تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803628081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اختصاصي ايرنا/ وفايي:نتايج بدست آمده ارزشهاي نمايندگان ما درالمپيك را كم نخواهد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: /اختصاصي ايرنا/ وفايي:نتايج بدست آمده ارزشهاي نمايندگان ما درالمپيك را كم نخواهد كرد
ورزش. پكن‪. ۲۰۰۸‬دوچرخه سواري . دوچرخه سواري
كارشناس دوچرخه سواري كشورمان با تقدير از تلاش دوچرخه سواران ايران در بازيهاي المپيك پكن خاطر نشان كرد: آنان با تلاش خستگي ناپذير خود لياقت و شايستگي‌هاي ورزشكاران ايراني را به جهانيان نشان دادند و نتايج بدست آمده چيزي از ارزشهاي آنان كم نخواهد كرد.

محمود وفايي روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا اظهار داشت : نتايج بدست آمده در رقابتهاي دوچرخه سواري جاده كه به مسافت ‪ ۲۴۵‬كيلومتر و با شركت ‪۱۴۳‬ دوچرخه سوار در قسمت ‪ A‬بازيهاي المپيك برگزار شد ، بسيار رضايت بخش بود .

وي افزود: يكي از نكات اساسي كه مردم خوب ما بايد به آن توجه كنند، قرار گرفتن تيم ملي دوچرخ سواري كشورمان در قسمت ‪ A‬جهان است كه اين شرايط دوچرخه سواران كشورمان را در رديف دوچرخه سواران كشورهايي همچون اسپانيا ، ايتاليا ، فرانسه ، آلمان ، اتريش ، سوئد و .... قرار داده است.

رييس كميته دوچرخه سواري استانهاي كشورمان گفت : قرار گرفتن در كنار دوچرخه سواران برتر جهان و رقابت كردن با آنان بسيار سخت و مشكل است هرچند كه در رقابتهاي پكن دوچرخه سواران كشورمان توانستند رنگينگ خود را در سطح آسيا حفظ كرده و همچنان در صدر آسيا بمانند.

وفايي اظهار داشت: در رقابتهاي استقامت جاده بازيهاي المپيك پكن كه به مسافت ‪ ۲۴۵‬كيلومتر برگزار شد ، از ميان ‪ ۱۴۳‬دوچرخه سوار حاضر در اين مسابقه ‪ ۹۲‬دوچرخه سوار از خط پايان گذشتند كه حسين عسگري و قادر ميزباني دو دوچرخه سواري بودند كه موفق به اين كار شدند.

عضو سابق تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان گفت : در سطح آسيا فقط دو دوچرخه سوار از كشورهاي قزاقستان و ازبكستان جلوتر از عسگري بودند كه اين دو دوچرخه سوار به صورت حرفه‌اي در كشورهاي اروپايي ركاب مي‌زنند و رنگنيگ آنان نيز به دليل عدم حضور در رقابتهاي آسيايي جزو رنگينگ آسيايي محسوب نمي شود .

وفايي در ادامه گفت : در صورتي كه ملي پوشان دوچرخه سواري كشورمان در گروه ‪ B‬جهان قرار داشتند، قطعا مقام خيلي خوبي در بازيهاي المپيك پكن كسب مي‌كردند چرا كه اين سطح بسيار ضعيف تر از گروه ‪ A‬مي‌باشد.

رييس كميته دوچرخه سواري استانها فدراسيون دوچرخه سواري اظهار داشت :
خيلي از مردم اين درجه بندي را نمي‌دانند و فقط به نتايج بدست آمده توجه دارند در صورتي كه اين مسائل بايد از سوي مطبوعات اطلاع رساني دقيقي شود.

وفايي گفت: يكي از مهم‌ترين نكاتي كه در رقابتهاي بازيهاي المپيك در رشته دوچرخه سواري جاده قابل توجه است بحث يك مرحله‌اي اين رقابتها است كه در صورتي كه به صورت چند مرحله‌اي و تور برگزار مي‌شد ، آن وقت جهانيان به قدرت دوچرخه سواران ايراني پي مي‌برند .

وي با اشاره به اين نكته كه در تيم ايران سه دوچرخه سوار حضور داشت اما در تيم‌هاي اروپايي اين تعداد به ‪ ۵‬دوچرخه سوار مي‌رسد، گفت: آنان (شركت كنندگان اروپايي) به صورت تيمي عمل مي‌كنند و از ميان ‪ ۵‬دوچرخه سوار يكي را شارژ كرده و حمايت مي‌كنند كه به پايان خط برسد و اين در تيم ايران با ‪ ۳‬دوچرخه سوار بوده كه يكي از ادامه بازماند و عملا دو دوچرخه سوار در برابر ‪ ۵‬دوچرخه سوار قرار مي‌گيرد .

عضو سابق تيم ملي دوچرخه سواري كشورمان با اشاره به كارشنكي كشورهاي انگليس و آمريكا در رقابتهاي جهاني دوچرخه سواري در رشته پيست اظهار داشت : در صورتي كه ما مي‌توانستيم در رقابتهاي انگليس و آمريكا شركت كنيم قطعا در رشته ‪ ۴‬كيلومتر تيمي مي‌توانستيم يك سهميه ورودي بدست آوريم و با كسب اين سهميه با ‪ ۸‬دوچرخه سوار به بازيهاي المپيك پكن راه مي‌يافتيم كه بيشترين تعداد شركت‌كننده را داشت كه توانسته بود سهميه بازيهاي المپيك پكن را كسب كند.

وي گفت: در بررسي نتايج بدست آمده كاملا مشخص است كه نفر اول رقابتهاي توردوفرانس در رقابتهاي جاده بازيهاي المپيك پكن به مقام هجدهم دست مي بايد و اين همان نكته‌اي است كه گفته شد.

وفايي افزود : البته نيابد از اين واقعيت دور شد كه سطح دانش اروپايي ها در دوچرخه سواري با دانش ما تفاوت بسيار دارد و ما بايد خود را به دانش روز اين رشته مجهز نماييم .

كارشناس دوچرخه سواري كشورمان گفت : شرايط رقابتهاي دوچرخه سواري بازيهاي المپيك با رقابتهاي تور بسيار متفاوت است و دوچرخه سواران حاضر در اين رقابتها به صورت بسيار تخصصي كار مي‌كنند و آنان به صورت دسته جمعي با حمايت از يك دوچرخه سوار شاخص وي را براي كسب مقام پشتيباني مي‌كنند .

وي در پايان گفت : كسب اين نتايج هيچگاه از ارزش‌هاي دوچرخه سواري ايران نه تنها كم نخواهد كرد بلكه بالندگي و افتخاري براي ملي پوشان ما محسوب مي شود كه با افتخار توانستند در اين سطح از دوچرخه سواري جهان به رقابت با برترين‌هاي جهان بپردازند.

محمود وفايي مدت يازده سال عضو تيم ملي دوچرخه سواري ايران بوده است كه در اين مدتي سه عنوان آسيايي و جهاني را بدست آورده است.

وي در سال ‪ ۱۹۹۴‬در رقابتهاي دوچرخه سواري قهرماني آسيا در چين به مدال نقره ‪ ۴‬كيلومتر انفرادي داخل پيست دست يافت و همچنين در رقابتهاي دوچرخه سواري قهرماني سال ‪ ۱۹۹۷‬قهرماني آسيا در تهران مدال برنز در رشته ‪۴‬ كيلومتر تيمي داخل پيست را از آن خود كرد.

وفايي همچنين در رقابتهاي دوچرخه سواري قهرماني ‪ B‬جهان در مالزي و در سال ‪ ۱۹۹۷‬به مدال نقره در رشته دور حذفي پيست دست يافت .
 دوشنبه 21 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن