تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806878733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
تمرينات پرسپوليس در غياب قطبي، ماركو و عابدزاده

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي مقابل پاس همدان و دو روز تعطيلي از سر گرفته شد.
در اين راستا تمرين بدنسازي تيم فوتبال پرسپوليس در محل آكادمي المپيك مجموعه انقلاب برگزار شد. اين تمرين زيرنظر پرويز كماسي و افشين پيرواني با حضور اكثر بازيكنان تيم پرسپوليس شروع شد. در ابتدا بازيكنان با دويدن سبك به دور زمين چمن آكادمي بد ن هاي خود را گرم كردند و پس از 15 دقيقه براي زدن وزنه و تمرينات بدنسازي به سالن بدنسازي آكادمي رفتند كه اين بخش از تمرينات زيرنظر مستقيم پرويز كماسي و با وزنه انجام شد.
در اين تمرين افشين قطبي، كوسا ماركو و احمدرضا عابدزاده و همچنين محمود خوردبين سرپرست تيم حضور نداشتند. از بازيكنان پرسپوليس نيز حسين بادامكي، ابراهيم توره و عليرضا نيكبخت واحدي در اين جلسه تمريني غايب بودند. ايوان پتروويچ و بهادر عبدي به دليل مصدوميت تمرينات بدنسازي اختصاصي را زيرنظر زرينه پزشك تيم پرسپوليس انجام دادند.

عليرضا حقيقي دروازه بان پرسپوليس:
ناراحت يا پشيمان نيستم

عليرضا حقيقي پس از يك سال ، فرصت يافت تا در درون دروازه پرسپوليس قرار بگيرد; آخرين خاطره او با پرسپوليس به بازي مقابل سايپا در ليگ ششم و زماني كه او پنالتي حساس سايپا را مهار كرد باز مي گردد، اكنون حقيقي پس از حضور در بازي مقابل پاس همدان به دنبال جايي ثابت در تركيب پرسپوليس است.
وي درباره دوران حضورش در پرسپوليس گفت: در اين مدت خاطرات تلخ و زيباي مختلفي داشتم و نكات مثبت و منفي بسياري را ياد گرفتم; من دربازي مقابل پاس همدان درست پس از يك سال به دروازه پرسپوليس بازگشتم و اميدوارم دراين فصل بتوانم حضور بيشتري در تركيب ثابت تيم داشته باشم.
وي افزود: براي فصل گذشته ناراحت يا پشيمان نيستم چرا كه قسمت اين بود كه نتوانم درون دروازه قرار بگيرم اما، تنها چيزي كه برايم اهميت دارد اين است كه در پايان فصل قهرمان شديم و دل ميليونها هوادار را شاد كرديم و عضوي از خانواده پرسپوليس هستم و طبيعي است كه در اين قهرماني خود را سهيم و شادمان مي دانم. دروازه بان تيم پرسپوليس درباره تمرينات پرفشار عابدازاده و همچنين نظر مثبتش نسبت به حقيقي نيز گفت: عابدازاده به من لطف دارد، من از نخستين روز تمرينات پرسپوليس حاضر بودم و انصافا در اين مدت تمرينات سنگين و پرفشاري را پشت سر گذاشتم اما، به دليل همين تمرينات خوب عابدزاده است كه بسيار آماده هستم. حقيقي افزود: اميداورم در اين فصل فرصت بيشتري براي بازي پيدا كنم و عملكردم به گونه اي باشد كه احمد عابدزاده، افشين قطبي و پيرواني، همچنين تمامي هواداران پرسپوليس را شاد كنم. حقيقي درباره مصدوميت ميثاق معمارزاده و حضورش به عنوان دروازه بان تعويضي دربازي با پاس همدان گفت: ابتدا براي ميثاق معمارزاده دعا مي كنم تا هر چه سريعتر بهبود پيدا كند و به تمرينات باز گردد ، ضمن آن كه دروازه بان تعويضي يا ثابت تفاوتي ندارد و من هر زمان كه به ميدان مي روم تنها به راضي ساختن هواداران و مردم فكر مي كنم. دروازه بان هاي خوبي چون واعظي و معمارزاده در كنارم حضور دارند كه اين رقابت و تمرينات عابدزاده به آمادگي هر سه نفر ما كمك مي كند

مهاجم برزيلي در پرسپوليس

لئوناردو دي كارمو به تيم فوتبال پرسپوليس تهران پيوست.
گفتني است كه مدير برنامه هاي لئوناردو دي كارمو به همراه نماينده باشگاه پرسپوليس در هيات فوتبال استان تهران حاضر شد و قرارداد يكساله اين بازيكن را كه به صورت قرضي از تيم اسپينتوا برزيل به پرسپوليس پيوسته است را به ثبت رساند.دي كارمو به احتمال زياد از هفته چهارم مي تواند پرسپوليس را همراهي كند. اين مهاجم برزيلي سابقه حضور در تيم هاي پايه اي برزيل را دارد.

مسابقات كشتي المپيك 2008 پكن
سوريان به مدال نرسيد

حميد سوريان كشتي گير وزن 55كيلوگرم كشورمان در آخرين مبارزه خود در بازيهاي المپيك 2008پكن براي كسب مدال برنز به مصاف پارك يون چول از كره جنوبي رفت و در فاصله تنها 10ثانيه به پايان وقت سوم مغلوب و از كسب مدال برنز باز ماند.
سوريان،در وقت اول مسابقه با حساب يك بر يك به پيروزي رسيد ، در وقت دوم دو بر دو نتيجه را به حريف كره اي خود واگذار كرد.
در وقت سوم در حالي كه تا 10ثانيه به پايان كشتي دو بر صفر از حريف پيش بود ، بارانداز شد و دو امتياز از دست داد تا اين وقت را هم دو بر دو بازنده شود و مدال برنز به پارك يون - چول برسد.
شكست سوريان در برابر كشتي گير كره اي باعث شد تا اميدها درباره كسب نخستين مدال كشتي فرنگي در اين دوره ازبازي هاي به ياس تبديل شود.
مسئولان كاروان ورزشي ايران سوريان را يكي از اميدهاي كاروان ورزشي براي كسب مدال مي دانستند. مدال برنز وزن 55كيلوگرم كشتي فرنگي المپيك پكن مشتركا به كشتي گيران كره جنوبي و ارمنستان رسيد. سوريان درحالي در برابر كشتي گير كره اي تن به شكست داد كه وي در سه سال گذشته دوبار در فينال رقابت هاي جهاني موفق به شكست پارك يون چول شده بود.

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس:
تاوان فصل قبل را مي دهيم

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس از فدراسيون فوتبال خواست با تجديد نظر در راي خود اجازه دهد تماشاگران اين تيم در ديدار برابر ذوب آهن به ورزشگاه بيايند.
وي كه از پيروزيهاي ابتداي فصل پرسپوليس راضي به نظر مي رسد ضمن بيان اين مطلب افزود: اميدوارم اين روند تا قهرماني در آسيا ادامه يابد و فدراسيون فوتبال نيز به درخواست باشگاه در مورد محروميت از ديدار آينده بدون تماشاگر پاسخ مثبت دهد و تيم با حضور طرفدارانش به ميدان برود.وي ادامه داد: غيبت تماشاگران اصلا در شان فوتبال ما نيست و ما بايد از حضور آنها در ورزشگاهها استقبال كنيم نه اينكه آنها را محروم سازيم. فيفا و تمام دنيا ما را مي بخشند اما... ما توقع داريم فدراسيون فوتبال با ديد مهربانانه تري با هواداران فوتبال و اين سرمايه هاي ورزش كشور برخورد كند. نبايد فراموش كنيم كه اين محروميتها در فصل گذشته اتفاق افتاده و پرسپوليس قهرمان فصل گذشته را جريمه كردند و امروز ما بايد تاوان فصل قبل را بدهيم.

مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال غرب آسيا
امروز ، ايران - سوريه

مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال غرب آسيا با برگزاري دو بازي پيگيري خواهد شد.
گفتني است كه با صعود تيم هاي ملي فوتبال اردن، قطر، سوريه و ايران از مرحله مقدماتي مسابقات فوتبال غرب آسيا، ازامروز (چهارشنبه) اين رقابت ها در مرحله نيمه نهايي پيگيري خواهد شد.
براساس برنامهامروز از ساعت 30:17 تيم هاي ملي فوتبال اردن و قطر در نخستين ديدار از مرحله نيمه نهايي برابر هم صف آرايي خواهند كرد و پس از آن تيم ملي كشورمان از ساعت 30:20 برابر سوريه به ميدان خواهد رفت. اين دو ديدار در ورزشگاه تختي تهران برگزار خواهد شد.
- برنامه مرحله نيمه نهايي مسابقات فوتبال غرب آسيا به شرح زير است:
چهارشنبه 23 مرداد
* اردن ......................................................... قطر، ساعت 30:17
* ايران .......................................................سوريه، ساعت 30:20

تورنمنت چهارجانبه تهران
تيم ملي فوتسال ايران قهرمان شد

تورنمنت چهارجانبه فوتسال تهران با قهرماني تيم ملي فوتسال كشورمان به اتمام رسيد.
گفتني است كهدر روز پاياني مسابقات فوتسال چهارجانبه تهران تيم ملي فوتسال كشورمان به ديدار مجارستان رفت و موفق شد طي يك بازي برتر مقابل مهمان خود با نتيجه 9 بريك به پيروزي دست يابد.

مهدي كامراني بازيكن تيم ملي بسكتبال ايران:
تاكتيك ليتواني بهتر از ما بود

مهدي كامراني بازيكن تيم ملي بسكتبال ايران پس از شكست مقابل ليتواني تاكتيك اين تيم را بهتر از ايران دانست.
وي در اين خصوص گفت: تمام بازي هاي ما سخت است و مسابقه راحت نداريم. همه دارند بسكتبال را به صورت حرفه اي دنبال مي كنند و تاكتيك تيمي ليتواني بهتر از ما بود. وي ادامه داد: ما نخستين المپيك خود را تجربه مي كنيم و ليتواني با آمادگي كامل به مصاف ما آمده بود و مطمئنا براساس بازي ما سيستم دفاعي خود را طراحي كرده بودند.آنها روي فيلم هاي بازي هاي قبلي ما كار كرده بودند.با اين حال در كوارتراول غافلگيرشان كرديم.در ادامه بايد به دنبال برطرف كردن ضعف هايمان باشيم. المپيك جاي خوبي براي برطرف كردن ضعف هاست و بايد كار جديدي براي آينده انجام دهيم. وي درمورد كم بازي كردن خود در اين مسابقه گفت: اين تشخيص مربي بود. درست است كه مدتي مصدوم بودم; اما الان آماده ام و با تمام توان در خدمت تيم هستم. البته اين مربي است كه بايد از من بازي بگيرد. من در بازي اول بهتر بودم. وي در پايان درمورد ديدار با استراليا گفت: آنها دفاع بسيار خوبي دارند و حتي در دفاع بهتر از ليتواني هستند. اميدوارم در اين ديدار كار گروهي خوبي ارايه كنيم.

رايكو ترومن سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران:
براي بردن تنها شجاعت كافي نيست

رايكو ترومن سرمربي تيم ملي بسكتبال ايران تنها شجاعت را براي پيروزي در المپيك كافي نمي داند.
ترومن پس از شكست 99 بر 67 تيم ملي بسكتبال ايران در دومين بازي مقابل ليتواني در كنفرانس مطبوعاتي گفت: تيم ما خوب بازي كرد. شجاع بوديم اما، تنها شجاعت كافي نبود. ليتواني تيم قدرتمندي بود و تفاوت هاي زيادي با ما داشت. تابحال تجربه اين چنيني نداشتيم. وي ادامه داد: تمامي بازيكنان ما در ليگ ايران هستند و يك نفر هم در ليگ هاي خارجي نداريم كه اين بزرگترين مشكل مااست. البته كيفيت بسكتبال بچه هاي ما بالا رفته است. نيكخواه بهرامي، كامراني و حدادي از جوانان خوب ما هستند كه تجربه پيدا كرده اند و مي توانند در آينده بسيار بهتر بازي كنند.

رضا نادريان نماينده وزن اول ايران:
تنها براي كسب بهترين مدال به پكن مي روم

رضا نادريان نماينده وزن اول تكواندو ايران در آستانه حضور در المپيك گفت: در بهترين وضعيت آمادگي بدني و فكري به سر مي برم و بي صبرانه منتظر نخستين مسابقه ام هستم.
وي افزود: شركت در المپيك به همراه هادي ساعي شانس بزرگي بود كه نصيب من شد، چرا كه وي همواره تجربياتش را در اختيارم مي گذارد و از لحاظ روحي و فني نيز كمك هاي بسياري به من كرده است. وي درخصوص حريفانش در المپيك گفت: هميشه بهترين هاي هر كشوري به المپيك مي آيند، تمامي حريفانم خوب هستند اما، موين از چين تايپه كه دارنده مدال طلاي المپيك نيز است، اصلي ترين رقيبم به حساب مي آيد.

جدال دشوارقمي با قهرمانان جهان و المپيك

پنجمين روز از مسابقات جودو بازي هاي المپيك پكن با انجام رقابت هاي منهاي90 كيلوگرم آغاز خواهد شد و حسين قمي، نماينده ايران دررقابت هاي اين روز خواهد بود.
گفتني است در پيكارهاي اين وزن، قمي ابتدا به مصاف آندري كاژوسيوناك از بلغارستان خواهد رفت و در صورت پيروزي در مسابقه اول، دومين مسابقه خود را در مقابل برنده بازي دانيل كلي از استراليا و هيروشي ايزومي، قهرمان شاخص ژاپني برگزار خواهد كرد. قمي كه نخستين حضور جدي وي در عرصه مسابقات جودو به رقابت هاي آسيايي 2008 كره و كسب مدال برنز درآن مسابقات بازمي گردد،با بدست آوردن عنوان سومي آسيا،سهميه ايران در المپيك را قطعي كرد. وي جودوكاري است كه از قدرت بدني بالايي سود مي برد اما، به اعتقاد بسياري از كارشناسان، مصدوميت و تاحدودي بدشانسي، باعث شده تا در سال هاي اخير نتواند به جايگاه شايسته خود دست يابد. قمي كه در دو سال اخير، چهره بي رقيب اين وزن بوده است، در ميدان المپيك با حريفان سرشناسي از جمله هيروشي ايزومي از ژاپن، هوسومن چوي از كره جنوبي، ممدوف از آذربايجان، اندري كازوسيوناك از بلاروس، ميشل پيسكه از آلمان،ميتو رافروبله از فرانسه، ادواردو كاستا از برزيل، ايوان پرشين از روسيه ومارك يوزينگا از هلند همگروه است.

پينگ پنگ باز ايتاليايي حريف نوروزي در مرحله مقدماتي المپيك

ميهاي بوبوسيكا بازيكن روماني الاصل تيم ملي ايتاليا به عنوان حريف افشين نوروزي در مرحله مقدماتي رقابت هاي پينگ پنگ المپيك 2008 پكن معرفي شد.
گفتني است مراسم قرعه كشي رقابت هاي انفرادي پينگ پنگ المپيك 2008 چين در پكن برگزار شد و بر اين اساس افشين نوروزي تنها نماينده كشورمان در اين مسابقات بايد ديدارهاي خود را با رويارويي مقابل ميهاي بوبوسيكا آغاز كند. بوبوسيكا كه عضو باشگاه استريل ايتالياست و سال 2000 موفق به پوشيدن پيراهن تيم جوانان اين كشور شد، با 22 سال سن در رده 112 رنكينگ جهاني قرار دارد. افشين نوروزي نماينده المپيكي پينگ پنگ ايران نيز 23 ساله بوده و در رده 379 رنكينگ جهاني ايستاده است. ديدار ميهاي بوبوسيكا و افشين نوروزي 29 مردادماه برگزار مي شود. رقابت هاي انفرادي پينگ پنگ المپيك 2008 پكن با حضور 77 بازيكن برگزار مي شود. ايران به دليل داشتن تنها يك نماينده پينگ پنگ باز در المپيك پكن، در مسابقات تيمي اين رشته شركت نمي كند.

اعزام آخرين گروه از كاروان ورزشي ايران به پكن

آخرين گروه از كاروان ورزشي ايران امشب از فرودگاه امام خميني (ره) عازم پكن پايتخت چين محل بازيهاي المپيك 2008 خواهد شد.
گفتني است اين گروه را تيم سه نفره تكواندو ، كشتي آزاد ، يك ورزشكار در پينگ پنگ و باقي مانده افراد تيم دووميداني تشكيل مي دهند. در اين اعزام در تكواندو هادي ساعي ، رضا نادريان و سارا خوش جمال فكري ، در كشتي آزاد عباس دباغي، سيدمراد محمدي، مهدي تقوي، ميثم مصطفي جوكار، رضا يزداني، سعيد ابراهيمي و فردين معصومي در وزن هاي 55 تا 120 كيلوگرم ، در پينگ پنگ افشين نوروزي و در دووميداني احسان حدادي و عباس صميمي در پرتاب ديسك ، سجاد مرادي و احسان مهاجر شجاعي در دوي 800 متر نمايندگان اعزامي كشورمان هستند.

حذف ملك محمدي

حامد ملك محمدي نماينده وزن منهاي 81 كيلوگرم جودو ايران از بازي هاي المپيك 2008 پكن حذف شد. گفتني است ملك محمدي كه در دور اول توانسته بود الجاز سدج از اسلووني را مغلوب كند در دور دوم مقابل كاميلو تياگو شكست خورد و ادامه حضور وي در جدول مسابقات مشروط به راهيابي نماينده برزيل به مرحله نيمه نهايي شد. جودوكار برزيلي دارنده مدال طلاي 2007 جهان در مسابقه بعدي خود برابر اولي بيشكوف قهرمان شاخص آلماني شكست خورد و به گروه بازنده ها رفت. به اين ترتيب با توجه به عدم راهيابي كاميلو تياگو به مرحله نيمه نهايي ملك محمدي نيز در جدول قرار نگرفت و از مسابقات حذف شد.

رقابتهاي تيروكمان المپيك
آبتين حذف شد

نجمه آبتنين با قبول شكست برابر حريف خود از كره شمالي ازرسيدن به جمع برترين هاي تير وكمان بازي هاي المپيك 2008پكن بازماند. اين ورزشكار پس ازآن كه در رقابت هاي گروهي مرحله مقدماتي درميان 64 ورزشكار به مقام شصتم رسيد ديروز ( سه شنبه ) به مصاف نفر پنجم رقابتهاي گروهي رفت اما در مجموع با نتيجه 106بر 99برابر حريف كره اي خود شكست خورد و از دور رقابتها كنار رفت .
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن