تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820312214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كرمان تاكيد كرد: جاده هاي اقتصادي دو سويه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: خبرگزاري آريا- اسماعيل نجار با بيان اين مطلب كه جاده هاي اقتصادي دو سويه هستند، گفت: بايد در كنار دولت ساير نهادهاي دست اندركار و مربوطه همكاري لازم را داشته باشند تا موفقيت ها در حوزه اقتصادي و اشتغال زايي بيشتر شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، اسماعيل نجار استاندار كرمان در آيين افتتاحيه ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و شهرك هاي صنعتي اظهار داشت: ضمن آنكه بانك ها بايد در راستاي رفع موانع احتمالي موجود در راه ارايه تسهيلات اقدام كنند، واحدهاي دريافت كننده تسهيلات نيز بايد بدهي خود به بانكها را در زمان تعيين شده پراخت كنند.
نجار ادامه داد: با اصلاح اين موضوع و همكاري هر چه بيشتر در اين رابطه، بانكها نيز مي توانند با كمك يكديگر خدمات مطلوب تري را ارايه دهند.
استاندار كرمان تاكيد كرد: حفظ امكانات موجود از ايجاد امكان جديد بهتر و مناسب تر است.
وي در ادامه يادآور شد: ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و شهرك هاي صنعتي ابتكار نو و جديدي است كه با ساز و كار كنوني و اختيارات خود مي تواند بسيار بسيار راهگشا باشد.
وي در ادامه بر ايجاد امكانات صنعتي و توليدي با توجه به تمامي جوانب تاكيد و اظهار داشت: توجه به توجيه اقتصادي طرح ها از موارد مهمي است كه در اين رابطه بايد مورد توجه ويژه قرار گيرد.
استاندار كرمان بر استفاده منابع اختصاص يافته در زمينه مورد نظر تاكيد كرد و گفت: استفاده از نظرات كارشناسان، افراد نخبه و خبره در هر زمينه از جمله زمينه هاي اقتصادي و صنعتي در پيشرفت و توسعه نقش مهمي را دارد.
وي گفت: امروز دانش را بايد در تمامي امور به ويژه در اقتصاد و توليد هر چه بيشتر به كار گرفت تا فرآيندهاي توليد همگام با تكنولوژي روز حركت كند.
نجار يادآور شد: با استفاده از تكنولوژي روز مي توان جنس مرغوب با هزينه توليد كمتر را توليد كرد و در اختيار مردم قرار داد.
وي ادامه داد: بايد استراتژي توليد بر مبناي كيفيت بهتر و محصول ارزان تر را دنبال كنيم.
استاندار كرمان تلاش براي بازاريابي محصولات توليدي را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: در اين راستا بايد تلاش ويژه اي انجام شود.
استاندار كرمان گفت: با توجه به ظرفيت ها و استعدادهاي موجود در اين استان در بخش هاي مختلف معدني، كشاورزي و غيره مي توان زمينه افزايش سطح اقتصادي اين استان و مردم آن را ايجاد كرد.
وي ادامه داد: با توجه به استعدادهاي موجود در استان كرمان با همتي جانانه مي توان در سال همت مضاعف و كار مضاعف در راستاي توسعه هر چه بيشتر استان تلاش كنيم.
وي عنوان كرد: استان كرمان گرچه از نعمت هاي بسياري بهره مند است اما توزيع ثروت متوازن نيست و در جايي انباشته است و در جايي فقر حاكم است كه با اصلاح اين موضوع مي توان استان را از جهات مختلف به خصوص اقتصادي ارتقا بخشيد.
وي ادامه داد: در سطح استان كرمان كارهاي بزرگي در دست انجام است كه بايد به سرانجام مقصود برسد.
استاندار كرمان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي موفق قانون هدفمند كردن يارانه ها در كشور گفت: اجراي موفق اين قانون با همراهي هوشمندانه ملت و تدابير انديشيده شده و نيز امكانات فراهم شده از سوي دولت انجام شده است.
وي يادآور شد: در اجراي اين قانون اگر چه عده اي بر طبل توخالي خود مي زدند اما موفق نبودند و اين قانون با موفقيت اجرايي شد.
در ادامه اين جلسه كارگروه امور سرمايه گذاري و توليد، كارگروه امور بانكي و تسهيلات، كارگروه امور ماليات، گمرك و تامين اجتماعي، كارگروه امور انرژي، شهرك هاي صنعتي و محيط زيست، كارگروه امور معادن و صنايع معدني، كارگروه آمايش و كارگروه تحول اداري در راستاي تسريع رفع مشكلات بخش صنعت و معدن تشكيل شد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن