تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819923310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفوذ صهيونيستها در بافت هاي دولتي و امنيتي گرجستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نفوذ صهيونيستها در بافت هاي دولتي و امنيتي گرجستان
يك روزنامه عرب زبان در شماره امروز خود از ردپاي صهيونيست ها در اركان دولتي و بخش هاي امنيتي گرجستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه السفير، ژنرال "اسرائيل زيف" فرمانده سابق تيپ چتربازان و رئيس بخش عمليات ستاد مشترك ارتش اسرائيل درحال حاضر در گرجستان مسئول يك شركت مشاوره اي امنيتي است و در زمينه صادرات اسلحه به آمريكاي لاتين و انتقال توانمندي ها و تجربه هاي نظامي به گرجستان فعاليت دارد.

"روني ميل" عضو كنيست و وزير سابق از حزب ليكود كه به صورت شراكتي با برادرش در هواپيمايي فعاليت دارد، شركتي را براي واسطه گري صنايع نظامي و ارتش گرجستان تاسيس كردند.

وي براي فروش 200 تانك مركاوا به گرجستان تلاش كرد، اما كابينه رژيم صهيونيستي سرانجام اين توافقنامه را نپذيرفت.

ژنرال "گال هرش" فرمانده گروه الجليل كه به خاطر شكست درجنگ 33 روزه مجبور به استعفا شد، در گرجستان شركت مشاوره امنيتي تاسيس كرد.

ردپاي صهيونيست ها در دولت گرجستان

همچنين روزنامه السفير درخبري ديگر با عنوان اسرائيلي ها در اركان دولت گرجستان گزارش داد: "داويد كزراشويلي" وزير دفاع گرجستان در اين كشور به دنيا آمد، اما در سن طفوليت به اسرائيل سفر كرد و در خولون اقامت گزيد و در آنجا وارد دبيرستان شد. اما سرانجام به گرجستان بازگشت .

"كزراشويلي" در دانشگاه تفليس درس خواند و به عنوان معاون ميخائيل ساكاشويلي كه رئيس پارلمان شد فعاليت مي كرد تا اينكه بعد از رياست جمهوري ميخائيل ساكاشويلي به عنوان وزير دفاع انتخاب شد.

به گفته پدر "كزراشويلي" وي در قلب صهيونيستها جاي دارد. درعين حال كه تجار اسلحه اسرائيل به اين موضوع اعتقاد دارند كه هر زمان بخواهند با وي مي توانند ارتباط داشته باشند.

"تيمور ياكاشويلي" وزير استان هاي جنوبي گرجستان يهودي است و به عبري صحبت مي كند و در روزهاي اخير به توانمندي ارتش گرجستان براي شكست دادن روسيه به اين علت كه سربازان گرجي به دست اسرائيلي ها آموزش ديدند فخر و مباهات مي ورزد.

وي همچنين از آمريكا و رژيم صهيونيستي خواست تا از گرجستان حمايت كنند.

همچنين خبرگزاري سما فلسطين به نقل از رادايو سراسري رژيم اسرائيل اعلام كرد: اسرائيل به صادرات سلاح به گرجستان ادامه خواهد داد اما اين صادرات محدود به تجهيزات دفاعي مي شود.
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن