تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816644943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز از سوي بسيج دانشجويي؛ مرحله‌ جديد اردوهاي جهادي براي خدمت‌رساني به مناطق محروم گيلان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز از سوي بسيج دانشجويي؛ مرحله‌ جديد اردوهاي جهادي براي خدمت‌رساني به مناطق محروم گيلان آغاز شد
خبرگزاري فارس: مرحله جديد طرح اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي با نام هجرت 3، به منظور خدمت‌رساني به مناطق محروم استان گيلان آغاز شد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، مرحله‌اي جديد از طرح اردوهاي جهادي بسيج دانشجويي با نام هجرت 3، به منظور خدمت‌رساني به مناطق محروم استان گيلان، امروز سه‌شنبه با حضور سردار هامون محمدي فرمانده سپاه استان گيلان، جمعي از مسئولين اجرايي استان، و خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف آغاز شد.
سردار محمدي در مراسم افتتاحيه اين مرحله از اردوهاي جهادي ضمن تبريك اعياد شعبانيه اظهار داشت: هر گونه اصلاح و حركت جدي را كه با كمك دانشجويان آغاز كنيم به خاطر اثرگذاري زياد آن ماندگار خواهد بود.
فرمانده سپاه استان گيلان ضمن تشكر از زحمات بسيجيان دانشجو اظهار داشت:‌ فلسفه ورود به گروه‌هاي جهادي نوعي اداي تكليف است و جواناني كه به صورت داوطلب وارد اين عرصه مي‌شوند، قصد خدمت به مردم را دارند و اين احساس تكليف ستودني است.
محمدي افزود: در سپاه و بسيج به دنبال بسترسازي بهتر براي خدمت‌رساني اين عزيزان هستيم و دولت نهم نيز همكاري‌هاي لازم را جهت خدمت‌رساني بهتر دارد.
فرمانده سپاه استان گيلان با بيان اين مطلب كه هدف ما توسعه خدمات جهادي و فرهنگ‌سازي در اين زمينه است، افزود: جهاد فقط جنگيدن با دشمنان نيست، بلكه انجام تكليف است و تكليف امروز ما خدمت‌رساني به مردم محروم جامعه است كه اين‌ امر همواره مورد تاكيد مقام معظم رهبري است.
محمدي خاطرنشان كرد: بسيج از مناطق محروم اطلاعات خوبي دارد و از همين رو گاهي بسيجيان مناطقي را پيدا مي‌كنند كه حتي مسئولين آن شهر نيز از وجود آن بي‌خبرند.
اسماعيل احمدي مسئول روابط عمومي بسيج دانشجويي نيز در اين مراسم با اعلام اين موضوع كه 35هزار دانشجوي بسيجي در غالب هزار كانون فعال خدمت‌رساني به مناطق محروم در عرصه‌هاي بهداشتي، ‌خدماتي و آموزشي فعاليت مي‌كنند، افزود: رسانه‌ها بايد اين خدمت‌رساني را به مردم معرفي كنند و دانشجويان نيز خدمت هر چه بيشتر مسئولان به مناطق محروم را از آنها مطالبه كنند.
مدير روابط عمومي بسيج دانشجويي خاطرنشان كرد:‌ سياست بسيج دانشجويي اين است كه از دانشجويان بومي هر استان براي خدمت به مناطق محروم همان استان استفاده كنند و گيلان تنها استاني است كه در آن 100 درصد از نيروهاي بومي جهت خدمت‌رساني در آن استفاده مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: نگاه مردم به گيلان يك نگاه تجملاتي است و گيلان را به عنوان يك استان سرسبز و توريستي مي‌شناسند، اما نمي‌دانند كه در پوشش اين مطلب محروميت‌هاي زيادي هم وجود دارند.
احمدي‌ تصريح كرد: مسئولين اجرايي بايد درجهت خدمت‌رساني به مردم هر چه بيشتر تلاش كرده و به مطالبات ما پاسخگو باشند.
وي گفت: ما به ئمسولي كه وقتي مشكلات را به او مي‌گوييم قهر مي‌كند، نيازي نداريم.
در ادامه اين مراسم ملك‌ علي‌پور معاون علمي بسيج دانشجويي به توضيحاتي درباره عملكرد گذشته اردوهاي جهادي پرداخت و گفت: يكي از عرصه‌هاي خدمت‌رساني بسيج كمك به محرومين و مددجويان كميته امداد بود كه بسيجيان در طرحي جهت ساخت خانه‌هاي مسكوني براي خانواده‌هاي محروم تمام تلاش خود را از طراحي خانه‌ها تا مرحله بنايي و ساخت و ساز آن به كار گرفته‌اند كه اين خانه‌ها در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
همچنين صبح امروز بسيجيان حاضر در اين اردوهاي جهادي به همراه خبرنگاران در محله كولاك محله از توابع لنگرود بر مزار سردار شهيد حسين املاكي به عنوان شروع مرحله جديد از طرح اردوهاي جهادي حضور يافته و به مقام شهدا اداي احترام كردند.
شهيد حسين املاكي جانشين فرمانده لشگر 52 قدس گيلان بود كه در تاريخ نهم فروردين سال 67 در عمليات والفجر 10 در منطقه خرمال (بانه- بنوك) بعد از حمله شيميايي دشمن با ايثار و فداكاري ماسك شيميايي خود را به يكي از بسيجيان داد و خود به درجه رفيع شهادت رسيد.
هم اكنون دانشجويان بسيجي حاضر در طرح اردوهاي جهادي هجرت 3 با حضور در شهرستان رودسر مشغول احداث جاده براي تردد ساكنان محروم اين منطقه هستند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن