تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهار سريال ماه رمضان در نيمه هاي راه گزارشي از مجموعه هاي تلويزيوني ماه رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: چهار سريال ماه رمضان در نيمه هاي راه گزارشي از مجموعه هاي تلويزيوني ماه رمضان
گروه هاي توليدي در شبكه هاي يك، دو، سه و پنج سيما هم اكنون مشغول تصويربرداري مجموعه هاي تلويزيوني ويژه ماه مبارك رمضان هستند و برخي از آنها مراحل پاياني آماده سازي را مي گذرانند.
تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «خواب زده» به كارگرداني سيروس مقدم كه در شمال كشور انجام مي گرفت، اين هفته با انتقال گروه توليد به تهران از سرگرفته شد.
تدوين هم زمان اين سريال هم اكنون در حال انجام است و تا كنون هفت قسمت از آن آماده شده است. در اين مجموعه تلويزيوني كه فيلمنامه آن را عليرضا افخمي و سجاد ابوالحسني در 26 قسمت 30 دقيقه اي به نگارش درآورده اند، قصه يك وكيل دنبال مي شود كه به همراه همسر، پسر و عروسش زندگي آرامي دارد، اما در يك شب خواب عجيبي مي بيند كه زندگي او و خانواده اش را دستخوش تغيير مي كند و ...
در مجموعه تلويزيوني« خواب زده» بازيگراني چون فرامرز قريبيان، افسانه بايگان، مهراوه شريفي نيا، پوريا پورسرخ، ليندا كياني و ... به ايفاي نقش پرداخته اند.
سايرعوامل عبارتند از مدير توليد: حسين عباسي، دستيار كارگردان: افشين سنگچاپ، برنامه ريز: فاطمه زيوري، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گريم: مجيد اسكندري، صدابردار: منصور شهبازي
"خواب زده" به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما توسط مهران رسام براي پخش در ماه مبارك رمضان توليد مي شود.
شبكه دو با «مثل هيچكس»
شبكه دو سيما از ساير شبكه هاي تلويزيوني پيشي گرفته است و سريال ماه رمضان اين شبكه تقريبا روزهاي پاياني آماده سازي را مي گذراند.
سريال «مثل هيچ كس» مضموني اجتماعي دارد و داستان زندگي يك خانواده را به تصوير مي كشد كه بعد از فوت پدر دچار مشكلاتي مي شوند، سرپرستي خانواده را برادر بزرگ تر به نام داداشي عهده دار مي شود. داداشي بعد از فوت پدر مسئوليت 3 برادر و دوخواهر و مادرش و كارگاه پدر را به عهده مي گيرد.
داداشي سه برادر هم دارد: محمدامير با بازي شاهرخ استخري، محمد حسن با بازي جواد عزتي و محمدباقر كه حميدابراهيمي آن را بازي مي كند. اعظم و اشرف هم خواهران داداشي هستند كه نفيسه روشن نقش اشرف را بازي مي كند. داداشي نامزدي هم دارد كه آتنه فقيه نصيري عهده دارد اين نقش است. حسين ياري، پروانه معصومي، آتنه فقيه نصيري، نفيسه روشن، مهران رجبي، جواد عزتي، شاهرخ استخري، حميد ابراهيمي و اصغر همت از بازيگران اين سريال هستند.
علي اكبر محلوجيان نويسندگي اين سريال را به عهده دارد و عبدالحسين برزيده در مقام كارگردان و محمد علي اسلامي به عنوان تهيه كننده اين پروژه هستند.
«بزنگاه» در شبكه سه
در شبكه سه نيز رضا عطاران با گروهش مشغول ضبط سريال "بزنگاه" است تا بتواند آن را براي پخش در ماه رمضان آماده كند.
داستان سريال درباره يكي از نانواداران قديمي است. پس از فوت او فرزندانش بر سر ارث باقيمانده از پدر خود، اختلاف پيدا مي كنند. برادر كوچك تر بخاطر اعتيادش كه مدتي از طرف خانواده طرد شده بود، اينك پس از مرگ پدرش به خانه باز مي گردد. اهل خانه از حضور او ناراضي به نظر مي رسند و...
رضا عطاران، علي صادقي، حميد لولايي، غلامرضا نيكخواه، مرجانه گلچين از جمله بازيگران اين مجموعه هستند.
نويسنده اين سريال سروش صحت است و ايرج محمدي و مهران مهام نيز تهيه كنندگي آن را به عهده دارند. "بزنگاه" از 12 شهريورماه سال جاري به روي آنتن شبكه سه سيما مي رود.
شبكه تهران با «مامور بدرقه»
چهل درصد كار تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «مامور بدرقه» به كارگرداني «سعيد سلطاني» تاكنون انجام شده و تا شروع ماه مبارك رمضان بيش از نيمي از اين سريال آماده پخش خواهد شد.
تصويربرداري مجموعه تلويزيوني «مامور بدرقه» به كارگرداني «سعيد سلطاني» و تهيه كنندگي «اسماعيل عفيفه» در خيابان هاي تهران ادامه دارد و گروه هم اكنون مشغول گرفتن صحنه هاي خارجي هستند.
«محمود يار محمدلو» به طور هم زمان كار تدوين آن را بر عهده دارد و تمام لوكيشن هاي اين سريال در تهران است. داستان اين سريال توسط «امير عباس پيام» بر اساس طرحي از «خشايار الوند» نوشته شده و از مضمون طنز برخوردار است. «مامور بدرقه» در 27 قسمت 35دقيقه اي در ايام ماه مبارك رمضان از شبكه تهران پخش مي شود.
داستان «مامور بدرقه» درباره يك مامور نيروي انتظامي است كه در شرف بازنشستگي مامور مي شود، مجرمي را تحويل بدهد اما مجرم فرار مي كند و اين تعقيب و گريزها، با مضمون طنز در اين سريال به تصوير كشيده مي شود.
در اين مجموعه تلويزيوني بازيگراني چون سيروس گرجستاني، جواد رضويان، مهرانه مهين ترابي، بهاره رهنما، زهره مجابي، كيانوش گرامي و ...ايفاي نقش مي كنند.
آخرين كار «اسماعيل عفيفه» در مقام تهيه كننده مجموعه تلويزيوني «ميوه ممنوعه» به كارگرداني «حسن فتحي» بود كه سال گذشته در ايام ماه رمضان از شبكه دوم سيما پخش شد.
ساير عوامل توليد مامور بدرقه عبارتند از: مدير تصوير و نور: مهدي مجد وزيري، مدير هنري: محمد هادي قميشي، صدابردار: مسعود دادگري، طراح چهره پردازي: سيروس گرجستاني، برنامه ريز: سعيد عباسي و...
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن