تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809254537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

"اردیبهشت" عشق واقعی را برای جوانان تعریف می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: گیتی خامنه مجری برنامه "اردیبهشت" معتقد است این برنامه در بازگو کردن موضوع دوست داشتن و عشق برای جوانان جسارت دارد.

گیتی خامنه مجری با سابقه برنامه‌های کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای برنامه "اردیبهشت" گفت: بسیار خوشحالم که این برنامه توانسته است توجه جوانان را به خود جلب کند. بده بستانی که در این برنامه میان من به عنوان مجری و آقای میثاق کارشناس صورت می‌گیرد در خلال این برنامه اتفاق افتاد و به نظر می‌آید توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی ادامه داد: ما قبل از اجرای هر برنامه چند دقیقه در مورد موضوعاتی که قرار است برای جوانان از عشق و محبت بگوییم صحبت می‌کنیم تا بتوانیم به صورت کارشناسانه و منظم به این مقولات بپردازیم. آقای میثاق همیشه به من می‌گوید برای اولین بار است که در برنامه‌ای هماهنگی میان من و مجری برنامه تعامل و همکاری صورت می‌گیرد و من از این همکاری خوشحالم.

خامنه با تاکید بر اینکه عشق میان جوانان به مشکل اساسی تبدیل شده است، افزود: برنامه "اردیبهشت" جسارت این را دارد که به جوانان در مورد مقوله عشق راهکار بدهد. آگاهی را میان آنها ترویج کند، ما برنامه‌های زیادی برای شناخت عشق واقعی داشته‌ایم اما هیچ کدام از این برنامه‌ها تا امروز نتوانسته‌اند راهکار مناسب و دسته‌بندی شده‌ای به نسل جوان ارائه کند.

وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و وسایل ارتباطی می‌توانیم به راحتی آگاهی افراد را بیشتر کنیم. جوانان ما با استفاده از اینترنت می‌توانند آگاهی‌شان را افزایش دهند اما متاسفانه آنها بیشتر به مسائل سطحی گرایش دارند و می‌خواهند وقتشان را با شنیدن موسیقی آرام و پناه بردن به سینما و تلویزیون پر کنند. گرایش جوانان به فکر کردن در مورد مسائل جدی و حیاتی کمتر است و تقصیری هم ندارند چرا که امروز همه آنها خسته هستند و راه حلی برای برطرف کردن خستگی‌شان می‌خواهند.

خامنه با اشاره به تغییر روحیات مردم افزود: زمانی که از سفر برگشتم احساس کردم همه چیز تغییر کرده است. این تغییرات در ارتباط میان آدم‌ها هم دیده می‌شود. فکر می‌کنم در وهله اول باید به مقوله عشق به صورت جدی نگاه کنیم و جوانان را با این واقعیت آشنا کنیم زیرا آنها بالاخره با آن مواجه می‌شوند. متاسفانه ما در برخورد با بسیاری از مسائل با خودمان تعارف داریم. مثلا اگر چیزی اذیتمان کند به آن پر و بال می‌دهیم و اما مسائلی که باعث آسایش و راحتی ما هستند را کنار می‌گذاریم. یادم می‌آید در سفری که یکی از توریست‌ها به ایران داشت از او پرسیدند ایران به نظرتان چطور بود. او هم در جواب گفت همه چیز آن خوب است اما بهتر است در اتوبان‌هایش هم در بگذارند. منظور او این بود که ایرانی‌ها زمانی که باید با هم تعارف داشته باشند و حق هم را رعایت کنند این کار را انجام نمی‌دهند و در مواقعی که لزومی به تعارف کردن ندارد، به ظاهر به هم احترام می گذارند.

مجری با سابقه برنامه‌های تلویزیونی در پایان خاطرنشان کرد: از اینکه معتقدید "اردیبهشت" توانسته است نظر جوان‌ها را به خود جلب کند بسیار خوشحالم، تا امروز فکر می‌کردم کسی به این برنامه توجه ندارد. همه هدف ما از اجرای چنین برنامه‌ای جلب توجه جوان‌ها و تغییر نگاه آن‌ها نسبت به مقوله عشق بود. جوانان باید نگاه آینده‌نگری به عشق و ازدواج داشته باشند و بدانند دوست داشتن و ازدواج به شیفتگی چند روز اول ختم نمی‌شود. برنامه "اردیبهشت" عشق واقعی و ماندگاری آن را برای جوانان تشریح و تعریف می‌کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن