تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816709133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخالفت روسیه با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اکونیوز:روسیه مخالفت خود را با اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران اعلام و تاکید کرد که تاثیرات آنها از آنچه جامعه بین‌المللی درباره آن توافق کرده است، فراتر خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،" سرگئی لاوروف"، وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ نسبت به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران هشدار داد و با بیان این که "تحریم‌هایی که در ژوئن سال گذشته علیه برنامه هسته‌یی ایران اعمال شد دوره خود را گذرانده است" افزود که تحریم‌های بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران روی اقتصاد تهران تاثیر منفی خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری آلمان، وزیر امور خارجه روسیه با بیان این‌که "هرگونه پیشهاد جدیدی عملا با هدف فلج کردن اقتصاد ایران اعمال خواهد شد" افزود که چنین چیزی بخشی از توافقی که پنج عضو دایم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، انگلیس، روسیه، فرانسه و چین) به علاوه آلمان هنگام آغاز تلاش‌ها برای رفع شک و تردیدها پیرامون برنامه هسته‌یی ایران به آن دست یافتند، نبود.
لاوروف علاوه بر آن گفت که نشست استانبول "یک شکست کامل" نبود.
به گزارش خبرگزاری نووستی، سرگئی ایوانف، معاون نخست‌وزیر روسیه هم در همان کنفرانس گفت: «ما معتقدیم که نه تحریم‌های بیشتر و نه ایجاد رعب و وحشت و اعمال زور نمی‌تواند ابزار مناسبی برای حل این مسایل باشد.
معاون نخست‌وزیر روسیه تاکید کرد که ایران نباید به یک قدرت هسته‌یی تبدیل شود و افزود که نگرانی‌ها درباره این که تهران ممکن است در چند سال آینده به سلاح هسته‌یی دست یابد، بی‌اساس است.
به گزارش خبرگزاری آلمان، ایوانف گفت: «هیچ گزینه‌ای نمی‌تواند جایگزین مذاکرات بیشتر شود.
الون توشر، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در زمینه کنترل تسلیحاتی نیز در این کنفرانس گفت: در همچنان برای مذاکرات باز است.
اما وی افزود: آمریکا به دیپلماسی پوچ و خالی و مذاکراتی که هدف آن وقت‌کشی و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت‌ها باشد راضی نخواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران پیش از این درباره پیامد تکرار اشتباه‌های گذشته غرب درخصوص برخورد با ایران به آن‌ها هشدار داد و به قدرت‌های غربی توصیه کرد که در محاسبات خود دچار اشتباه نشوند و مسیر اشتباه گذشته را تکرار نکنند.
سعید جلیلی درباره احتمال روی آوردن قدرت‌های غربی به اعمال تحریم علیه ایران در شورای امنیت با بیان این که اعمال هر نوع تحریم جدیدی علیه ایران برای غرب پرهزینه‌تر خواهد بود، گفت: این مساله جدیدی نیست. آن‌ها بارها چنین اقدامی انجام داده‌اند. ما به آن‌ها گفته‌ایم که مبانی مسیراشتباهی که شما طی می‌کنید، اشتباهاتی است که مرتکب می‌شوید.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به سر می‌برد و گواه آن نیز همین طرح بزرگ اقتصادی است که در ایران شروع شد. ما بزرگ‌ترین جراحی اقتصادی تاریخ کشورمان را در این شرایط شروع کردیم، طرحی که ناشی از اعتماد به نفس بالای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است. ما امروز در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم؛ بنابراین ما به آن‌ها توصیه می‌کنیم که دچار اشتباه محاسباتی نشوند و مسیرهای غلط گذشته را طی نکنند؛ زیرا آن مسیرها بیش از همه برای آن‌ها پرهیزنه و بی‌فایده است.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در ماه ژوئن گذشته در مخالفت با برنامه صلح‌آمیز هسته‌یی ایران با صدور قطعنامه جدیدی، دور چهارم تحریم‌ها بر ضد ایران را تصویب کرد.
مقامات جمهوری اسلامی ایران این تحریم‌ها را مغایر با قوانین بین‌المللی دانسته و تاکید کرده‌اند که این گونه اقدامات نمی‌تواند تهران را از حق دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌یی که عمدتا برای مصارف تحقیقاتی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، محروم کنند.
همچنین، مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که تهران به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌یی (ان پی تی) و اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حق دارد از فن‌آوری مسالمت‌آمیز هسته‌یی برخوردار باشد.
تهران در 14 دی‌ماه سال جاری نمایندگان گروه‌های جغرافیایی و سیاسی گروه وین مستقر در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، گروه 77 و جنبش عدم تعهد را برای بازدید از تاسیسات هسته‎یی ایران دعوت کرد.
نمایندگان بیش از 120 کشور جهان در سفری دو روزه به ایران از راکتور آب سنگین ایران واقع در استان مرکزی (اراک) و تاسیسات غنی‌سازی اورانیوم نطنز دیدار کردند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن