تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820047078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روستاهاي هدف گردشگري صاحب خانه‌ي ترويج صنايع دستي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: روستاهاي هدف گردشگري صاحب خانه‌ي ترويج صنايع دستي مي‌شوند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: صنايع دستي

مسؤول كميته‌ي گردشگري روستايي و عشايري سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري از تهيه‌ و تصويب دستورالعمل راه‌اندازي خانه‌هاي ترويج صنايع دستي در روستاهاي هدف گردشگري خبر داد.

محمدعلي نمازي در گفت‌وگو با خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به تصويب طرح خانه‌هاي ترويج صنايع دستي در روستاهاي هدف گردشگري و سياست‌هاي حمايتي از اين خانه‌ها اشاره كرد و ادامه داد: در كميته‌ي راهبردي گردشگري روستايي و عشايري مقرر شد تا خانه‌هاي ترويج صنايع دستي با هدف حمايت از صنايع دستي و توسعه‌ي آن‌ها راه‌اندازي شوند.

وي بيان كرد: در خانه‌هاي ترويج صنايع دستي روستاهاي هدف گردشگري، مقرر شده است تا نسبت به شناسايي ابزار و ادوات توليد صنايع دستي شناسايي نيروي انساني، پي‌گيري و فرستادن مواد اوليه براي توليدات و ارزان‌سازي آن‌ها براي منفعت بيشتر صنعت‌گران و هم‌چنين بازاريابي محصولات توليدي اقدام شود.

او معاونت صنايع دستي را مسؤول پي‌گيري راه‌اندازي خانه‌هاي ترويج صنايع دستي در روستاهاي هدف گردشگري دانست و گفت: تا دو هفته‌ي آينده، دستورالعمل اجرايي راه‌اندازي اين خانه‌ها با همكاري سازمان تعاون روستايي تهيه مي‌شود.

نمازي اظهار داشت: پس از تهيه و تصويب دستورالعمل اجرايي در شوراي راهبردي روستاهاي هدف گردشگري، اين دستورالعمل براي اجرا به معاونت صنايع دستي استان‌ها ابلاغ مي‌شود تا هرچه سريع‌تر در روستاهاي مورد نظر نسبت به برپايي چنين خانه‌هايي اقدام شود.

وي افزود: براي راه‌اندازي خانه‌هاي ترويج صنايع دستي در روستاها، اختصاص خانه‌هاي تاريخي و روستايي در اولويت‌اند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن