تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل شركت مهندسي ساختمان و تاسيسات راه‌آهن خبر داد: افزايش ظرفيت توليد بالاست خطوط ريلي به 2 ميليون متر مكعب


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديرعامل شركت مهندسي ساختمان و تاسيسات راه‌آهن خبر داد: افزايش ظرفيت توليد بالاست خطوط ريلي به 2 ميليون متر مكعب
خبرگزاري فارس: مديرعامل شركت مهندسي ساختمان و تاسيسات راه‌آهن گفت: افزايش ظرفيت توليد بالاست(سنگ ريزه مورد استفاده در خطوط ريلي)به دو ميليون متر مكعب و ورود به بخش روسازي راه‌آهن از اهداف كوتاه مدت شركت محسوب مي‌شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، سيروس جعفري در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت: افزايش ظرفيت توليد به دو ميليون متر مكعب بالاست و ورود به بخش روسازي راه‌آهن از اهداف كوتاه مدت شركت محسوب مي‌شود و در تلاشيم وارد عرصه بين‌المللي زيرسازي راه‌آهن شويم.
وي گفت: صنعت حمل و نقل ريلي باتوجه به منابع و امكانات تجاري و بازرگاني منطقه خاورميانه و نقش ايران در حلقه اتصال شرق آسيا به جنوب اروپا و آفريقا بي‌شك در پيگيري سند چشم انداز 20 ساله كشور نقش بسزايي در توسعه دارد در اين ميان لزوم ساخت و تجهيز، نوسازي و تغيير و تحول امور زيربنايي ارتباط ريلي كشور بيش از پيش ضروري به نظر مي رسد.
جعفري در ادامه اظهار داشت: شركت بالاست با هدف انجام مهندسي ساختمان و تأسيسات راه‌آهن و انجام امور زيربنايي در سال 71 فعاليت خود را آغاز كرد و در حال حاضر با بهره گيري از 1200 نيروي كارآمد و در اختيار داشتن معادن متعدد در سراسر كشور قادر است ظرفيت توليد بالاست و فرآورده‌هاي جانبي آن را جهت امور زيربنايي تا دو ميليون متر مكعب افزايش دهد.
به گفته وي، اين شركت با داشتن 433 واگن مخصوص حمل بالاست قادر است در كنار عمليات توليد و حمل بالاست به جابه جايي ساير فرآورده‌هاي معدني با ظرفيت بالا بپردازد.
مديرعامل شركت بالاست، اهتمام اين مجموعه را نسبت به افزايش كيفيت محصولات مورد تأكيد قرارداد و گفت: توليد اين محصول با شرايط منطقه و مطابق با استانداردهاي بين المللي از نظر كيفيت سنگ انجام مي‌پذيرد و در اين راستا كسب رضايت‌نامه‌هاي متعدد خود گواه توان بالاي مجموعه در اين زمينه است.
وي با اشاره به جهت گيري شركت براي حضور در بازارهاي بين‌المللي اظهار داشت: شركت بالاست براي حضور در بازارهاي همجوار، با شركت در نمايشگاه ها و همايش‌هاي مختلف در تلاش است با شناساندن قدرت توليد و اجرايي به فضاسازي بپردازد البته در اين راستا مذاكراتي نيز صورت گرفته است.
وي در ادامه خاطرنشان كرد: شركت قصد دارد در بخش روسازي راه آهن نيز وارد شود و دستگاه‌هاي ريل گذار را به مجموعه شركت بالاست اضافه نمايد تا عمليات روسازي كه نياز شبكه ريلي كشور بوده ولي به دليل گران بودن تجهيزات آن كمتر از سوي پيمانكاران مورد اقبال واقع شده را نيز همراه با زيرسازي انجام دهد.
جعفري با اشاره به برنامه‌هاي آتي شركت گفت: اين مجموعه علاوه بر حضور در عرصه احداث روسازي ريلي، زيرسازي و توليد بالاست، آماده سازي و استخراج معادن روباز و احداث تأسيسات و تجهيزات خردايش و دانه بندي، اخذ گواهي نامه هاي مديريت كيفيت و صدور محصولات و خدمات به كشورهاي همسايه را پيگيري مي كند.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4949]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن