تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703683




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احضار معاون جنجالي به مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: احضار معاون جنجالي به مجلس
گروه سياسي:مشاور پرحاشيه رئيس جمهور كه پيش از اين با انتشار فيلم حضورش در مراسمي در تركيه خبرساز شده بود، بار ديگر به صدر توجه خبرنگاران بازگشته است.

اظهار نظر اسفنديار رحيم مشايي درباره دوستي با يهوديان ساكن در سرزمينهاي اشغالي كه روزنامه كيهان هم حتي از آن به عنوان «اظهارات غلط رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري كه با ذوق زدگي و استقبال رسانه هاي رژيم صهيونيستي مواجه شد» ياد كرد، بار ديگر وي را به سوژه تازه اصحاب رسانه تبديل كرد.در حالي كه با گذشت زمان، جنجال سخنان رحيم مشايي مي رفت تا به سردي بگرايد، سخنان دوباره او در يك نشست خبري در كاخ گلستان بار ديگر بر آتش اظهارنظرهاي مختلف دميد.
اسفنديار رحيم مشايي در اين نشست خبري در آغاز هفته گفت: بنده به حرفهايم افتخار مي كنم و آنها را اصلاح نمي كنم، بلكه هزار مرتبه ديگر نيز تكرار مي كنم كه ما، آحاد مردم دنيا را دوست داريم و اين افتخار ماست كه چون اعتقاد و آرمانهايمان انساني است، در بين توده هاي مردم در دنيا دشمني نداريم.
معاون رئيس جمهور ادامه داد: بنده پيش از اين نيز گفته ام كه مردم آمريكا از نظر ارتباطات از برترين ملتهاي دنيا هستند. با افتخار مي گويم كه اين اظهارات را ضرب در هزار كنيد. اين اظهارات را هيچ گاه خلاف نمي دانم.
اين تأكيد دوباره بار ديگر موجي از اظهار نظرهاي مختلف را به راه انداخت، تا آنجا كه سرانجام روز گذشته رسانه ها از احضار رحيم مشايي به مجلس خبر دادند.

مشايي به مجلس فراخوانده شد
اسفنديار رحيم مشايي، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري براي اداي توضيحات درباره اظهارات اخيرش در مورد دوستي با مردم اسرائيل به مجلس احضار شد.
سيد جلال يحيي زاده، نماينده مردم تفت و ميبد به مهر گفت: ديروز در جلسه كميسيون فرهنگي مجلس، نمايندگان به بررسي اظهارات اخير مشايي درباره مسايل سياست خارجي به خصوص دوستي با مردم اسرائيل پرداختند و به همين دليل قرار شد كميسيون از رئيس سازمان ميراث فرهنگي دعوت كند تا امروز(چهارشنبه) در جلسه اي به نمايندگان درباره علت اين نوع اظهارات توضيح دهد.

سر خوشگلها دعوا مي شود!
اسفنديار رحيم مشايي روز دوشنبه در مراسم نمايشگاه عكس شگفتيهاي ايران گفت: ما نيازي به خشونت در دنيا نداريم. كسي كه جيبش پر است، نيازي به شلوغ كاري ندارد.به گزارش خبرگزاري ميراث، وي افزود: خوشگلها با هم دعوا نمي كنند، اما سر خوشگلها دعوا مي شود !ايران يكي از اين خوشگلهاست.

احتمال طرح سؤالاز رئيس جمهور
خبرگزاري ايلنا هم خبرداد: سيدجلال يحيي زاده در واكنش به تكرار موضع اسفنديار رحيم مشايي، معاون رئيس جمهور مبني بر اعلام دوستي با مردم اسرائيل، گفت: مجلس به اين اظهارات واكنش نشان مي دهد و حتي ممكن است به طرح سؤال از رئيس جمهور بينجامد.

غاصبان سرزمينهاي فلسطيني را ملت نمي دانيم
همچنين به گزارش مهر، دادستان كل كشور در حاشيه ملاقات اعضاي دفتر جنبش امل لبنان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اظهارات معاون رئيس جمهور درباره ملت اسرائيل گفت: جمهوري اسلامي ايران به غاصبان اراضي فلسطين مظلوم، «ملت» اطلاق نمي كند.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن