تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون رييس جمهوري خواستاربه رسميت شناختن خانواده هاي نيمه مستقل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون رييس جمهوري خواستاربه رسميت شناختن خانواده هاي نيمه مستقل شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ملي جوانان خواستار به رسميت شناختن خانواده هاي نيمه مستقل در ابتداي راه زندگي مشترك زوج هاي جوان شد.


"محمدجواد حاج علي اكبري" در نشست بررسي وضعيت ازدواج جوانان، شكل گيري خانواده هاي تمام مستقل در ابتداي راه زندگي مشترك زوج هاي جوان را مانعي بزرگ در راه ازدواج جوانان دانست و گفت:‌ با توجه به واقعيت هاي جامعه، ذهنيت هاي عمومي و اجتماعي و شرايط جوانان، بايد شكل گيري خانوده هاي نيمه مستقل را بپذيريم.
وي تصريح كرد:‌ خانواده ها بايد شرايط ازدواج بهنگام جوانان را فراهم كنند تا جوانان براي شكل گيري زندگي مستقل، زمان كافي داشته باشند.
رييس سازمان ملي جوانان با تاكيد به لزوم روان سازي ساختارها و قوانين كشور در حوزه ازدواج جوانان گفت:‌ بايد از ظرفيت هاي قانوني كشور براي تسهيل ازدواج جوانان استفاده شده و خلاء‌هاي موجود و موانع ساختارهاي اداري برطرف شود.
"حاج علي اكبري" گفت: هم اكنون قانون تسهيل ازدواج جوانان در مجلس شوراي اسلامي تصويب شد و آيين نامه اجرايي اين قانون نيز در مسير تصويب قرار دارد.
به گزارش روز يكشنبه روابط عمومي سازمان ملي جوانان، وي گفت: اين قانون ظرفيت مطلوبي دارد، اما قابل تكميل است و انتظار مي رود كه با همكاري مجلس شوراي اسلامي، اين قانون تكميل شود.
رييس سازمان ملي جوانان، اشتغال و مسكن را از موانع ديگر ازدواج جوانان اعلام كرد و با اشاره به ضرورت توليد شغل انبوه در كارگاه هاي بزرگ و كوچك تصريح كرد:‌ در كنار اين اهتمام، نياز به آموزش مهارت هاي شغلي به جوانان احساس مي شود.
به گفته وي، سيستم آموزش عمومي كشور در مقطع دبيرستان، پاسخگوي مهارت هاي شغلي جوانان نيست و از اين رو لازم است كه تحولات ساختاري در اين حوزه محقق شود.
"حاج علي اكبري" گفت: آموزش عالي كشور با بازار كار هماهنگ نيست و اين در حالي است كه بايد آموزش هاي فني و حرفه اي، مهارتي را كه هماهنگ با بازار كار است، گسترش دهند.
معاون رييس جمهوري بر ضرورت طراحي مسكن انبوه با مدل هاي كوچك به صورت تملكي و استيجاري براي آغاز زندگي مستقل زوج هاي جوان تاكيد كرد و گفت:‌ براي رفع مشكل مسكن جوانان، موضوعاتي از قبيل ارايه زمين و مسكن هاي موقت مطرح شده است كه نمونه اي از مسكن موقت در دوران دانشجويي است.
وي افزود: مي توان مجموعه هايي بزرگ با سازه هاي سبك و ارزان، اما مستحكم را ايجاد كرد كه زوج هاي جوان زندگي خود را آغز كنند و اجاره مختصري براي آغاز زندگي پرداخت كنند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن