تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816870874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني: ابايي نداريم كه بگوييم سپاه بزرگ ترين قدرت دفاع موشكي منطقه است/ 3


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: لاريجاني: ابايي نداريم كه بگوييم سپاه بزرگ ترين قدرت دفاع موشكي منطقه است/ 3
تهران/ واحد مركزي خبر/ سياسي 1387/05/20
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز از اينكه بگوييم سپاه پاسداران انقلاب اسلامي بزرگ ترين قدرت دفاع موشكي در منطقه است ابايي نداريم.
علي لاريجاني در ادامه سخنانش در بيست و چهارمين همايش سراسري مسئولان و دهمين همايش سراسري هاديان سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، با اشاره به آمادگي نظامي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران از جمله سپاه پاسداران تصريح كرد: اگر دشمنان در محاسبات خود اشتباه كنند پيامدهاي آن را خواهند ديد .
وي افزود: جمهوري اسلامي ايران اگرچه قدرت برتر منطقه و تاثيرگذار در منطقه است اما هيچ گاه نگاه تعرض آميز نداشته است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي نماد تراز نيروهاي مسلح به ويژه سپاه پاسداران را برتر خواند و با تاكيد بر لزوم آمادگي آنها تصريح كرد: نيروهاي مسلح هميشه به اصالت هاي خود توجه دارند.
وي با بيان اينكه درگيري هاي سياسي بيهوده و خرد مربوط به اين زمان نيست افزود: بايد به مسائل اساسي توجه كرد چون در دوران گذار هستيم.
لاريجاني خاطرنشان كرد: حريف هميشه بر اساس استدلال و منطق عمل نمي كند و ما بايد داهيانه رفتار او را بسنجيم و اين فرصت را ندهيم كه موضوعات فرعي بر وحدت ملي سايه بيندازد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نهادهاي بين‌المللي و كم ‌خاصيت شدن اين نهادها در عرصه جهاني خاطرنشان كرد: آژانس بين المللي انرژي اتمي به كم ‌خاصيت ‌ترين نهاد بين‌المللي تبديل شده است؛ چرا كه هر وقت دلشان مي‌خواهد از آن قطعنامه اي بيرون مي آيد.
لاريجاني در همين خصوص به مذاكرات خود با محمد البرادعي و ديگر مذاكره ‌كنندگان هسته اي اشاره كرد و گفت: به رغم آنكه مسائل هسته‌اي ايران حل و فصل مي‌شد، اما آژانس قطعنامه صادر مي‌كرد و اين نشان مي‌داد كه عده‌اي دنبال كار خود هستند؛ همچنين بايد توجه داشت كه شوراي امنيت بي‌خاصيت شده است و هيچ وقت نهادهاي بين‌المللي به اندازه امروز بي‌خاصيت نشده‌اند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه مسئله اصلي طرف مقابل نه مسئله هسته‌اي است و نه مسئله حقوق بشر، خطاب به فرماندهان سپاه خاطرنشان كرد:‌ نكته اصلي اين است كه شرايط شما در منطقه تغيير كرده و تراز شما بالا آمده؛ همچنين بايد توجه داشت كه امريكا در منطقه به بن‌بست راهبردي رسيده است و راهي براي برون رفتن ندارد.
رئيس مجلس در ادامه سخنان خود بر رضايتمندي مردم در شرايط كنوني تاكيد كرد و يادآور شد: در شرايط كنوني مسائل اقتصادي و مشكل بيكاري و تورم، مهم‌ترين مسئله است؛ بايد به اين مسائل توجه كرد؛ اگر مي خواهيم از اين دوران گذار عبور كنيم بايد به اين مسائل توجه داشته باشيم.
لاريجاني با بيان اينكه براي حل مشكلات مردم نيازمند مديريت عاقلانه هستيم، خاطرنشان كرد: سپاه بايد هميشه آمادگي واقعي داشته باشند و اين نوعي بازدارندگي است.
وي در ادامه با اشاره به توانمندي‌هاي سپاه خاطرنشان كرد: ترديد نداريم كه بگوييم سپاه بزرگ ترين قدرت دفاعي موشكي در منطقه است كه البته اين آمادگي سپاه جنبه بازدارندگي دارد و نبايد جنبه لساني داشته باشد.
لاريجاني خطاب به مسئولان سپاه تصريح كرد: شما بايد توانمندي هاي خود را نشان دهيد، آنها عقل دارند و مي‌فهمند.
وي با بيان اينكه سپاه هم از نظر فيزيكي و هم از نظر معنوي بايد آمادگي كامل داشته باشد، گفت: ايران از قدرت برتر برخوردار است، اما بايد مخاطرات را سنجيد و با هوشمندي با مسائل برخورد كرد كه در اين زمينه مي‌توان از ديپلماسي استفاده كرد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي رضايت مردم را نيز يك ركن بيان كرد و گفت: مسائل اقتصادي به ويژه بيكاري و تورم مهم ترين مسائلي است كه غفلت از آنها به ضرر و زيان كشور است.
لاريجاني همچنين راهبرد مجلس هشتم را موضوع هسته اي و تلاش براي حاكميت قانون اعلام و از آن به عنوان نقطه كانون عدالت خواهي ياد كرد.
وي با تاكيد بر اينكه مجلس ابزار گسترش خدمات دولت را فراهم مي كند به جلسه اخير راي اعتماد به وزرا اشاره كرد و گفت: در شرايط كنوني به اين نتيجه رسيديم كه آرايش كامل دولت مهم تر است.
لاريجاني گفت: از دولت انتظار داريم لوايح و طرح هاي خود را براي حل مشكلات مردم به مجلس ارائه كند.

ادامه دارد
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن