تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815650383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه يك )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه يك )
قطع انشعاب برق اصناف متخلف در مشهد

معاون خدمات مشتركان و بازار برق شركت توزيع نيروي برق مشهد گفت: انشعاب برق اصناف متخلف در كلانشهر مشهد پس از اخطار و مهلت 24 ساعته قطع مي شود.
مهندس محسن حكاك در گفتگو با ايرنا افزود: اين اقدام به منظور اعمال مديريت مصرف و حفظ پايداري شبكه هاي توزيع برق، انجام مي شود.
او گفت: در اين راستا با كليه اصنافي كه بر خلاف آيين نامه تكميلي تعرفه هاي برق اقدام به روشن كردن لامپ در جلوي مغازه و معابر به منظور جذب مشتري مي كنند، برخورد مي شود.وي با بيان اينكه در اين خصوص با مقامهاي قضايي، فرمانداري و شهرداري هماهنگي شده است، گفت: مأموران شركت توزيع برق مشهد در صورت مشاهده نصب هر گونه لامپ در جلوي مغازه ها و پياده روها، اقدام به اخطار به واحد صنفي نموده و در صورت بي توجهي نسبت به قطع انشعاب برق مشترك اقدام مي كنند.حكاك بيان كرد: آن دسته از واحدهاي صنفي كه انشعاب برق آنان قطع شود بايد براي وصل مجدد تعهد محضري بدهند.او گفت: از جمله اهداف ديگر مورد پيگيري در اين برخورد كاهش آلودگي نوري در شهر و اصلاح فرهنگ غلط ايجاد شده در بين اصناف در جذب مشتري است.وي تأكيد كرد: روشنايي معابر وظيفه شركت برق است و در صورت هر گونه مشكل روشنايي در معابر شهروندان مي توانند در تماس با شماره تلفن 121 درخواست اصلاح سيستم روشنايي بكنند.معاون خدمات مشتركان و بازار برق شركت توزيع نيروي برق مشهد گفت: در اين راستا در هشت ناحيه مشهد 25 گروه از مأموران شركت برق اقدام به بازرسي از اصناف مي كنند.او در پايان افزود: اصنافي مانند ميوه فروشيها، سوپرماركتها و نمايشگاههاي خودرو بيشترين آمار تخلفات از اين نوع را دارند.

يك مسؤول: حضور فعال رسانه ها حفاظت مطلوب از ميراث فرهنگي را تسهيل مي كند

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي گفت: حضور فعال رسانه ها در حوزه ميراث فرهنگي حفاظت مطلوب از ميراث فرهنگي و تاريخي را تسهيل مي كند.محسن لشگري در مراسم تجليل از خبرنگاران حوزه اين سازمان در استان افزود: در صورت فرهنگ سازي از سوي رسانه ها در ميان آحاد مردم، يگان حفاظت سازمان ميراث فرهنگي در ابعاد مردمي گسترش مي يابد.
وي با بيان اينكه «احساس مي شود در مواردي از حوزه ميراث فرهنگي و صنايع دستي غفلت مي شود» گفت: حساس كردن مسؤولان و تلاش در جهت رشد توجه به اين دو حوزه از جمله مسؤوليتهاي رسانه هاست.او تأكيد كرد: با توجه به جوان بودن جمعيت كشورمان آشنايي جوانان با ميراث فرهنگي و صنايع دستي به عنوان بخشي از هويت ملي و اعتقادي ضرورتي جدي است.وي گفت: رسانه ها و خبرنگاران بازوان توانمندي هستند كه مي توانند با نگاه بيروني به عملكرد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در ارايه خدمات مطلوب و در شأن خراسان رضوي ياري دهند.مديركل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور نيز در اين مراسم بر نقش خبرنگاران در حفاظت از ميراث فرهنگي، توسعه صنعت گردشگري و ماندگاري صنايع دستي تأكيد كرد.
وي افزود: امروز مهمترين نياز رسانه ها فرهنگ سازي در جامعه و افزايش بيش از پيش حفاظت از آثار و ابنيه تاريخي و ناامن كردن فضا براي تخريب گران اين آثار به واسطه آگاهي مردم است.

10 هكتار از مراتع پارك ملي« تندوره» در آتش سوخت

معاون محيط طبيعي اداره كل محيط زيست خراسان رضوي اعلام كرد: حدود 10 هكتار از مراتع منطقه حفاظت شده پارك ملي تندوره در شهرستان درگز طعمه حريق شد.
مهندس رمضانعلي تقي پور به ايرنا گفت: خوشبختانه آتش به مناطق داخلي پارك سرايت نكرده و نقاطي كه طعمه حريق شده مناطقي بوده كه فاقد درخت و بيشتر از پوشش گياهي برخوردار بوده است.
وي گفت: اين حادثه در اوايل هفته جاري در دره مسير زيارتگاه «علي بلاغ» مراتع حفاظت شده اتفاق افتاد كه بلافاصله نيروهاي امدادي اداره محيط زيست در محل حاضر و اقدامهاي لازم را به منظور مهار و اطفاي حريق انجام دادند.
وي افزود: با هماهنگي فرمانداري شهرستان با نيروهاي امدادي اداره منابع طبيعي، نيروي انتظامي نيز در محل حاضر و با تلاش مأموران در مدتي كمتر از سه ساعت آتش سوزي مهار گرديد.
تقي پور اظهار داشت: در حال حاضر نيروهاي پاسدار حريق اداره محيط زيست به منظور كنترل بيشتر منطقه در محدوده آتش سوزي شده حضور دارند.
وي با بيان اينكه علت آتش سوزي هنوز در دست بررسي است، گفت: اما آنچه مشخص است تردد بالا در اين جاده به دليل وجود زيارتگاه است كه همين امر موجب شده هر ساله شاهد وقوع آتش سوزي در اين منطقه باشيم.
او افزود: رعايت نكردن نكات ايمني از سوي مسافران و انداختن ته سيگار در كنار جاده مهمترين عامل وقوع آتش سوزي طي سالهاي اخير در اين منطقه بوده است.
اين مسؤول بيان كرد: البته با توجه به شدت خشكسالي، احتمال تأثير اين شرايط در بروز آتش سوزي نيز وجود دارد كه فعلاً از سوي كارشناسان در دست بررسي است.
وي گفت: وسعت عرصه طبيعي پارك ملي تندوره بالغ بر پنج هزار هكتار است.

دو ضرب الاءجل پژمان به 13 شهردار

خراسان امروز:شهردار مشهد خطاب به شهرداران مناطق 13 گانه شهر تأكيد كرد، طي 3 ماه آينده با اجراي طرحهاي مؤثر نسبت به رفع مشكل آب گرفتگي سطح معابر اين كلانشهر اقدام نمايند.به گزارش روابط عمومي و بين الملل شهرداري مشهد «مهندس پژمان» از آنان خواست در سه ماه آينده مشكل آب گرفتگي در مشهد كاملاً برطرف شود. وي اظهار داشت: امسال بايد مشكل آب گرفتگي ها برطرف شود و چنانچه لازم است از پروژه هاي ديگر حذف اعتبار گرديده و اين پروژه ها تأمين گردد تا در روند كار تعطيلي صورت نگيرد.وي همچنين خواستار تسريع در اجراي پروژه هاي عمراني شهر شد و گفت: در راستاي افزايش رضايتمندي شهروندان بايد پروژه هاي عمراني سطح شهر در قالب سه شيفت كاري اجرا شود تا در حداقل زمان ممكن به بهره برداري برسد. شهردار مشهد بر لزوم بهره گيري از سازه هاي پيش ساخته و استفاده از مواد و مصالح مناسب در اجراي پروژه هاي عمراني سطح شهر تأكيد كرد و اين امر را سبب كاهش هدررفت منابع دانست.

مديرعامل مؤسسه كشت و دام كنه بيست رضوي: عدم ثبات قيمت نهاده هاي دامي، بزرگترين مشكل دامداران است

خراسان امروز:مديرعامل مؤسسه كشت و صنعت كنه بيست رضوي گفت: با وجود افزايش قيمت نهاده هاي دامي، نرخ محصولات لبني تغيير چنداني نداشته است.به گزارش اداره كل روابط عمومي آستان قدس رضوي، سيد عباس ميري در ميزگرد مشكلات كشاورزي با بيان اين مطلب افزود: مشكلاتي در رابطه با تأمين نهاده هاي دامي وجود دارد كه همه دامداران درگير آن هستند، به طوري كه بخشي از گاوداران بخش خصوصي تصميم به جمع آوري گاوداريهاي خود دارند.وي اظهار كرد: با وجود افزايش قيمت نهاده هاي دامي، نرخ محصولات لبني در حد 2 سال گذشته است.وي به توسعه واحد مرغداري مؤسسه كشت و دام كنه بيست رضوي اشاره كرد و گفت: اخيراً ظرفيت مرغداري مؤسسه كشت و دام كنه بيست رضوي از 50 هزار قطعه به 100 هزار قطعه مرغ گوشتي افزايش يافته است.مديرعامل مؤسسه كشت و دام كنه بيست رضوي گفت: قيمت نهاده هاي دامي سير صعودي دارد، در حالي كه قيمت مرغ، دائم دستخوش تغيير و نوسان است.وي با انتقاد از اجراي طرح ساماندهي مرغ و تخم مرغ تصريح كرد: شركت پشتيباني امور دام كشور بخشي از نهاده هاي واحدهاي مرغداري را با نرخ روز تأمين و مرغ توليدي را 20 درصد كمتر از قيمت بازار خريداري مي كند.وي همچنين اضافه كرد: شير توليدي مؤسسات آستان قدس رضوي به لحاظ كيفيت برابر با استانداردهاي جهاني است. با اين وجود قيمت هر كيلو شير 370 تومان و در مقابل جو كيلويي 450 تومان است.

مسابقات كشوري رقابت مهر در مشهد

خراسان امروز- دلپذير: بيستمين دوره مسابقات كشوري رقابت مهر در رواق دارالهدايه حرم مطهر رضوي آغاز شد.
دبير اجرايي اين مسابقات به خبرنگار ما گفت: در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني جمعيت هلال احمر خراسان رضوي برگزار مي شود 349 نفر از 30 استان كشور در دو گروه سني 12 تا 17 سال و 18 تا 29 سال در مدت چهار روز به رقابت مي پردازند.
محمد قاسمي با اشاره به اينكه اين مسابقات در بخشهاي قرائت قرآن، نهج البلاغه، زبان انگليسي، امداد، كمك هاي اوليه و توان افزايي برگزار مي شود، افزود: در ارزيابي اين مسابقات براي نخستين بار از استادان خارج استان بهره گرفته شده است.
وي اتحاد براي مهرورزي و استعداديابي و شكوفايي استعدادهاي نهفته را شعار اصلي و از سياستهاي راهبردي اين دوره از مسابقات عنوان كرد.
وي خاطرنشان كرد: زيارت حرم مطهر رضوي، بازديد از موزه هاي آستان قدس رضوي، برگزاري كارگاه هاي آموزشي، تفسير قرآن كريم و غبارروبي مزار شهداي گمنام از برنامه هاي جنبي اين مسابقات است.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 362]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن