تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحسين مطبوعات استراليا از عملكرد تيم ملي فوتبال اين كشور


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تحسين مطبوعات استراليا از عملكرد تيم ملي فوتبال اين كشور



مطبوعات استراليا عملکرد تيمشان در جام ملت‌هاي آسيا را به عنوان جبران نتايج نااميدکننده‌شان در جام جهاني تحسين کردند.



--------------------------------------------------------------------------------


به نقل از کنفدراسيون فوتبال آسيا، مطبوعات استراليا روز گذشته عملکرد دلاورانه اما در نهايت ناموفق تيم ملي اين کشور در جام ملت‌هاي آسيا را به عنوان جبران نتايج نااميدکننده‌شان در جام جهاني تحسين کردند.
مردان هولگر اوسيک، پس از گل زيباي تاداناري لي در وقت اضافه و چهارمين قهرماني ژاپن، قطر را دست‌خالي ترک کردند، اما رسانه‌هاي استراليا مي‌گويند ساکروز مردم‌شان را مفتخر کردند.
مايکل لينچ نويسنده روزنامه فيرفکس نوشت: ‌اين ديداري بود که هيچ کدام از طرفين مستحق شکست نبودند، اما آن گاه که بازي داشت به سمت يک ضربات پنالتي اعصاب‌خردکن پيش مي‌رفت، اين بجا بود که مسابقه‌اي در اين سطح در جريان بازي سرنوشتش تعيين شود، هر چند موجب دل‌شکستگي بازنده شود.
او در ادامه نوشته است:‌ با اين وجود، ساکروز مي‌توانند سرشان را بالا نگه دارند. آنها در اکثر مواقع بر بازي مسلط بودند، فوتبالي روان و ماهرانه بازي کردند، به ويژه در نيمه اول. کسي در واقع فکر نمي‌کرد که آنها قادر به اين کار باشند.
تام اسميتيس از روزنامه هرالد سان نوشت که ژاپن در يک لحظه از درخشش بازي را برد، اما ساکروز آن را با وجود يکي از بهترين‌ بازي‌هايشان در چند وقت اخير باختند. استراليايي‌ها ته دل‌شان مي‌دانند که اين‌ آنها بودند که بايد جام را به خانه مي‌بردند. حقيقتاً اين استراليا در اکثر مواقع بازي تيم بهتري بود، و بهترين نمايش کل تورنمنت را ارائه کرد، شايد بهترين نمايش در مسابقات رسمي از 2006 تا کنون.
سارا ويدرا از فاکس اسپورتس يک لحظه لغزش در تمرکز تيم استراليا را عامل شکست دانست، اما اوسيک را به خاطر اينکه به خوبي توانسته با ترکيب ستاره‌هاي کهنه‌کار و استعدادهاي تازه، جان تازه‌اي به تيم بدهد، تحسين کرده است: موفقيت اخير ما به عنوان يک تيم فوتبال گواهي است بر هواخواهي او به عنوان سرمربي تيم ملي استراليا.
برن اوبرايان از اسپورتال مي‌گويد: پيرمردهاي استراليا، که هنوز در رنج حذف‌شان در مرحله گروهي جام جهاني 2010 بودند، به قطر رفتند به اين اميد که کمي از شکوه‌شان را بازيابند و با اينکه آنها شکست خوردند.
اوبرايان مي‌نويسد که غرور پيراهن ساکروز در آسيا اعاده شد: قطر 2011 نه به عنوان يک ناکامي ديگر براي فوتبال استراليا، بلکه بايد يک قدم قابل توجه به سوي يک سفر جديد تلقي شود که مي‌تواند اعتماد به نفس ساکروز را افزايش دهد، با دورنماي راه‌يابي به جام جهاني 2014.
استراليا که جديدترين عضو کنفدراسيون فوتبال آسيا است، ميزبان دوره بعدي جام ملت‌هاي قاره کهن است. فرانک لووي، رئيس فدراسيون فوتبال استراليا، وعده داده که آن را به بزرگ‌ترين و بهترين تاريخ جام ملت‌هاي آسيا تبديل کند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن