تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805791180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسامی سينماهای جشنواره فيلم فجر اعلام شد!!!!!!!!!!!!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: جام جم آنلاين: محمدرضا فرجي مدير امور سينماهاي جشنواره فهرست كامل سالن‌هاي سينماي ميزبان بيست ‌و نهمين دوره جشنواره فيلم فجر را اعلام كرد.
به گزارش فارس، محمدرضا فرجي در گفت‌وگو با ستاد خبري بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر گفت: امسال 35 سالن نمايش با 15232 صندلي در سطح شهر تهران در اختيار جشنواره فيلم فجر قرار گرفته است كه نسبت به سال گذشته رشد چشمگيري داشته است.

وي به پراكندگي سالن‌ها در سطح شهر اشاره كرد و گفت: ما از منطقه جنوب تهران درخواست‌هاي زيادي براي اختصاص دادن يك سالن سينما به جشنواره فيلم فجر داشتيم و امسال توانستيم سينما بهاران را كه در جنوبي ‌ترين منطقه تهران است، به نمايش فيلم‌هاي جشنواره اختصاص دهيم. با اين كار مجبور به حذف يكي از سالن‌ هاي نمايش در شرق تهران شديم و تصميم گرفتيم سينما ناهيد را حذف كنيم ضمن آن كه در منطقه شرق تهران، سينما شكوفه (سالن اصلي) فيلم‌هاي جشنواره فيلم فجر را به نمايش خواهد گذاشت.همچنين در مركز شهر سينما بهمن 1 و 2 نيز به ليست سالن‌‌هاي نمايش جشنواره فيلم فجر اضافه شد.

مدير امور سينماهاي جشنواره به تعطيلي موقتي سينما استقلال تا آغاز جشنواره اشاره كرد و گفت: سينما استقلال براي تعميرات اساسي تعطيل است، صندلي‌ها و سيستم صوتي و تصويري سالن نياز به تعميرات داشت كه با همكاري موسسه سينما شهر سيستم صوتي و تصويري تعمير و صندلي‌هاي سالن تعويض خواهد شد و با چينشي جديد 16 بهمن ماه همزمان با برگزاري جشنواره فيلم فجر بازگشايي مي‌شود.

فرجي درباره بيمه تماشاگران و سالن سينما در ايام جشنواره توضيح داد: در تلاش هستيم امسال بيمه مخاطب و بيمه سالن‌هاي نمايش را به اجرا درآوريم با دو شركت بيمه در اين زمينه وارد مذاكره شده‌ايم اما هنوز تكليف اين قضيه قطعي نشده است.

وي به قيمت بليت‌ها و استقبال مخاطب از خريد اينترنتي اشاره كرد و گفت: امسال قيمت بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر در هيچ يك از بخش‌ها تغييري نداشته و استقبال خوبي از سوي تماشاچيان براي خريد اينترنتي بليط ها صورت گرفته است.

مدير امور سينماهاي جشنواره در پايان به افزايش سهميه بليط انجمن بازيگران اشاره كرد و توضيح داد:با توجه به درخواست انجمن بازيگران مبني بر افزايش سهميه بليت، تعدادي بليت مربوط به كل سالن‌هاي نمايش به اين انجمن اختصاص مي‌يابد تا بازيگران سينما بتوانند علاوه بر حضور در سالن‌هاي اختصاص يافته به خانه سينما، از ديگر سالن‌هاي نمايش نيز استفاده كنند.

بنا به گزارش ستاد خبري جشنواره، سالن‌هاي نمايشي كه در اختيار مخاطبان جشنواره فيلم فجر قرار مي‌گيرد، عبارتند از: پرديس جوان، موزه سينما، فرهنگ، فلسطين، پرديس ملت، اريكه ايرانيان، استقلال، آزادي، پرديس زندگي، ماندانا، شكوفه، استقلال، بهمن 1 و 2، پرديس تماشا، صحرا، بهاران، برج ميلاد و ايوان شمس.

از ميان اين سالن‌ها سينما سپيده در اختيار ارگان‌ها و نهادها، سينما صحرا و ايوان شمس در اختيار خانه سينما، سينما آفريقا در اختيار تهيه كنندگان و سينماي مركز همايش‌هاي برج ميلاد در اختيار هنرمندان و رسانه‌ها خواهد بود.

بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از تاريخ 16 تا 26 بهمن‌ماه به دبيري مهدي مسعودشاهي در تهران برگزار مي‌شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن