تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820446047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حميد رسائي در جمع خبرنگاران: احمدي نژاد درشرايطي كنوني بهترين گزينه براي انتخابات رياست جمهوري است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: حميد رسائي در جمع خبرنگاران: احمدي نژاد درشرايطي كنوني بهترين گزينه براي انتخابات رياست جمهوري است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: نماينده مردم تهران گفت: در حال حاضر گزينه اي كه مانند دكتر احمدي نژاد در خدمت همه اقشا جامعه به خصوص محرومين باشد و بر حفظ ارزشها پا فشاري كند، و در اصلاح امور و استكبار ستيزي مناسب باشد، وجود ندارد.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار امور مجلس باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حميد رسائي، نماينده مردم تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه برخي اصولگرايان بحث عبور از احمدي نژاد را مطرح مي كنند، گفت: اصل عبور از يك نفر و رسيدن به يك گزينه ديگر در صورتي كه گزينه جديد برتري هايي نسبت به گزينه قبل داشته باشد، يكي از اصول ديني است كه نمي شود آن را انكار كرد. وي تصريح كرد ، همان روايتي كه مي گويند اگر شما ببينيد در ميان 10 نفر كسي است كه براي اداره امور مسلمين بهتر است او را ترجيح ندهيد بر ديگري، خيانت به اسلام، پيامبر و مسلمين كرده ايد، همين است.
وي افزود: اين به عنوان يك اصل كه با توجه به مباني اصولگرايي مي توانيم آن را يك مبني بدانيم نمي توان در آن شك و شبهه اي داشت.
نماينده مردم تهران گفت: نكته دوم اين است فعلا ما در گزينه هايي كه مي بينيم و مطرح هستند و از آنها صحبت مي شود گزينه اي كه مانند احمدي نژاد در خدمتگزاري به مردم، محرومين و همه اقشار جامعه در اقصي نقاط كشور و همچنين پافشاري بر روي اصول و ارزش ها و شجاعت در اصلاح امور و استكبار ستيزي باشد و مناسب باشد، نيست بنابراين عبور از اين جهت معنا ندارد.
وي عنوان كرد: نكته سوم اين است كه اساسا كساني مي توانند عبور از يك گزينه را مطرح كنند كه چهار سال پيش در مورد آن گزينه توقف كرده اند.
آنهايي كه حرف از عبور از احمدي نژاد مي زنند هيچكدام چهار سال پيش طرفدار احمدي نژاد نبوده اند و آن زمان هم از وي عبور كرده اند ولي احمدي نژاد راي آورد.
رسائي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود اصولگراها مدعي عبور از احمدي نژاد هستند، گفت: همان اصولگراهايي كه دارند حرف دولت وحدت ملي مي زنند و حرف هايي كه محترمانه آن يعني عبور از احمدي نژاد را مي زنند چهار سال پيش هم روي احمدي نژاد نايستادند و توقف نكردند.
نماينده مردم تهران در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا احمدي نژاد در اين دوره هم نيازي به كمك احزاب اصولگرا ندارد گفت: قاعدتا احمدي نژاد با نگاهي كه دارد "كه در آن تعامل و احترام به احزاب است " بعيد مي دانم اگر احزاب حمايت نكنند، احمدي نژاد برود يك گوشه بنشيند و زانوي غم در بغل بگيرد كه احزاب مرا حمايت نكرده اند.
وي با عنوان اينكه هنوز تا انتخابات رياست جمهوري خيلي مانده، بيان كرد: تا موقعي كه به انتخابات برسيم ، جمع بندي ها صورت مي گيرد.
وي تاكيد كرد: جريان اصولگرا به گزينه اي به غير از احمدي نژاد نخواهد رسيد، گزينه اي كه هم مجموعه شرايط اصولگرايي را داشته باشد و هم بتواند اعتماد عمومي و راي مردم را كسب كند غير از احمدي نژاد نيست.
رسائي در پاسخ به اينكه آيا اصلاح طلبان به يك وحدت خواهند رسيد، اظهار داشت: بعيد مي دانم كه آنها به وحدت برسند، البته اينگونه نيست كه در اصولگراها هم گزينه ديگري به ميدان نيايد. من فكر مي كنم در جريان اصولگرايي شايد گزينه هاي ديگري وارد ميدان شوند ، مثل دوره قبل اما اينكه كدام يك از اين گزينه ها شرايط اجتماعي و زمينه هاي اجتماعي را براي جلب آراء مردم بهتر دارد غير ازآقاي احمدي نژاد كسي نيست.
وي افزود: در جريان اطلاح طلبي هم شرايط همينطور است و با توجه به اختلاف نظرهايي كه بيش از اختلاف سيلقه است و الان وجود دارد و تا حدودي مي شود گفت مباني اين جريانات از هم جدا مي شود من فكر مي كنم كه ما بيش از يك كانديدا در جريان اصلاح طلبي هم خواهيم داشت.
نماينده مردم تهران درخصوص ابهاماتي كه در مدرك كردان وجود دارد و موضعي كه هواداران دولت در اين خصوص گرفته اند، گفت: كردان بعد از اينكه در مورد مدرك وي تشكيك هاي مختلف شد، مجلس به وي راي اعتماد داد يعني مجلس كار به مدرك دكتراي كردان نداشته است.
وي عنوان كرد: از نظر مجلس، كردان وزير كشور است و حتي آنهايي كه به وي راي نداده اند بر اساس ساز و كاري كه در كشور خود پذيرفته ايم بايد حمايت كرده و كمك كنند.
رسائي ادامه داد: اما اينكه كردان در كنار خودش يكي دو تا ابهام و علامت سوال دارد بايد كردان اين علامت سوال ها را جواب بدهد و تا جايي كه من اطلاع دارم وي درصدد ان است .
عضو هيات رييسه كميسيون فرهنگي مجلس در پاسخ به اين سوال كه آيا بايد لاريجاني به اين موضوع پاسخ دهد، گفت: لاريجاني شايد بر اساس اين ساز و كاري كه در صدا و سيما داشته، مي توانسته اين كار را بكند، بلكه بايد خود لاريجاني پاسخ بدهد.
وي در پاسخ به اين سوال كه چند تن از شخصيت هاي مهم حزب موتلفه در نشست هاي عمومي عبور از احمدي نژاد را مطرح كرده اند، آيا نظر حزب مهمي مثل موتلفه در اصولگرايان موثر است گفت: نمي دانم براي احمدي نژاد مهم است يا خير اما من توضيح دادم كه عبور از احمدي نژاد را در درجه اول كساني مي توانند مطرح كنند كه چهار سال پيش در مورد احمدي نژاد توقف كردند.
وي در پاسخ به اين سوال خبرنگاري كه افروغ در مقابل احمدي نژاد توقف كرده بود، بيان كرد: حتي افروغ هم در آخرين موضع گيري كه در مورد انتخاب خود داشته، گفت كه حتي من اگر امروز هم قرار بگيريم باز هم به احمدي نژاد راي مي دهم../110
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن