تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813035389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درپي تصميم وزارت بازرگاني براي راه‌اندازي3بازارچه موقت درماه مبارك رمضان؛ مديرعامل شركت ساماندهي شهرداري تهران:مردم از راه‌اندازي بازارچه‌ها هيچ نفعي نمي‌برند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: درپي تصميم وزارت بازرگاني براي راه‌اندازي3بازارچه موقت درماه مبارك رمضان؛ مديرعامل شركت ساماندهي شهرداري تهران:مردم از راه‌اندازي بازارچه‌ها هيچ نفعي نمي‌برند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

مديرعامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهرداري تهران گفت: با توجه به فراگيري و گستردگي ميادين ميوه و تره‌بار و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهروند در شهر تهران، نيازي به ايجاد سه بازارچه موقت وزارت بازرگاني براي عرضه كالا در ماه مبارك رمضان نيست.

به گزارش سرويس «شهري» ايسنا، محمدحسن امراللهي اظهار كرد: راه‌اندازي بازارچه براي عرضه گوشت و مرغ و روغن ارزان قيمت براي ماه رمضان، آن هم در سه منقطه پارك ارم، حكيميه و خاوران، فقط براي دلالان اقتصادي مفيد است و مردم هيچ نفعي از آن نخواهند برد.

وي به در دسترس نبودن نقاط ياد شده براي عموم شهروندان اشاره كرد و افزود: مشكل ترافيك در روزهاي عادي در اتوبان تهران ـ كرج وجود دارد و با راه‌اندازي اين بازارچه‌ اين مساله تشديد خواهد شد.

امراللهي ادامه داد: مشكلات شهروندان با راه‌اندازي هر شش ماه يك‌بار بازارچه و عرضه چهار كيلو روغن ارزان قيمت حل نخواهد شد.

با توجه به نوع خدمات وسيستم نظارتي سازمان ميادين، ايجاد بازارهاي جديد از سوي وزارت بازرگاني توجيهي ندارد

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار نيز در مورد تصميم وزارت بازرگاني براي راه‌اندازي سه بازارچه در ماه رمضان گفت: سازمان ميادين ميوه و تره‌بار، از دو هفته گذشته، مانند سال‌هاي پيش، در تدارك فراهم آوردن سبد كالاي مورد نياز شهروندان در ماه مبارك رمضان است و تا كنون مقدمات كار فراهم شده است.

صفايي افزود: ميادين ميوه و تره‌بار ظرفيت عرضه محصولات از سوي وزارت بازرگاني و جهاد كشاورزي را نيز دارند و آماده‌ايم، تا فضاي موجود در ميادين را بدون چشمداشت مالي در اختيار اصناف وزارت بازرگاني قرار دهيم و از حضور اين واحدها استقبال خواهيم كرد.

مدير عامل سازمان ميادين ميوه و تره‌بار افزود: توزيع كالا از طريق كاميون در حاشيه خيابان و نصب چادر در معابر عمومي براي تهيه اقلام مصرفي روزه‌داران در شان مردم نيست و توزيع اين اقلام بايد با تكريم مردم همراه باشد.

صفايي افزود: با وزارت جهادكشاورزي نيز در مورد فراهم كردن امكانات در بازارهاي ميوه و تره‌بار هماهنگي كرده و تا چند روز آينده با وزارت بازرگاني هم اين هماهنگي را انجام خواهيم داد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن