تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820863894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سپاه پاسداران اقلاب اسلامي: ايران عزت و عظمت خويش را مديون آزادگان و شهيدان مي‌داند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سپاه پاسداران اقلاب اسلامي: ايران عزت و عظمت خويش را مديون آزادگان و شهيدان مي‌داند
گروه سياسي: جامعه‌ امروز ايران اسلامي، عزت و عظمت خويش را مديون رشادت و مجاهدت آزادگان و شهيدان گلگون‌كفن دفاع مقدس مي‌داند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از روابط عمومي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، اين نيرو با صدور اطلاعيه‌اي، سالروز ميلاد پربركت بقيه‌الله الاعظم صاحب‌الزمان حضرت مهدي (عج) و 26 مردادماه سالروز بازگشت اسطوره‌هاي صبر و استقامت و ايثار و سفيران بلندآوازه مقاومت هشت سال دفاع مقدس به آغوش ميهن اسلامي را به تمامي آزادگان جهان و به ويژه مردم عزيز ايران اسلامي تبريك گفت.

در اين اطلاعيه مي‌خوانيم: آزادگان سرافراز منتظران و شيفتگان آن امام همام با استقامت در برابر دشمنان پس از سال‌ها تحمل رنج و سختي، شيريني و حلاوت صبوري‌شان را چشيدند و جامعه‌ امروز ايران اسلامي، عزت و عظمت خويش را مديون رشادت و مجاهدت اين عزيزان و شهيدان گلگون‌كفن دفاع مقدس مي‌داند.

در اين اطلاعيه آمده است: ميهن اسلامي ما مقاومت و رشادت دلاورمردان آزاده بسيجي، ارتشي و سپاهي را ستوده و به پايداري و ظلم‌ستيزي جوانان عزتمندش افتخار مي‌كند كه با تمام توان در صحنه‌هاي مختلف بين‌المللي از حقوق مسلم خود دفاع كرده و انديشه خام استكبار جهاني براي سدكردن راه پيشرفت ايران را به ياس تبديل مي‌كنند.

سپاه پاسداران در بخش ديگري از اين اطلاعيه، ضمن تجليل از ايثارگري و مقاومت آزادگان سلحشور، سربلندي و عزت انقلاب اسلامي ايران در جهان را حاصل ايستادگي جوانان غيور اين مرز و بوم در اردوگاه‌هاي مخوف رژيم بعثي صدام در دوران دفاع مقدس دانسته و خواهان ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اين اطلاعيه، مي‌افزايد: آزادگان و ايثارگران پاسداران حافظ استقلال و ارزش‌هاي انقلابند كه با پايداري و عشق به بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري با حضور در جامعه و نقش‌آفريني در تمامي عرصه‌هاي علمي، فن‌آوري و ... به مردم و انقلاب خدمت مي‌كنند.

در پايان اين اطلاعيه آمده است: ملت هميشه قهرمان ايران، اين روز به يادماندني را به عنوان نقطه‌ عطف و برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي كه حماسه‌ صبوري و استقامت فرزندان برومند ميهن اسلامي، بر تارك آن مي‌درخشند را فراموش نخواهند كرد و بار ديگر بر دفاع و ايستادگي در برابر تهديدات و زياده‌خواهي دشمنان و بيگانگان در هر شرايطي تأكيد مي‌كند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن