تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816673767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
نجات مادر و كودك 4 ساله از چنگ آدم ربا
كارآگاهان پليس آگاهي استان خراسان رضوي موفق شدند، با اقدام سريع و ضربتي خود، زن جوان و فرزند خردسالش را از چنگ آدم ربا، به سلامت آزاد كنند. هفته قبل يكي از شهروندان مشهد با مراجعه به پليس آگاهي اعلام كرد كه همسر و فرزند چهار ساله اش به طور ناگهاني و مشكوكي مفقود شده اند. بلافاصله اقدامات اوليه براي يافتن مادر و دختر آغاز و با دريافت مشخصات ظاهري آن ها و اعلام به تمامي مراكز گشتي تلاش براي روشن شدن موضوع آغاز شد. يك روز پس از اعلام مفقود شدن اين دو، فردي با تلفن همراه همسر اين زن اعلام كرد كه مادر و دختر را ربوده است و تنها راه آزادي آن ها، پرداخت 50 ميليون تومان پول نقد است. ضمن اين كه آدم ربا تهديد كرد در صورت دخالت پليس، هر دو گروگان را خواهد كشت. با مطرح شدن موضوع آدم ربايي، بلافاصله گروهي از كارآگاهان با تجربه اداره مبارزه با جرايم جنايي براي رهايي گروگان ها وارد عمل شدند و در اولين گام با آموزش همسر زن ربوده شده، در پي كسب اطلاعات لازم بر آمدند. كارآگاهان با بسيج كليه امكانات و كنترل و مراقبت دقيق و تحقيقات ميداني توانستند، منطقه اي را كه گروگانگير قصد تحويل گرفتن پول ها را داشت، شناسايي تا اين كه سرانجام آدم ربا براي دريافت پول مكاني را تعيين كرد كه در منطقه تحت پوشش كارآگاهان قرار داشت. در روز مقرر، آدم ربا در حالي كه براي تحويل پول به مكان مورد نظر آمده بود، به صورت غافلگيرانه خود را در محاصره كارآگاهان پليس ديد و در حالي كه هيچ راه فراري نداشت، دستگير شد. متهم پس از اعلام محل مخفي كردن گروگان ها و اعتراف به انگيزه خود كه صرفا مالي بود، با صدور قرار در اختيار مقامات قضايي قرار گرفت.

حادثه براي پرواز ايران اير در جده
يك فروند هواپيماي ايرباس 300 حامل 286 مسافر در روز شنبه حين برخاستن در فرودگاه جده دچار سانحه شد.به گزارش روزنامه "عرب نيوز" چاپ عربستان، اين هواپيما متعلق به شركت "ايران اير" بود كه حين بلند شدن از فرودگاه جده به مقصد تهران، دو چرخ عقب آن تركيد.اين روزنامه افزود: اين هواپيما در حال سرعت گرفتن بود كه ناگهان چرخ هاي عقب آن در فرودگاه بين المللي شاه عبدالعزيز منفجر شد و ترمز سريع و شديد خلبان نيز براي توقف روند بلند شدن، زمينه آتش گرفتن لاستيك هاي متلاشي هواپيما را فراهم آورد.عرب نيوز تصريح كرد: در اين حادثه به هيچ يك از مسافران آسيبي وارد نشد و بعد از مهار آتش، پرواز به صورت عادي انجام شد.

كشف 2 پاي مردانه داخل كيسه زباله
2 پاي بريده شده متعلق به يك مرد داخل يك كيسه زباله و در مركز شهر كشف شد.عصر روز گذشته ماموران كلانتري 148 انقلاب اسلامي از كشف 2 عدد پاي بريده شده در حوالي خيابان دكتر محمد قريب با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند 2 پاي بريده شده از ناحيه باسن كه متعلق به يك مرد است در داخل يك كيسه زباله مشكي رنگ رها شده است. با بررسي اين 2 پا مشخص شد، پاها به طور ناشيانه قطع شده و قطع بيمارستاني نيست. هنوز جسدي كه متعلق به اين پاها باشد كشف نشده است اما تحقيقات براي مشخص شدن نحوه وقوع اين حادثه آغاز شده است. فرد مثله كننده و جدا كننده اين 2 پا فرد ناشي بوده و از يك چاقوي كند استفاده كرده است زيرا پا به طور بدي از مابقي جسد جدا شده است.

دستگيري زن و شوهر رمال
زن و شوهر كلاهبردار كه با اغفال دختران جوان در شيراز به بهانه حل مشكلات و دعانويسي اقدام به اخاذي مي كردند، با اقدام سريع كارآگاهان پليس آگاهي استان فارس به دام افتادند. اين زن و شوهر به نام هاي «نادر-م» و «مهناز- ش» در منزل مسكوني خود و پس از شناسايي زنان و دختران جوان با استفاده از ادوات و آلات فالگيري و دعانويسي، اقدام به فريب و كلاهبرداري مي كردند. با دريافت گزارشات مردمي درباره فعاليت غيرقانوني اين افراد، كارآگاهان تحقيقات نامحسوس خود را براي شناسايي متهمان آغاز و پس از چند روز كار اطلاعاتي و هنگامي كه جرم متهمان آشكار شد، هر دو كلاهبردار در عمليات غافلگيرانه دستگير و در بازرسي منزل آن ها، تعدادي كتب دعانويسي و وسايل رمالي كشف و ضبط شد.

كشف 14هزار كيلوگرم مواد غذايي فاسد
13 هزار و 823 كيلوگرم انواع مواد غذايي فاسد و تاريخ گذشته توسط مركز بهداشت شهرستان كرج كشف و معدوم شد. اين محصولات غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته شامل انواع ترشي جات، نوشيدني ها، خيارشور، زيتون، لبنيات، كنسرو، كيك، آرد، رب، روغن و ماكاروني بود. علاوه بر كشف، توقيف و معدوم سازي 13823 كيلوگرم مواد غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته توسط بهداشت محيط با كمك اطلاعات مردمي و همكاري تعزيرات حكومتي شهرستان كرج، همچنين در شهريار نيز از فعاليت پنج كارگاه غير مجاز توليد مواد غذايي جلوگيري به عمل آمده است. شايان ذكر است، اين پنج كارگاه غير مجاز كه بدون اخذ پروانه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و در شرايط كاملا غير بهداشتي مشغول فعاليت بودند و محصولات توليدي را در سطح وسيعي پخش مي كردند، توسط واحد بهداشت محيط مركز بهداشت شهريار با همكاري اداره تعزيرات حكومتي كشف و از ادامه كار آن ها جلوگيري شد.

چاه جان 3نفر را گرفت
پيش از ظهرديروز سه نفر در قائمشهر به علت خفگي در چاه جان خود را از دست دادند.دو نفر از فوت شدگان در حال حفر چاهي در روستاي كارديكلا قائمشهر بودند كه به دليل كمبود اكسيژن در چاه دچار خفگي شدند و فرد سوم كه براي نجات آنها وارد چاه شده بود نيز جان خود را از دست داد. رئيس شوراي اسلامي شهرستان قائمشهر در مورد اين حادثه به فارس گفت: زمين مورد نظر براي حفر چاه يك منطقه سنگي بود به همين علت نمي توانستند از حفر مكانيزه چاه استفاده كنند. سيد عماد درستي افزود: اين چاه به علت كمبود آب و خشكسالي سال جاري صورت گرفته بود. وي با اظهار تاسف از مرگ سه نفر در اين حادثه خاطرنشان كرد: چاه مذكور چهار تا پنج متر عمق داشت. درستي خاطرنشان كرد: در سه هفته اخير نيز دو نفر در روستاي المشير به علت خفگي در چاه جان خود را از دست دادند. رئيس شوراي اسلامي شهرستان علت خفگي را بي توجهي چاه كن ذكر كرد.

آتش سوزي در كارگاه توليد كفش بازار بزرگ تهران
ابتكار-كارگاه توليد كفش در بازار بزرگ پايتخت طعمه حريق شد. با اعلام گزارشي درباره مشاهده شعله آتش از طبقه چهارم يكي از پاساژهاي بازار تهران در ساعت 8:23 دقيقه يكشنبه شب به سامانه 125، ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران نيروهاي ايستگاه هاي 107 و 101 را به محل حادثه اعزام كرد. بنابراين گزارش، آتش نشانان با رسيدن به محل حادثه مشاهده كردند كه كارگاه توليد كفش پر از مواد سريع الاشتعال از جمله چسب، تينر و فوم بوده و اين مواد به طور كامل شعله ور شده است و آتش در حال گسترش به مغازه هاي همجوار است. در نتيجه آتش نشانان با فعال كردن لوله هاي آبدهي، پمپ آبرسان و استفاده از تجهيزات ويژه حفاظت فردي و همچنين بستن دستگاه تنفسي عمليات اطفاي حريق را آغاز كردند. به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني، امدادگران موفق شدند در اين عمليات، آتش سوزي در اين كارگاه را كنترل كرده و از گسترش آتش به اماكن كناري جلوگيري كنند. آن ها با ورود به كانون آتش سوزي، اين حريق را به طور كامل خاموش كردند.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن