل از جوانان برتر و جوان ياوران، گفت: تاكنون ‌٤٠ جوان ياور استان شناسايي شده‌اند كه در اين همايش از پنج جوان ياور استان تجليل خواهد شد. علاوه بر اين فعالان فرهنگي جوان استان، دانش‌آموزان ممتاز و مشاوران جوان فرمانداري‌ها در اين مراسم حضور خواهند داشت. همچنين عضويت رايگان در كتابخانه‌هاي عمومي، افتتاح نمايشگاه كتاب با عنوان جوان و انتظار و برگزاري مسابقه كتابخواني با عنوان جوان و جواني از ديگر برنامه‌هاي روز جوان است.

وي برگزاري برنامه‌هاي پياده روي و دوچرخه سواري جوانان را از ديگر برنامه‌هاي مرتبط با ورزش و سلامت جوانان در روز جوان اعلام و اظهار كرد: همزمان با اين مناسبت، معرفي هيات‌هاي ورزشي، غبار روبي مزار شهدا، بازديد جوانان از مكان‌هاي صنعتي و پروژه‌هاي در حال احداث، نشست جوانان نخبه با صنعتگران و جمع‌آوري ايده‌هاي جوانان انجام مي‌شود.

//////////////////برگزاري پياده‌روي خانوادگي و مسابقات ورزشي بين جوانان كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي

در استان يزد

مهران اژدرپور ـ مدير سازمان ملي جوانان يزد ـ گفت: هماهنگي جهت گرفتن مرخصي تشويقي تعدادي از سربازان، برگزاري همايش جوانان بسيجي نمونه از برنامه‌هاي سپاه الغدير و همچنين برگزاري همايش ويژه براي افراد زير پوشش و تهيه و توزيع بروشور ويژه رفتار اجتماعي براي جوانان از برنامه‌هاي بهزيستي در هفته جوان است.

وي در ادامه به برگزاري پياده‌روي خانوادگي و مسابقات ورزشي بين جوانان كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي از سوي سازمان تربيت بدني اشاره كرد و افزود: برگزاري آيين‌ و همايش معرفتي ويژه امدادگران جوان و در اختيار قراردادن سالن‌هاي تئاتر و آمفي تئاتر به صورت رايگان با همكاري ستاد هفته جوان، از برنامه‌هاي ويژه جمعيت جوانان هلال احمر است.

مدير سازمان ملي جوانان با اشاره به شخصيت والاي حضرت علي اكبر (ع) ادامه داد: برگزاري همايش جوانان هيات‌هاي مذهبي با رويكرد معرفي شخصيت حضرت علي اكبر (ع)، تهيه مطالب كوتاه و جذاب براي نشريات هيات‌هاي مذهبي و برگزاري همايش روحانيون از برنامه‌هاي سازمان تبليغات و برگزاري مسابقات فرهنگي با بهره‌گيري از توانمندي‌هاي كانون مساجد، فضاسازي شهر با همكاري شهرداري و همچنين هماهنگي با مطبوعات محلي و سايت‌هاي خبري از فعاليت‌هاي كانون مساجد استان يزد است.

وي همچنين به برگزاري همايش جوان زير پوشش كميته امداد امام خميني (ره) با حضور استاندار و نماينده ولي فقيه اشاره كرد و از برپايي نشست هنرمندان جوانان با حضور استاندار و برگزاري مسابقات، نصب بنر و تبليغات شهري با موضوع زاد روز حضرت علي اكبر (ع) و هفته جوان از سوي حوزه هنري اين استان خبر داد.

وي به ارسال پيام كوتاه تبريك مناسب با توجه به رده سني جوانان به مشتركين جوان از سوي اداره مخابرات اشاره كرد و گفت: چاپ تمبر ويژه حضرت علي اكبر (ع) فروش با تخفيف ويژه و ارسال رايگان بسته ويژه رفتار اجتماعي با همكاري سازمان بهزيستي استان از فعاليت‌هاي اداره پست است.

مشاور جوان استاندار از برگزاري حلقه‌هاي گفت‌وگوي جوان با حضور استاندار در مراكز استان و در شهرستان‌ها با حضور فرماندار خبر داد و افزود: برگزاري مسابقه ويژه هفته جوان به صورت پيام كوتاه، فضاسازي و پخش برنامه‌هاي متنوع در راديو و تلويزيون، برگزاري نشست ويژه روز جوان با حضور مدير سازمان ملي جوانان و معرفي و مصاحبه با جوانان نمونه و پر تلاش استان از برنامه‌هاي ويژه سازمان صدا و سيماي مركز يزد است.

مدير سازمان ملي جوانان استان يزد اظهار كرد: برگزاري همايش ويژه معلمان جوان نمونه از برنامه‌هاي سازمان آموزش و پرورش، ‌هماهنگي جهت اشتراك رايگان سالانه جوانان در كتابخانه‌هاي عمومي استان به مناسبت هفته جوان از فعاليتهاي ويژه اداره كل كتابخانه‌هاي استان و هماهنگي و برنامه‌ريزي براي بازديد مسوولان استان از خانواده‌هاي شهيدان جوان، شناسايي شهيدان ويژه،‌تقدير از خانواده‌هاي آن‌ها و معرفي و تقدير از فرزندان جوان و برگزيده شهدا از مسووليت‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

مهران اژدرپور به هماهنگي براي استفاده رايگان جوانان از موزه‌هاي باستاني، تاريخ طبيعي و تورهاي بازديد از اماكن باستاني و تفريحي از سوي سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري اشاره كرد.

//////////////////////جشن روز جوان با حضور بيش از ‌١٠ هزار جوان همداني برگزار شد

سعيد كرمي ـ مدير سازمان ملي جوانان استان همدان ـ گفت: جشن بزرگ «جواني سيصد و سيزده» از بزرگ‌ترين برنامه‌هاي ويژه روز «جوان» است كه با حضور بيش از ‌١٠ هزار جوان همداني در ورزشگاه ملت برگزار مي‌شود و با سخنراني نماينده ولي فقيه در دانشگاه هنر و استاندار همدان همراه خواهد بود. در اين مراسم بيش از پنج هزار بسته فرهنگي به شركت كنندگان اهدا خواهد شد. همچنين ‌٣٣ جوان برگزيده استان معرفي و تقدير خواهند شد.

كرمي اظهار كرد: برگزاري نشست‌هاي خبري با رسانه‌ها و اطلاع‌رساني در قالب برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني و مطبوعات درباره هفته جوان و حضرت علي اكبر (ع) ديدار با خانواده شهداي جوان، ديدار با امام جمعه و نماينده ولي فقيه در استان با حضور دبيران تشكل‌ها و جوانان برگزيده استان، ‌ديدار با استاندار براي بيان مسايل و دغدغه‌هاي نسل جوان و ديدار بيش از ‌٥٠ جوان استان به عنوان نمايندگان سمن‌ها، نخبگان جوان و جوانان موفق با مدير كل صدا و سيماي استان همدان و معاونين وي از جمله برنامه‌هاي ويژه روز جوان است.

وي گفت: همچنين برنامه‌ريزي شده تا مسوولان استاني سازمان ملي جوانان در تمامي شهرستان‌هاي استان حضور يابند و در ديدار با جوانان اين شهرستان‌ها مسايل و مشكلات و ديدگاه‌هاي جوانان را با امام جمعه، فرماندار و نماينده هر شهر مطرح كنند.

وي افزود: از ديگر برنامه‌هاي روز «جوان» در استان همدان مي‌توان به حضور جوانان سمنها و جوانان تحت پوشش كميته امداد امام خميني (ره) و بهزيستي، اردوي يك روزه جوانان تشكل‌ها و دبيران سمن‌ها و جلسات توجيهي و تصميم‌گيري براي برنامه‌هاي آتي سمن‌ها، مرخصي تشويقي و حتي بخشودگي براي دو هزار سرباز، تقدر از مديران و كارمندان جوان دستگاه‌هاي اجرايي استان و ديدار جوانان با مدير و كارشناسان سازمان ملي جوانان استان اشاره كرد.

///////////////////////////جوانان شيرازي با جوانان بوسني ديدار مي‌كنند

مدير سازمان ملي جوانان استان فارس از ديدار ‌١٠٠ نفر از جوانان نخبه و دبيران سازمان‌هاي مردم نهاد اين استان با ‌٤٠ نفر از جوانان بوسني خبر داد.

حجت الاسلام محسن اسماعيل پور هدف از انجام اين ديدار را تعامل فرهنگي بين كشورهاي مسلمان و تبادل نظر و انديشه جوانان دو كشور اعلام كرد و در ارتباط با ديگر برنامه‌هاي مرتبط با روز جوان، گفت: همايش الگوي ماندگار به منظور طرح و بررسي ويژگي‌هاي حضرت علي اكبر (ع) به مدت سه روز و با حضور متخصصان كشوري برگزار خواهد شد، تا زمينه‌اي براي الگوسازي، هويت‌يابي و خودباوري جوانان باشد.

وي جشن بزرگ جوانان با حضور هفت هزار نفر از جوانان استان را از ديگر برنامه‌هاي روز جوان اعلام كرد و افزود: جشنواره‌ ويژه جوانان هنرمند با عنوان شعر آيينه نبي، ديدار خانواده شهدا و جوانان، برگزاري كارگاه آموزشي ثبت خاطرات شفاهي جنگ، همايش زلال‌ترين عطش، پياده‌روي جوانان و صعود به جوانان شيرازي به قله دماوند از ديگر برنامه‌هاي روز جوان است.

اسماعيل پور با اشاره به برگزاري جلسه ديدار جوانان نخبه و نماينده ولي فقيه استان اظهار كرد: ايجاد حلقه‌هاي گفت و گوي جوانان با مسوولان، نمايشگاه فصل جواني به منظور ارائه توانمندي‌هاي جوانان استان و ايستگاه‌هاي درونشهري براي پذيرايي از جوانان در قالب فضاهاي فرهنگي و هنري از ديگر برنامه‌هاي اين روز است، استفاده رايگان از خدمات پزشكي مراكز بهداشت و درمان استان و بازديد رايگان جوانان از مراكز گردشگري استان به منظور هويت بخشي جوانان از برنامه‌هاي قابل پيش‌بيني براي روز ولادت حضرت علي اكبر (ع) است.

وي به مشاركت دستگاه‌هاي عضو ستاد ساماندهي امور جوانان استان براي ارائه امكانات رايگان به جوانان اشاره و اظهار كرد: سازمان ميراث فرهنگ و گردشگري، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان تبليغات اسلامي از جمله دستگاههاي همكار در راستاي اجراي برنامه‌هاي مرتبط با اين مناسبت هستند. زمينه‌سازي براي تقويت هويت جوانان از مهم‌ترين رويكردهاي سازمان ملي جوانان براي حمايت از برنامه‌هاي مرتبط با روز جوان است.

///////////////////////مجموعه نشست‌هاي جوان امروز و دهه چهارم انقلاب در استان سيستان و بلوچستان برگزار مي‌شود

عباسعلي ارجمندي ـ مدير سازمان ملي جوانان استان سيستان و بلوچستان ـ گفت: مجموعه نشست‌هاي گفتمان ديني جوانان با حضور بيش از هزار و ‌٢٠٠ جوان فعال استان سيستان و بلوچستان در ‌١٠ شهرستان اين استان برگزار مي‌شود.

وي گفت: از ديگر برنامه‌هاي ويژه روز جوان در استان، ‌ديدار بيش از ‌١٠٠ نفر از جوانان فعال سمن‌ها، دبيران تشكل‌ها، ورزشكاران، طلاب و نخبگان استاني با نماينده ولي فقيه و اعضاي ستاد ساماندهي امور جوانان استان و شوراي هماهنگي تشكلهاي سراسري جوانان است. در اين ديدار مسايل، مشكلات و دغدغه‌ جوانان و مسوولان امور جوانان، مطرح شده و حاضران به بحث و تبادل نظر در اين خصوص مي‌پردازند.

ارجمندي افزود: با حمايت سازمان ملي جوانان سيستان و بلوچستان و با همكاري دستگاه‌ها و نهادهاي اجرايي استان برنامه‌هايي چون ديدار فرماندار زاهدان و جوانان با محب فارسي از سرداران دفاع مقدس، برگزاري جشن‌هاي ويژه ميلاد حضرت علي اكبر (ع) روز جوان در شهرهاي مختلف استان، ‌غبارروبي مزار شهدا، اعزام ‌١٦٨ دانش‌آموز دختر فارغ التحصيل تشكل‌ها به مشهد مقدس، تخفيف ويژه تالارها و سالن‌ها براي برگزاري مراسم جشن ازدواج در روز جوان، تجليل از جهادگران جوان فعال و توزيع بسته‌هاي فرهنگي به جوانان به مناسبت روز جوان در سطح استان برگزار مي‌شود.

وي افزود: همايش بزرگ پياده‌روي خانواده‌ها و جوانان نيز با همكاري تربيت بدني استان، بنياد شهيد و امور ايثارگران، جهاد كشاورزي، استانداري، ‌اداره كل مخابرات، اداره كل برق و سپاه سيستان و بلوچستان با حضور بيش از ‌٨٠ هزار نفر برگزار مي‌شود. همچنين يكي از سالن‌هاي ورزشي جديد استان با نام حضرت علي اكبر (ع) نامگذاري خواهد شد.

مدير سازمان ملي جوانان استان سيستان و بلوچستان در پايان به نگاه دستگاههاي اجرايي استان به امور جوانان اشاره كرد و گفت: هر گاه سازمان ملي جوانان در استان‌ها توانسته در تعامل با دستگاه‌هاي مختلف ورود خوبي را داشته باشد، منجر به اعتماد سازي و پذيرش و برخورد مناسب تشكل‌هاي جوانان از سوي دستگاه‌هاي اجرايي شده است. نگاه دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف به سازمان ملي جوانان نسبت به گذشته تغيير كرده و اكنون سازمان توانست اين تعامل صحيح را با دستگاه‌ها داشته باشد.

وي ادامه داد: اگر در عرصه‌هاي اداري و برنامه‌ريزي و نظارت مانند ستاد ساماندهي امور جوانان، شوراي برنامه‌ريزي استانها و يا شوراي هماهنگي تشكل‌هاي سراسري هم بتوانيم جوانان و نمايندگاني از دبيران تشكل‌هاي جوانان را وارد كنيم و از حضورشان بهره بگيريم، اين اعتمادسازي و جايگاه جوانان را غني‌تر از هر زماني خواهيم داشت، حتي در بحث اوقات فراغت نيز بايد به جاي آن كه به دنبال ورود دستگاه‌هاي اجرايي باشيم، سازمان‌هاي مردم نهاد جوانان را وارد عرصه فعاليت كرده و تقويتشان كنيم.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 430]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن